Sticky: Sixpack på 1 2 3!

<< < (3/16) > >>

Ejay:
Sitat fra: J-King på 10. juni 2007, 01:43

" Magemuskelen er en muskel som alle andre muskler, den trenger restitusjon (hvile) for å vokse. Isteden for å kjøre 100 reps på mage hver dag så kan du kjøre f.eks mage 3 ganger i uken med 3x15 sett x reps. "

Vil bare kommentere dette innlegget etter en samtale ifra personlig trener og veileder. Han fortalte meg angående sånne magemaskiner, der man trener magen skal man IKKE kjøre tungt 10-15 reps. Fordi det presser involler o.l. ut, itilegg at det er bedre effekt om du tar det litt lettere å kjører 30-40 reps til du kjenner at melkesyra begynner å komme.

Presse invollene ut?  ::rofl2::

tøysejente:
Sitat fra: J-King på 10. juni 2007, 01:43

" Magemuskelen er en muskel som alle andre muskler, den trenger restitusjon (hvile) for å vokse. Isteden for å kjøre 100 reps på mage hver dag så kan du kjøre f.eks mage 3 ganger i uken med 3x15 sett x reps. "

Vil bare kommentere dette innlegget etter en samtale ifra personlig trener og veileder. Han fortalte meg angående sånne magemaskiner, der man trener magen skal man IKKE kjøre tungt 10-15 reps. Fordi det presser involler o.l. ut, itilegg at det er bedre effekt om du tar det litt lettere å kjører 30-40 reps til du kjenner at melkesyra begynner å komme.

hehe..nuvel.
selv anbefaler jeg 15-20 reps med vekter bak nakken i skråbenk. Kjører selv dette tre ganger i uka, 3x20 repetisjoner. Beste er om gym'n du trener på har benker hvor du har mulighet til å feste beina 90grader fra kroppen, og stille brettet skrått nedover for ekstra belastning. Men så er det jo slik at variasjon bare er bra, så kjør gjerne noen økter med flere repetisjoner og mindre belastning for all del :)

At du presser innvollene ut ved færre repetisjoner er jeg vel heller skeptisk til. Du må bare klare å kontrahere magemuskulaturen - kjenne at det faktisk er magemuskelen du bruker og ikke alt annet. Trekk inn navlen og pust ut for hver repetisjon

Dj Bear:
haha,,, genialt!!!! honnør ! :woot: ;D

skylinepower:
sendt om dete kan bli sticky jeg!
da blir det mye mindre tråder om dette!

AjaxX:
bra skreve. honør

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side