Hei sann

Har i lengre tid fått PM,mail og sms ang koss jeg trener og spiser. Så istede for å bruke masse tid på å svare alle, så tenkte jeg å laga en treningslogg hær.Og da varer den fram til fitnessmessen 9.Feb 2008

Har de siste årene sverget til Ditmaier prog, men får nå treningsprogram og bulkdiett ifra Børge Fagerli(
www.myorevolution.com )Har gådd på bulkdietten i 60dager ca. Veide da 116kg er nå i dag 123kg

så det funker!!!Treningsa opplegget har jeg fulgt nå i 4uker.Synes det er helt greit til nå.Men bynner nå oppkjøringa mot fitnessmessa.
Vil understreke at dette opplegget som jeg nå skal føre opp hær på forumet er skreddersydd for meg og mine svakheter.Skal Dere ha det samme så er det bare å ta kontakt med Børge.Han lager mat og trenings opplegg til alle.Gå inn på hjemmesiden hans eller ta kontakt med han på forumet hær

Trente tidligere på KK67. Er nå på Kaliber gym. De som vil trene med meg eller se meg trene kan komme dit

PS: kommer tilbake til hvordan jeg spiser for tiden,og kanskje noen bilder

. Skal på nyttårs middag nå

Dagens Økt:
3 opvarmings sett
Clean and press- Eksplosivt 3x3 80kg
Skulderpress-strikt 3x3 120kg
Kickstøt bak nakke 1x5 120kg, 1x5 130kg
Stokkpress 2x oppvarming, 1x5 125kg
Skråbenk med manualer 1 sett 12-20RP 66kg (1x8, 10 sek pause, 1x4, 10sek pause og 1x3-ferdig)
Bicepscurl 3x5 70kg
Franskpress på skråbenk med manualer 2x12 25kg
Chins 3x5 (kropsvekt)
Sittende roing 1x12-20RP 130kg(samme som skråbenken ovenfor)
Drag for bakside skuldre/Face pull 2x20 50kg
Chop 1x15 45kg
Lift 1x15 30kg
GODT NYTTÅR