Skrevet av Emne: Er sex bra kardio??  (Lest 18101 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Er sex bra kardio??
« #45 : 10. august 2006, 14:41 »
han mener vel at han er yngre vøtt og kommer inn på 18 år og måkke vise legg.. skryte slikt er ekkelt.. men det er ikke veldig mange tenåringer som har problem med å komme seg inn på "18 år uten leg"

Vel, på steder hvor det jobber ansvarlige vakter (jeg kan i denne sammenheng fremheve meg selv) er det faktisk svært vanskelig for mindreårige å komme inn. Bruk av falsk legitimasjon medfører forøvrig konsekvent politianmeldelse dersom Hr.Thyve eller undertegnede er på jobb. Muhaha. 

Utlogget neven

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 436

  • ssk
SV: Er sex bra kardio??
« #46 : 10. august 2006, 14:46 »
Fin tråd Kardio

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Er sex bra kardio??
« #47 : 10. august 2006, 15:57 »
Herregud Shaunv og stina?  ;)Er ikke dere sammen? Kan dere ikke krangle om hvem som kommer inn hvos og hvem som gjør mest av dere to når dere er sammen og ikke på Forum for gud å hverman?!
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Stiina =)

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 82

  • .. Killer Queen<3
SV: Er sex bra kardio??
« #48 : 10. august 2006, 16:10 »
Herregud Shaunv og stina? ;)Er ikke dere sammen? Kan dere ikke krangle om hvem som kommer inn hvos og hvem som gjør mest av dere to når dere er sammen og ikke på Forum for gud å hverman?!
hø?? alt jeg startet med å spørre var om sex var bra kardio.. noe vi begge lurte på.. og når folk ender opp å prate om jenter som blir smelt på tjukka av folk som boler og om hvor mye et barn jeg og en annen unge her er.. så nå kommer du med dette?!?! skjønner ikke noe jeg..

shaunv og jeg diskuterer aldri hvem som gjør mes og kommer inn hos hvem(den siste der skjønte jeg ikke) og det jeg spørte om var en generell ting.. folk spørr om leke tøy osv.. de snakker ikke om: åh jeg leker med meg selv og bruker leke tøy.. mange andre her inne som gjør det?? syns du skal lese hva jeg startet dette emne om og ta en titt til på hva faen du babler om for jeg skjønner ingen ting..Tongue
Navn: Stina
Alder: 16
Høyde: 165
Vekt: 57
Trener fotball og på Vallhall sentret

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Er sex bra kardio??
« #49 : 10. august 2006, 16:24 »
Slike tråder som denne er med på å heve forumet.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
SV: Er sex bra kardio??
« #50 : 10. august 2006, 16:35 »
Morsomste tråden på lenge! Har savnet TF jeg  lol
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
SV: Er sex bra kardio??
« #51 : 10. august 2006, 17:49 »
Sex er veldig farlig for kroppsbyggere, dere brenner vekk alle musklene. Men jeg kan ofre meg, send kjærestene deres til meg så kan jeg holde de tilfreds. Så slipper dere å miste muskler Cheesy

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Er sex bra kardio??
« #52 : 10. august 2006, 18:04 »
Sex kan umulig være noe bra for kondisjonen.Se på toppidrettsutøvere de får beskjed om å avstå fra seksuell omgang under oppkjøring til større arrangement.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Er sex bra kardio??
« #53 : 10. august 2006, 18:13 »
Det er helt avhengig av idrettsgren.... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
SV: Er sex bra kardio??
« #54 : 10. august 2006, 18:19 »
Hva med 100 m hekk?? Eller når man blir dömt ned i partär i bryting, eller havner i reversed mount i submission wrestling? Noen erfaringer med avholdenhet kontra ikke avholdenhet?
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Er sex bra kardio??
« #55 : 10. august 2006, 18:30 »
Liemann: Signerer den, noen poster er himla intelektuelle! biggrin

Stina: Du begynte denne tråden med, Jeg er en jente og jeg gjør masse i senga..Så begynte folk å diskutere hvem som gjorde mest - ergo Diskuter dere imellom, siden dere nå er kjæresteer: hvem som gjør mest i senga, når dere er sammen. Ikke her i denne tråden.

Det var også snakk om hvem som kommer inn på uteplasser: Diskuter det når dere er sammen. Det er uinteressant i et forum som omhandler sex og samliv.

Og ang. hva fan jeg babler om: hvis du ikke skjønner det så tror jeg kanskje at forum for nybegynnere eller et helt annet forum er plassen for deg. No offence.

Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget E-man

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

  • 96kg badevekt
SV: Er sex bra kardio??
« #56 : 10. august 2006, 18:49 »
En del av spørsmålene i denne tråden tyder på et behov for et nybegynner-forum under Sex og Samliv... :Smiley
halvseriøs slask - sterk, kool og katabol...
flex, flex, så får du deg pecs!

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

SV: Er sex bra kardio??
« #57 : 10. august 2006, 18:51 »
Hehehehe..
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Er sex bra kardio??
« #58 : 10. august 2006, 19:07 »
det kom fra rett kjeft..
altså.. jeg kjenner ikke deg, men jeg er ikke fordomsfull og kaller deg fjortiss og styr.. og de andre her inne som kaller meg for ung og fjortiss og ditt og datt kjenner ikke meg.. faen som folk er fordomsfulle ass..

syns du skal lese hva jeg startet dette emne om og ta en titt til på hva faen du babler om for jeg skjønner ingen ting..Tongue

Moderer språkbruken din, eller jeg blir nødt til å gi deg skriveforbud i 60 dager.  Angry Dessuten ber jeg deg om iallfall å forsøke å bruke det du har lært i norskundervisningen om rettskrivning, inkludert stor bokstav i første ordet i en setning. Dette til orientering, til ditt, og forumets, beste.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Stiina =)

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 82

  • .. Killer Queen<3
SV: Er sex bra kardio??
« #59 : 10. august 2006, 19:23 »
Liemann: Signerer den, noen poster er himla intelektuelle! biggrin

Stina: Du begynte denne tråden med, Jeg er en jente og jeg gjør masse i senga..Så begynte folk å diskutere hvem som gjorde mest - ergo Diskuter dere imellom, siden dere nå er kjæresteer: hvem som gjør mest i senga, når dere er sammen. Ikke her i denne tråden.

Det var også snakk om hvem som kommer inn på uteplasser: Diskuter det når dere er sammen. Det er uinteressant i et forum som omhandler sex og samliv.

Og ang. hva fan jeg babler om: hvis du ikke skjønner det så tror jeg kanskje at forum for nybegynnere eller et helt annet forum er plassen for deg. No offence.


jeg har ikke diskutert med shaunv om hvem som gjør mest.. det er en eller annen som diskuterer med meg her inne..
og jeg og shaunv har ikke diskutert hvem som kommer inn hvor.. det er også en helt annen.. ikke shaunv.. alt shaunv har sagt i denne tråden er om aldern min.. det du ber meg heller diskutere med han og ikke her skjer ikke.. såklart har shaunv og jeg noe å snakke om tar vi det når vi er med hverandre ikke på et forum.. så ikke kom her og lær meg om privatliv elr noe..

skjønner du nå hvorfor jeg ikke skjønner hva du snakker om???
Navn: Stina
Alder: 16
Høyde: 165
Vekt: 57
Trener fotball og på Vallhall sentret

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!