Du skal ha skryt for dybden sammenlignet med hvor mye rart jeg har sett i strongman, men sett i forhold til vinneren er det stor forskjell på deres bøy, og dette kunne vært justert bedre for lik konkurranse. Er ikke værre enn et par justeringer før konkurransestart slik at det ble et mer rettferdig grunnlag. Hans bøy er nærmest kvartbøy.
Du nevnte det med balansen, en smalere grepsbredde vil kunne sørge for mer stabil utførelse selv om det nok helt klart er ubehagelig å kjøre bøy til slike stopp plater.
Hvor mye kg var det på stanga?
Vi målte inn høyder noen dager før WSM begynnte. Men ser nå på filmen at min dybde var litt lavere enn de andre sine ja.. Vet ikke hva som skjedde helt der... Men lite å gjøre med nå da ...
Det er 325kg på stanga..
Blir så stolt jeg

Ikke bare pga bra first timer i wsm, men Espen må jo være en perfekt kandidat for landet. Alltid blid, hjelpsom og moro å følge med på

Selv muttern sittet på strongman fordi "han Espen virket som en trivelig kar"... noe som stemmer !
Artig å høre
Råsterk i knebøy ja

Sterkere enn Drammens store sønn OM??

hehe
Enda mer imponerende når en får se det på tv, er jo flere øveleser det er snakk om virkelig små marginer og kunne fort blitt finale. 2012 blir året
Ja, det er som jeg alltid har sakt om WSM. Det er "bitter/søtt"

Jeg er fornøyd, men lite som skulle til for å ha kommet til finale.
BAS har lovet meg å bli NSM 2012, så vi får se hva som skjer