avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1612882 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8910 : 15. mai 2012, 08:53 »
Uansett hva du gjør, vil du alltid være min helt! 

Godt å høre at jeg har gjort inntrykk på deg hvertfall da Wink

Utlogget steinj7

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8911 : 15. mai 2012, 22:51 »
Nivået var veldig høyt i år. 3plass er ikke dårlig, men forstår skuffelsen. Jeg håper og se deg i wsm en gang til. Du var jo så utrolig nære en finale i fjor.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8912 : 17. mai 2012, 12:59 »
Det er en uavhengig film mann som har fulgt meg på oppkjøring til NSM. Dette er en liten teaser fra filen som skal bli 100% etter NSM 2012:

http://vimeo.com/channels/sterkest
Har du fått vite noe mer om når denne filmen kommer ut? Eller om den blir lakt ut for salg?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8913 : 18. mai 2012, 08:34 »
Har du fått vite noe mer om når denne filmen kommer ut? Eller om den blir lakt ut for salg?

Nei, men tar visst litt tid med klipping, legge på musikk osv..
Så tror jeg faktisk han vil prøve å selge den til TV først og fremst, noe jeg tror det blir veldig vanskelig.

Men jeg får den jo på DVD uansett da. Så om ikke TV er int, så kan jeg jo kopiere opp noen filmer og sende rundt...

Vi får se... Fikk jo en mere trist avsluttning enn jeg hadde håpet på Smiley Men han "typen" sa ting ble bra læll... Han fikk jo med seg det meste som skjedde under NSM på bakrommet osv osv..

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8914 : 19. mai 2012, 15:33 »
Stiller du på Nordens sterkeste 16 juni og Valhalla 30 juni?
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8915 : 21. mai 2012, 10:08 »
Stiller du på Nordens sterkeste 16 juni og Valhalla 30 juni?

Veldig usikkert og ikke såå usikkert.....

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8916 : 21. mai 2012, 14:09 »
Espen, nå er det på tide at du reiser deg etter NSM-skuffelsen.
Denne nedturen bør gi deg blod på tann.
Ikke vis at du er noen dårlig taper ved å backe ut etter en 3. plass.
Du er i din beste alder og bør gå for ny triumfer. Vi vil se deg i WSM igjen!

Nå synes jeg du skal delta på Nordens sterkeste og vise hvor skapet skal stå.
Du vet, at på en god dag, er du norges raskeste og mest eksplosive strongman!
Strongman-Norge har mistet Arild. Ingen vet om Richard kommer tilbake..
Vi har ikke råd til å miste deg!
Nå hever du hodet og gjør et forrykende comeback! Deal?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8917 : 21. mai 2012, 14:29 »
Espen, nå er det på tide at du reiser deg etter NSM-skuffelsen.
Denne nedturen bør gi deg blod på tann.
Ikke vis at du er noen dårlig taper ved å backe ut etter en 3. plass.
Du er i din beste alder og bør gå for ny triumfer. Vi vil se deg i WSM igjen!

Nå synes jeg du skal delta på Nordens sterkeste og vise hvor skapet skal stå.
Du vet, at på en god dag, er du norges raskeste og mest eksplosive strongman!
Strongman-Norge har mistet Arild. Ingen vet om Richard kommer tilbake..
Vi har ikke råd til å miste deg!
Nå hever du hodet og gjør et forrykende comeback! Deal?

Hode er reiset til at jeg hvertfall tørr og se rett fram nå da Smiley hehe... Men nesa peker ikke opp i skyene enda nei..

Det er ikke selve konken som gjør med "deppa", det er liksom all den jobben bak det som er deprimerende. Alle de timene med trening, borte fra jenta og familie.
Og i slutten av tunellen når jeg ikke målet jeg har satt meg. Det at jeg bommet på målet er det mest deprimerende av alt. Og tenke på hva jeg offret for å ikke nå målet. Hadde jeg nådd målet hadde jeg ikke vært deppa uansett. Om målet da var å komme på pallen feks..

Det jeg vet per dags dato er at jeg har fått GO hjemmeifra til å bestemme meg i høst om jeg vil kjøre på enda ett NSM. Mot at jeg tar det mere rolig og kjører mere effektiv trening nå resten av året. Slik at jeg får litt mere tid hjemme. Dvs i praksis å trene på gymmet og bygge POWER evt ta noen nye maxer i de 4 store, noen som jeg ikke har fått mulighet til å gjøre de siste årene. Fordi det har gått fra konk til konk nesten hele tiden...

Nordisk har jeg ikke sakt ja eller nei til enda.. Jeg trener nå på gymmet og kommer motivasjon og god feelingen før 16.juni drar jeg opp på sparket. Og satser på at erfaring holder som øvelse trening Smiley

Jeg tror ikke SELV at jeg er den som "bærer" norsk strongman alene. Jeg tror SELV at jeg blir fort glemt om jeg ikke deltar mere. "Opp som en hjort, ned som en lort" som vi sier i barte byen. Tror ikke strongman i norge blir dårligere uten meg eller bedre med meg Smiley Folket får bare nye profiler og nye forbilder å se opp til evt.

Kanskje jeg tar feil da.. Hadde nesten vært hyggelig og ett komplimang til meg om jeg hadde tatt feil Smiley

Comeback? Jeg har da aldri sluttet, ikke enda hvertfall Wink

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8918 : 21. mai 2012, 14:57 »

Jeg tror ikke SELV at jeg er den som "bærer" norsk strongman alene. Jeg tror SELV at jeg blir fort glemt om jeg ikke deltar mere. "Opp som en hjort, ned som en lort" som vi sier i barte byen. Tror ikke strongman i norge blir dårligere uten meg eller bedre med meg Smiley Folket får bare nye profiler og nye forbilder å se opp til evt.


Nei, det tror ikke jeg. Jeg tror at mange/de fleste har ett "forhold" til deg siden du har vært såpass hyggelig/ærlig og "down to earth". Jeg er super interessert i strongman, men mye av det er pga deg. Grunnen er pga du faktisk gir mer av deg enn andre, da tenker jeg feks på her på forumet. Hvor mange andre i strongman kan man sette seg ned å skrive til på ett forum ? Svært få...

Og pga du har vært så lenge i gamet har folk noen å heie på, andre menneske kommer og går men Espen ser man ofte... det igjen lager ett type "forhold". Jeg var på telenor arena når du vant, og jeg tviler på at folk har jublet så mye i strongman før... tilogmed venner jeg hadde med som aldri har sett på strongman syntes det var utrolig moro fordi dem visste og forstod at du hadde jobbet lenge for det... ikke bare var en random person som kom inn.

At du vil ha tid til familien er fullt forstålig, men hva annet skulle du ha gjort på fritiden visst du ikke drev med strongman ? Fotball og øl ? Nei, ikke ta deg selv for gitt...du har kommet veldig langt i sporten og har muligheten til å komme lengere. Du var 1 (?) poeng ifra finale i verdens sterkeste man ! Verdens sterkeste Espen....verdens.. Smiley

That was my 2 cents...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget K. Bjorvatn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 148
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 148

  • Valhalla is my home
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8919 : 21. mai 2012, 15:22 »
Husk det ligger en 254kg stein og venter på deg på Valhalla.  Løfter du den vil du bli udødelig siden steinen vil da for alltid hete BØS.
Så jeg håper du tar med deg kone og barn, og tar en liten sørlandstur rundt den 30 juni Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8920 : 21. mai 2012, 15:42 »
Nei, det tror ikke jeg. Jeg tror at mange/de fleste har ett "forhold" til deg siden du har vært såpass hyggelig/ærlig og "down to earth". Jeg er super interessert i strongman, men mye av det er pga deg. Grunnen er pga du faktisk gir mer av deg enn andre, da tenker jeg feks på her på forumet. Hvor mange andre i strongman kan man sette seg ned å skrive til på ett forum ? Svært få...

Og pga du har vært så lenge i gamet har folk noen å heie på, andre menneske kommer og går men Espen ser man ofte... det igjen lager ett type "forhold". Jeg var på telenor arena når du vant, og jeg tviler på at folk har jublet så mye i strongman før... tilogmed venner jeg hadde med som aldri har sett på strongman syntes det var utrolig moro fordi dem visste og forstod at du hadde jobbet lenge for det... ikke bare var en random person som kom inn.

At du vil ha tid til familien er fullt forstålig, men hva annet skulle du ha gjort på fritiden visst du ikke drev med strongman ? Fotball og øl ? Nei, ikke ta deg selv for gitt...du har kommet veldig langt i sporten og har muligheten til å komme lengere. Du var 1 (?) poeng ifra finale i verdens sterkeste man ! Verdens sterkeste Espen....verdens.. Smiley

That was my 2 cents...

Takk for fine ord Smiley

Og om det du sier er sant, er jeg veldig gla for at det finnes noen som setter/har satt pris på det jeg har gjort i strongman og ellers.

PS: var 2 poeng unna finale. Dvs i praksis en rep på hantel, som jeg bommet på, men hadde tatt flere reps på under testingen av øvelsene Undecided

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8921 : 21. mai 2012, 15:43 »
Husk det ligger en 254kg stein og venter på deg på Valhalla.  Løfter du den vil du bli udødelig siden steinen vil da for alltid hete BØS.
Så jeg håper du tar med deg kone og barn, og tar en liten sørlandstur rundt den 30 juni Grin

Ja, har siklet på den i mange år nå!!! Smiley

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8922 : 21. mai 2012, 20:02 »
Espen, nå er det på tide at du reiser deg etter NSM-skuffelsen.
Denne nedturen bør gi deg blod på tann.
Ikke vis at du er noen dårlig taper ved å backe ut etter en 3. plass.
Du er i din beste alder og bør gå for ny triumfer. Vi vil se deg i WSM igjen!

Nå synes jeg du skal delta på Nordens sterkeste og vise hvor skapet skal stå.
Du vet, at på en god dag, er du norges raskeste og mest eksplosive strongman!
Strongman-Norge har mistet Arild. Ingen vet om Richard kommer tilbake..
Vi har ikke råd til å miste deg!

Innlegget er jo ikke helt i kontakt med virkeligheten jo!

Fyren har trent/konkurert og offret seg for strongman siden 90tallet/tidlig 2000 tall.  Å legge opp nå har jo ikke noe med å være en dårlig taper å gjøre, er jo mange andre faktorer som spiller inn, familie, kjekt å ha kropp med knær som fungerer også når han er 50, osv osv osv.

Kjekt om han fortsetter ja, men ærlig talt, er det noen som fortjener å kunne legge opp nå uten å bli framstil som en dårlig taper så er det Bøs.

Nå hever du hodet og gjør et forrykende comeback! Deal?

For det første har han jo ikke lagt opp enda, vanskelig å gjøre comeback da.  For det andre så får du det til å virke så lett; "Nei pytt pytt, konkurer ett par tiår til for å underholde oss da vel".

Prøv selv å lempe stein i en tiårs tid og se deretter hvordan du selv føler motivasjonen er for å gjøre det ett par år til.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8923 : 21. mai 2012, 20:12 »
Kult! Få opp noen store tall i de fire store før du gir deg!!! Følger med i spenning Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8924 : 21. mai 2012, 22:03 »
Innlegget er jo ikke helt i kontakt med virkeligheten jo!

Fyren har trent/konkurert og offret seg for strongman siden 90tallet/tidlig 2000 tall.  Å legge opp nå har jo ikke noe med å være en dårlig taper å gjøre, er jo mange andre faktorer som spiller inn, familie, kjekt å ha kropp med knær som fungerer også når han er 50, osv osv osv.

Kjekt om han fortsetter ja, men ærlig talt, er det noen som fortjener å kunne legge opp nå uten å bli framstil som en dårlig taper så er det Bøs.

For det første har han jo ikke lagt opp enda, vanskelig å gjøre comeback da.  For det andre så får du det til å virke så lett; "Nei pytt pytt, konkurer ett par tiår til for å underholde oss da vel".

Prøv selv å lempe stein i en tiårs tid og se deretter hvordan du selv føler motivasjonen er for å gjøre det ett par år til.



Du tror jeg er det første som mer el mindre sier at jeg har "fortjent" å legge opp Smiley

Når jeg sliter med smerte osv under feks oppkjøring sier alle at de skjønner ikke at jeg gidder. Gidder å stå alene nede i ett nedlakt industri lokale og trene til man spyr, hjem å ta vare på familien, gå tur med hund, jobbe 8-16 osv osv.
Men når jeg sier at tiden kanskje, sier igjen: kanskje, er inne for å legge opp, snur mer el mindre alle sammen.
Da må jeg stå på litt til, kjøre på, dette klarer du osv osv Smiley Litt rart og gøy å se, høre på Smiley hehe

Uansett blir alt dette en total vurdering. Og det er jeg og min familie som bestemmer hva jeg skal gjøre. Jeg digger at folk liker meg som strongman, og digger enda mere at folk liker meg som person.
Men akkurat på dette må jeg rett og slett tenke på meg selv og familien.
Og som sakt lengre opp her. Jeg har fått GO til enda ett NSM, med noe forbehold Smiley Så får vi se på høsten hva som skjer Wink

PS: Skal jeg få ett innfall eller to til å lyst å dra på noen konker i løpet av året. Får jeg sikker solgt inn det hjemme her også. Har jo tross alt jobbet som selger i snart 7år Wink Alt er det motivasjonen som bestemmer...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!