VITSER! har du en god vits?

(1/2) > >>

Eivind1990:
Tenkte det kunne være greit med en vitsetråd... alle har en god vits på lur!

La oss høre? ;D

proteingutn:
Jeg har bare homohetsende og rasistiske vitser, jeg, så legger de ikke ut før folk spør... ::biggrin::

Blomsterpotte:
Sitat fra: wArLoCK aka muskel-løs på 26. november 2006, 21:14

Jeg har bare homohetsende og rasistiske vitser, jeg, så legger de ikke ut før folk spør... ::biggrin::

Jeg vil ha en, vi får håpe "cinimarxisiten" ikke dukker innom :P

Eivind1990:
Da starter jeg med en homovits, så kan du komme etter med din :D

Det var en gang to homser som satt i et boblebad. Så plutselig får den ene øye på en spermklatt på overflaten av vannet..
" SITTER DU OG  RUNKER I BADEKARET?!" Skriker han..
"neeei, jeg bare prompet!" svarte den andre!

;D

proteingutn:
Heheh ok

Var en gang to homoer som var på telt-tur. De hadde nå lagt seg og skulle til å sove da den ene plutselig utbrøt "du..? hva du driver med?"
Han andre ble litt satt ut og fikk bare sagt "øhh æh ingen ting".
"Du, ligger du og ronker...?"
"Ehh njaaa.."
"Men du får den ikke til å stå, ikke sant?"
"Øhh nei.."
"Et forslag: prøv å ronk din egen kukk."

;D

Hvordan få plass til 4 homser på en bar på kun 1 krakk?
-Snu krakken opp ned.


To homser vandret nedover en vei.. Plutselig sier den ene av dem: "Jeg lukter pikk!"
"Slapp av" svarte den andre, "det var bare jeg som rapet"


Hva kalles den feminine parten i ett homofilt forhold?
-Kjerringa med staven.


Hørt om de to homoene som var på hyttetur? De koste ræva av seg.


Hva er øm sex?
-To homser med hemorider


Hvordan knekker du nesa på en homo?
-dingler med en pikk under et glassbord


Toppen av forvirring?
To blinde homser i et badekar fullt av pølser


Tre homser satt i et stort badekar. Plutselig feis en av dem. Hvem feis?
-Den bakerste..


En homo var i dusjen og han holdt på å gni seg inn med såpe, idet han vasket rumpen begynte lille junior å vokse.
Så sa homoen: "Junior da, det er jo bare meg!"


Så var det sædcellene som svømte om kapp! Plutselig stopper den første opp og roper: "Vi må snu vi er blitt lurt, jeg står til knea i dritt!!"


John and Tim were having sex. "I have aids" said John. "Oh my God" cried Tim. "Just kidding" said John, "I just love the way you tighten your ass when I say it!"


Hva er forskjellen på en fryser og en homse?
-Frysern fiser ikke når du tar ut brødet.


To homser på vei ned Markveien. De har nettopp gjort det slutt. De krangler høylytt og til slutt blir den en så forbannet at han sier: kyss meg i rævva... da svarer den andre irritert: Nei er det slutt, så er det slutt!


Når du våkner med roser i dassen og stilker i rassen, da er det intet tvil i ditt sinn, da har du vært på nachspiel med blomsterfinn.


Toppen av tillit: To homoseksuelle kannibaler i 69-ern.....


Nå er det ikke varmt i helvete heller lenger... Etter at djevelsen slapp inn en homo har ingen turt å bøye seg for å legge ved i ovnen.


En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!"


Har du hørt om homsen som var på landshomsetreff i Tromsø? Han sendte følgende melding hjem: har det helttopp, har ikke hatt ro i ræva siden vi kom...


Hva kaller man hemorroidene til en homse? - Fartsdempere


Forskjellen på en kokk og en homo? Svar: Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat.


Homoen: Doktor, jeg har fått en mystisk sykdom nedentil.
Det kommer frimerker ut av... der du vet!
Doktoren: Det er ikke frimerker, fastslo han etter en kjapp undersøkelse. -Det er Chiquita bananmerker..


Hehe knabba noen av de fra sider på nettet... ;D


Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side