Sticky: Sixpack på 1 2 3!

<< < (3/16) > >>

Ejay:
Sitat fra: J-King på 10. juni 2007, 01:43

" Magemuskelen er en muskel som alle andre muskler, den trenger restitusjon (hvile) for å vokse. Isteden for å kjøre 100 reps på mage hver dag så kan du kjøre f.eks mage 3 ganger i uken med 3x15 sett x reps. "

Vil bare kommentere dette innlegget etter en samtale ifra personlig trener og veileder. Han fortalte meg angående sånne magemaskiner, der man trener magen skal man IKKE kjøre tungt 10-15 reps. Fordi det presser involler o.l. ut, itilegg at det er bedre effekt om du tar det litt lettere å kjører 30-40 reps til du kjenner at melkesyra begynner å komme.



Presse invollene ut?  ::rofl2::

Dj Bear:
haha,,, genialt!!!! honnør ! :woot: ;D

skylinepower:
sendt om dete kan bli sticky jeg!
da blir det mye mindre tråder om dette!

AjaxX:
bra skreve. honør

kiko_Va:
Sitat fra: J-King på 10. juni 2007, 01:43

" Magemuskelen er en muskel som alle andre muskler, den trenger restitusjon (hvile) for å vokse. Isteden for å kjøre 100 reps på mage hver dag så kan du kjøre f.eks mage 3 ganger i uken med 3x15 sett x reps. "

Vil bare kommentere dette innlegget etter en samtale ifra personlig trener og veileder. Han fortalte meg angående sånne magemaskiner, der man trener magen skal man IKKE kjøre tungt 10-15 reps. Fordi det presser involler o.l. ut, itilegg at det er bedre effekt om du tar det litt lettere å kjører 30-40 reps til du kjenner at melkesyra begynner å komme.



Invollene blir presset ut? Det var en ny en  ;D
Vell 30-40 reps var litt mange reps for økt styrke/masse, heller 10-15 reps med litt belastning.



Sitat fra: GTF på 10. juni 2007, 00:27

Bra skrevet :) Honnør.

Sitat fra: Johannessen på 10. juni 2007, 01:28

genialt kiko .. noen trengte og gjøre randomza klare for dette:P

Sitat fra: Dj Bear på 10. juni 2007, 10:47

haha,,, genialt!!!! honnør ! :woot: ;D

Sitat fra: skylinepower på 10. juni 2007, 10:53

sendt om dete kan bli sticky jeg!
da blir det mye mindre tråder om dette!

Sitat fra: aasen_idar på 10. juni 2007, 11:23

bra skreve. honør


Takk  :) Tenkte jeg skulle skrive litt om det, for hvor ofte leser man ikke innlegg som;

"Hei, sommern er på vei og jeg vil gjerne ha fram sixpacken og få litt større muskler, jeg har aldri trent før og om 1 måned skal jeg ned på stranda og bade. Hvilken øvelse er den beste?"  Tenker spessielt på innlegg fra unge.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side