Skrevet av Emne: Hasj ;/  (Lest 11090 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Hasj ;/
« #45 : 15. september 2006, 13:18 »
lol..Hørte no i denne tråden at hasj kan føre til alzheimers..

De fleste forskere og proffesorer, mener det er faktisk SUNT å ta seg en joint iblant, leste det også faktisk tilogmed på dagbladet.no

Det er ikke no tull, cannabis er tilogmed medesin for enkelte folk, de får det på respet!

Men jeg må nok innrømme at man ikke må bruke det altfor mye..

Jeg er helt overbevist om at du har en doktorgrad i nevrobiologi...

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hasj ;/
« #46 : 16. september 2006, 01:59 »
forbanna taber!
tipper du trener noen uker før du legger opp.

Idiot. Ingen grunn til å kalle ham en taper fordi han røyker litt gress nå og da.

Trådstarter spør enkelt og greit om han vil kunne få trøbbel på grunn av dette, i tillegg presiserer han at han ikke vil høre om hvor dumt hasj er.

For å svare, så tror jeg også som så mange i denne tråden at du absolutt ikke vil komme i trøbbel på grunn av dette. For det første har de ikke lov å pålegge deg å signere egenerklæringen. For det andre vil de neppe bruke ressurser på å teste deg hvis du ikke ser ut som Ronnie Coleman og plager andre.

Lykke til videre. Håper du kommer inn i en god treningsrutine! Smiley

Utlogget Registrert

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Hasj ;/
« #47 : 18. september 2006, 23:22 »
Takk for mange bra svar Smiley Mange saklige og flotte innlegg, forventet mere pes på hvor "ille" dette er Tongue

Takk takk.

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Hasj ;/
« #48 : 20. september 2006, 15:47 »
Er ikke noe tilhenger av cannabis. Men vil jo følge fakta, unødig bruk av cannabis er jo ikke bra for kroppen, både fysisk og psykisk..

Men i noen tilfeller er det positivt for enkelte, som folk som lider av hjerteproblemer, spiseforstyrrelser, alzheimers o.l.
Er en grunn at mange får det på resepet..Det er jo nesten det samma med AAS, men da lider de enkelte av andre typer problemer..

Slutt å blås opp hele lufta at alt med det er negativt, for det er det ikke, og som sagt er jeg ikke noe tilhenger av det..

Utlogget Hardrock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

SV: Hasj ;/
« #49 : 20. september 2006, 18:04 »
Bare for å ha gjort d klart en gang for alle: Legemiddellovens § 31 regulerer bruk av narkotika (selvsagt også hasj...). Å bli tatt for bruk kan man bli uavhengig av om man er i besittelse eller ikke. Folk blir tatt for bruk av hasj hele tiden. Og det er klart at trådstarter kan få problemer med senteret sitt dersom dette slår ut på testen. Men dette avhenger jo selvsagt av om testen slår ut på THC eller bare på anabole/prestasjonsfremmende stoffer.... Om sentrene har lov å ta test eller ikke av medlemmene kjenner jeg ikke så mye til, men så vidt jeg har forstått har de det nå... Dette vet sikkert andre mer om..... Vil jo tro at de kan gjøre det dersom man signerer for dette i senterets kontrakt. Nekter man å signere kan de sikkert nekte medlemskap.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!