avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1612174 ganger)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8895 : 12. mai 2012, 02:41 »
Lykke til i med å forsvare titelen i morgen Espen;) Måtte den beste vinne:)

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8896 : 12. mai 2012, 10:30 »
Lykke til Espen! Du har utgitt deg for å være litt "laidback" i oppkjøringa i år, men jeg vet vi får se en laangt ifra trøtt Espen på NSM Wink
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8897 : 13. mai 2012, 14:40 »
Veldig synd med konken i går, var en del små feil som kostet deg 2 plassen i går, din dårligste øvelse var en av de beste øvelsene dine i går:P (bil mark)

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8898 : 13. mai 2012, 17:52 »
Det er ingen skam å bli slått av Rørbakken og Ole Martin. Du leverer litt ujevnt. Meget bra i loading og stein og mindre bra i Vikingpress. (Her hadde jeg aldri trodd Rørbakken skulle ta deg!) Litt uheldig på lastebiltrekk også.
Men veldig bra jevnt over!

Synd vi ikke får sett deg i WSM til høsten. Eller får du kanskje flere kvalikkmuligheter?

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8899 : 13. mai 2012, 18:14 »
Det er ingen skam å bli slått av Rørbakken og Ole Martin. Du leverer litt ujevnt. Meget bra i loading og stein og mindre bra i Vikingpress. (Her hadde jeg aldri trodd Rørbakken skulle ta deg!) Litt uheldig på lastebiltrekk også.
Men veldig bra jevnt over!

Synd vi ikke får sett deg i WSM til høsten. Eller får du kanskje flere kvalikkmuligheter?
Det er ingen skam å bli slått av Rørbakken og Ole Martin. Du leverer litt ujevnt. Meget bra i loading og stein og mindre bra i Vikingpress. (Her hadde jeg aldri trodd Rørbakken skulle ta deg!) Litt uheldig på lastebiltrekk også.
Men veldig bra jevnt over!

Synd vi ikke får sett deg i WSM til høsten. Eller får du kanskje flere kvalikkmuligheter?

Han blir nok invitert til kvalik stevner og kan jo hende at han for et wildcard. Time will show:) Hadde vært artig med Ole Martin og Tøsa i WSM:D

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8900 : 13. mai 2012, 22:08 »
Hei, trist med 3 plass. I fjor var du jo bare et fittehår unna WSM finale, og 2011 Nsm vant du overlegent. Denne gangen har du jo hatt opereasjon som sikkert føkka en del for restitusjon/treningsmengde i press. Allikevel var du knallsterk i sten og medley i år.
Og nivået på  hansen og røret var knallbra, dessuten var det en del av de andre som var farlige i enkeltøvelser og stjal poeng.
Det jeg prøver å si er at dette er nok bare motstand, du tapte slaget men ikke krigen. Jobb med svakhetene, og du kan hevde deg i verdenstoppen. Altså, steinene, damn. Medley,holy fuck. Pressen kommer jo igjen av seg selv. Dette kan bli bra.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8901 : 14. mai 2012, 09:33 »
Er seff veldig skuffa over helga. Planen var ikke å gå fra 1 til 3.pl... Men når jeg driter meg så veldig ut på crusefix som jeg gjorde, var det nesten umulig å ta seiern hjem i år...

WSM toget er nokk gådd. Også int konker.. Det er jo Ole M og Rørbakken som bør få disse nå, siden de er topp 2 i Norge.

Hva jeg gjør resten av året vet jeg ikke, skal sove på det. Om jeg i det hele tatt stiller i en strongman konk igjen vet jeg ikke.. Skal sove på det også...

Høres kanskje dramatisk ut for de fleste her inne. Men dere må forstå for at jeg skal klare å satse brukbart høyt. Vil det si i praksis at jeg må være mere bort fra min datter. Som blir eldre og eldre, og krever mere og mere tid. Min datter er verd mye mere enn strongman. Og en 3.pl i NSM er ikke verd å miste tid og få med seg nye ting som min datter gjør vær dag nå nesten. Spesiellt etter over 10år med strongman og 5 paller plasseringer inkl gullet i fjor...

Jeg har vært med helt fra NSM på en P-plass på fosen, til NSM i Telenor Arena. Jeg har gidd alt for norsk strongman. Ofret MYE, og i tilegg klart å bygge opp ett liv utenom også.

Så det er kanskje på tide å gi alt for det livet utenom strongman nå....

Skal sove på det.....

Utlogget Bell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8902 : 14. mai 2012, 10:10 »
Syns det høres veldig fornuftig ut. Famillien er alltid viktigst. Du har gjort mye for Strongman Norge og nå er det kanskje på tide å finne ut av hvor sterk du kan bli i benk  :)280-300?  Grin
Å en annen ting er slitasjen på knær, rygg og andre bevegelige deler Strongman ikke er snill i mot. 60 år og  kanskje ikke ha knær igjen til lek med barnebarna. Nei det er det ikke verdt.

Hva enn du bestemmer deg for så er det sikkert noe du går inn for 100% uansett. Ha en flott dag videre Smiley
Power in the shower.

I`ll be back.

Loggen min som jeg sjeldent oppdaterer:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103083.0

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8903 : 14. mai 2012, 10:18 »
En tredjeplass i et veldig jevnt og sterkt NSM er absolutt ikke til å kimse av, men jeg forstår godt skuffelsen.
Jeg skjønner også godt at en vil ta seg tid til å tygge på slike viktige avgjørelser, for det er ingen tvil om at det krever mye å være i toppen MED familie.

Som Bell skriver; ha en flott dag videre. Smiley

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8904 : 14. mai 2012, 12:12 »
Har selv familie og støtter ALLTID noen som vil bygge på det.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Espen Bøs Aune mot NSM 2012!
« #8905 : 14. mai 2012, 12:20 »
Kondolerer.

Hadde det ikke vært for bingoøvelsen og en dårlig pressdag så hadde vi kanskje måtte gratulere deg i stedet. Men men, thats life - sånn e leifen som de sier i Hordaland.

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8906 : 14. mai 2012, 12:26 »
Familie vil alltid være det viktigste man har, ingen vil noen gang si imot dét! Gratulerer med 3'dje, en høyst velfortjent plassering!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8907 : 14. mai 2012, 17:07 »
Uansett hva du måte velge Espen støtter jeg i din avgjørelse:) Synd å miste deg i sporten men som du sier din datter er mye viktigere:)

Hilsen en som har heiet på deg siden jeg fikk øynene opp for strongman for 5 år siden:)

PS: du kan jo alltids gå ned 40-45 kg å løpe maraton på bedre tid en Arild i 2013:D

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8908 : 15. mai 2012, 08:03 »
Uansett hva du måte velge Espen støtter jeg i din avgjørelse:) Synd å miste deg i sporten men som du sier din datter er mye viktigere:)

Hilsen en som har heiet på deg siden jeg fikk øynene opp for strongman for 5 år siden:)

PS: du kan jo alltids gå ned 40-45 kg å løpe maraton på bedre tid en Arild i 2013:D

Maraton kommer jeg aldri til å gjøre. Det lover jeg Wink

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Treningslogg til Espen Bøs Aune
« #8909 : 15. mai 2012, 08:06 »
Maraton kommer jeg aldri til å gjøre. Det lover jeg Wink

Uansett hva du gjør, vil du alltid være min helt! 
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!