|
rObinzj
|
 |
« Svar #1830 på: 25. Juni 2012, 02:03 » |
|
Sterioder er ikke performance enchanment innen for bodybuliding. Meste parten av muskelmassen de har fått er fra steroider så det er mer enn "performance enchanment" innenfor bodybuliding. Ja, jeg vet at de har jobbet hardt og spist diet. Men hvis de ikke tok steroider ville de ikke vært i nærheten av muskelmassen de har nå. Så steroider spiller en ganske stor rolle, mye mer enn "performance enchanment".
Jeg personlig ønsker en bodybuliding uten sterioder. Fordi jeg interesert å se hvor stort menneske kan være med muskler på det største naturlig.
Jeg vil ha en bodybuliding hvor om du kommer på toppen eller ikke kommer ann på gener ikke steroider.
Delvis enig  Men som du sier så avgjør vel gener til tross for at de bruker steroider. De som stiller i Mr.Olympia har alle gode gener og har jobbet knallhardt for å komme dit  Ola Nordmann med rett trening, steroider og all hjelp ville ikke greid å blitt så stor uansett... Genene spiller inn en rolle uansett om man bruker roids eller ikke  Men jeg skjønner jo hvor du vil...
|
|
|
|
|
Loggført
|
robinzj.blogg.no24 år 177 cm Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights! Sky is the limit! 10% luck 20% skill 15% consentrated power of will 5 % pleasure 50% pain 100% reason to remember the name... 3 plass -90 kg bygging NM 2011
|
|
|
|
g0trice
|
 |
« Svar #1831 på: 25. Juni 2012, 12:05 » |
|
Natural bodybuilding er en egen gren, nuff' said.
|
|
|
|
|
Loggført
|
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...
|
|
|
|
Hemen
|
 |
« Svar #1832 på: 25. Juni 2012, 13:13 » |
|
Delvis enig  Men som du sier så avgjør vel gener til tross for at de bruker steroider. De som stiller i Mr.Olympia har alle gode gener og har jobbet knallhardt for å komme dit  Ola Nordmann med rett trening, steroider og all hjelp ville ikke greid å blitt så stor uansett... Genene spiller inn en rolle uansett om man bruker roids eller ikke  Men jeg skjønner jo hvor du vil... Du har jo rett angående gener. Men roids spiller fortsatt en stor del. Markus Ruhl hadde f.eks vært 105 kg med lav fettprosent isteden for 145 uten sterioder. Jeg vet at Natural Bodybuliding er en egen gren. Men jeg vil at pro Bodybuliding seg selv skal være natural bodybuliding sånn at det isteden er personer med gode gener naturlig isteden for med sterioder. Men selvfølgelig sterioder skaper ikke de andre tingene som bodybulidere må gjøre, ha en diet og hardt arbeid følger med.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
095378
|
 |
« Svar #1833 på: 25. Juni 2012, 17:23 » |
|
Dette med genetikk er vissvass. Det som trengs er steroider, trening, vilje av stål og masse mat. Det var i alle fall ikke "genene" til Dorian som gjorde ham til mr olympia... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #1834 på: 25. Juni 2012, 17:39 » |
|
Ummmmm...du glemte veksthormoner, IGF, insulin, gendop, plutonium og rabarbrapai.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide Together wendy we can live with the sadness I'll love you with all the madness in my soul Someday girl I don't know when we're gonna get to that place Where we really want to go and we'll walk in the sun But till then tramps like us baby we were born to run
Treningsforum's XL t-skjorte er noe trang rundt skuldrene på mine 85-90 kilo.
|
|
|
|
095378
|
 |
« Svar #1835 på: 25. Juni 2012, 17:46 » |
|
Ummmmm...du glemte veksthormoner, IGF, insulin, gendop, plutonium og rabarbrapai.
Riktig, ble for mye å skrive 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hemen
|
 |
« Svar #1836 på: 25. Juni 2012, 18:04 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
095378
|
 |
« Svar #1837 på: 25. Juni 2012, 18:09 » |
|
Nei, om man veier 140kg med svært lav fettprosent har dette lite med gener å gjøre. Det som avgjør er hvor mye veksthormoner man tørr å stikke i seg... For ikke å nevne alt det andre man må dytte innpå
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hemen
|
 |
« Svar #1838 på: 25. Juni 2012, 18:27 » |
|
Nei, om man veier 140kg med svært lav fettprosent har dette lite med gener å gjøre. Det som avgjør er hvor mye veksthormoner man tørr å stikke i seg... For ikke å nevne alt det andre man må dytte innpå
Jeg er uenig. Det er mange bodybulidere som tar masse sterioder og for i seg masse mat,men som ikke blir så store. Flere som trener like, som har like bra diet, men selvom de tar sterioder blir de ikke så store. Jeg vil si at det finnes endel folk i verden som gjør det som skal til for å bli en pro bodybulider, men som alikavell ikke blir stor nok. http://www.youtube.com/watch?v=nau1iOwfGQ4#noexternalembedSå jeg vil si at det har noe med gener å gjøre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #1839 på: 25. Juni 2012, 19:15 » |
|
Jepp, gener som gir talent for å respondere på alt dopet de stapper i seg. Det var ikke helt sånn på Arnold's tid men nå er det nok sånn.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide Together wendy we can live with the sadness I'll love you with all the madness in my soul Someday girl I don't know when we're gonna get to that place Where we really want to go and we'll walk in the sun But till then tramps like us baby we were born to run
|
|
|
|
Hemen
|
 |
« Svar #1840 på: 25. Juni 2012, 19:31 » |
|
Jepp, gener som gir talent for å respondere på alt dopet de stapper i seg. Det var ikke helt sånn på Arnold's tid men nå er det nok sånn.
Ja, hva er deres bevis? Jeg har en video over hvor det er en lege som sier at mr. olympia for kroppen grunna gener. At det er ungdommer som stikker i seg mye mer en bodybuliderene og får ikke nærheten av sånn kropp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #1841 på: 25. Juni 2012, 19:50 » |
|
Tror ikke det er mange som gjør det. Les her hvis du vil ha et innblikk i profesjonell bodybuilding på toppnivå fra 90-tallet og framover : http://www.trulyhuge.com/pro_bodybuilding.htm
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storkman
|
 |
« Svar #1842 på: 25. Juni 2012, 20:16 » |
|
Tror du virkelig Coleman er clean der?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FOG
Aktivt medlem

Honnør: 14
Utlogget
|
 |
« Svar #1843 på: 25. Juni 2012, 20:21 » |
|
Ja, hva er deres bevis? Jeg har en video over hvor det er en lege som sier at mr. olympia for kroppen grunna gener. At det er ungdommer som stikker i seg mye mer en bodybuliderene og får ikke nærheten av sånn kropp.
Å i en dokumentar på national geographic sitter en lege å sier at bare for å beholde muskelmassen som disse mr.o-karene sitter med kreves ca 1000mg testosteron i døgnet. PS: det skrives får, ikke for det skrives på grunn av, ikke grunna det skrives bodybuilderene, ikke bodybuliderene det skrives i nærheten av en sånn kropp, ikke nærheten av sånn kropp. Se over hva du skriver hvis du vil bli tatt på alvor!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hemen
|
 |
« Svar #1844 på: 25. Juni 2012, 20:38 » |
|
Å i en dokumentar på national geographic sitter en lege å sier at bare for å beholde muskelmassen som disse mr.o-karene sitter med kreves ca 1000mg testosteron i døgnet. PS: det skrives får, ikke for det skrives på grunn av, ikke grunna det skrives bodybuilderene, ikke bodybuliderene det skrives i nærheten av en sånn kropp, ikke nærheten av sånn kropp. Se over hva du skriver hvis du vil bli tatt på alvor! Tror du virkelig Coleman er clean der?
Vel offsielt er ham det siden ham var naturlig bodybulider. Men egentelig så er jeg usikker. Det er bare et bildet. Vi vet ikke hvor stor ham veide.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|