avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1609769 ganger)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9375 : 18. januar 2013, 19:13 »

Ikke glem Skog.

Beklager, skulle ikke skjedd. Bor jo selv i samme by som begge to.

Skog skal selvfølgelig ikke glemmes!  Største utfordreren til Arild. Han har blitt brannmann, forresten Wink En utrolig atlet den dag i dag.

http://vimeo.com/47583488

http://www.adressa.no/sport/sprek/article5467117.ece
Smil med det smilet du har.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9376 : 19. januar 2013, 21:00 »
Er det bare jeg som synes Espen er søt? Ingen andre som kunne tenkt seg ett svar på hva han har tenkt seg til?  Klokka tikker farlig fort mot NSM.

Du og Espen er jo kompiser, Einar. Vet du hva han har tenkt seg til, uten at du nødvendigvis må røpe det her. Strongman er ikke det samme uten Espen. Først Arild, nå kanskje Espen.

Bare puddinger igjen, jo  Grin
Jeg vet lite like som omverdenen, men hvis jeg skal spekulere så tror jeg det blir papparollen og knallhardt mosjonistopplegg. Espen kan overraske alle, men han er en veldig fornuftig person som har vært mer tålmodig enn de fleste mtp. å nå toppen. Og han klarte det. Skulle han ha nådd særlig lengre måtte han vel ha passert grensen han personlig har satt for seg selv og det tror jeg rett og slett hans fornuft stopper han i gjøre. Jeg tror han kommer til å prioritere helse, familie og jobb (bilselger som hverken kan se ut som vannballong eller polett-neger-anoreksi-lik) framover.                                                                                                                                                                           
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget AndersHaugeH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

  • Live for nothing or die for something
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9377 : 21. januar 2013, 13:08 »
spor
Live for nothing or die for something

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9378 : 21. januar 2013, 23:14 »
Første Strongman økt siden Mai er unna gjort for Espen:P Blir det noe logging fremover? Blir spennende å se om du blir sulten nok til å ta å legge deg i hard trening for å ta tilbake det som en gang har vært ditt Cheesy

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9379 : 22. januar 2013, 09:31 »
Hei, hei alle sammen Smiley

Stemmer at første strongman økt siden før NSM 2012 er unnagjort. Den ble gjennomført nå søndag, sammen med en del andre nye og gammle strongmenns her oppe.

Gikk farmers opp til 130kg, Yoke opp til 300kg, tok 3x5 på 320kg dekk og en del reps på 100kg stein..

Alt var til min forundring veldig lett..Med min 115kg tunge kroppsvekt. Eller skal siees at Yoke var veldig uvannt og begynnte å bli litt tungt. Skulle bare mangle etter så lenge uten Yoke trening.

Jeg skal fortsette med å trene strongman vær søndag framover. Har en felles trening vær søndag, der både jeg og Skog skal være med å hjelpe nye strongmenns i å bli god. Vi har jo en del erfaringer som vi kan gi bort til de unge lovende. Og ellers til de som har drevet på litt tidligere. Som Kevin Larsen og de -105kg gutta som gjorde det veldig bra forrige sesong.

Når det gjeller min egen strongman "karriære" så er nokk den satt på vent. Jeg kommer ikke til å spise meg opp igjen til 135-140kg. Det orker jeg bare ikke, og har heller ikke motivasjon nokk til det.  

Så en NSM deltagelse er nokk veldig fjærnt for meg i år.

Etter jeg var på scenen i okt, så har jeg trent stødig, spist ok, men heller prioritert familie og ny jobb. Slappet av rett og slett Smiley
Jeg skal gjøre det helt fram til mars starter har jeg tenkt. Så begynne å bli litt mere seriøs igjen. Ta i litt mere på trening, spise hakke bedre. Men fortsatt er det familie og ny jobb som er i hovedfokus.

Men en ting er sikkert, jeg har ikke slått meg 100% til ro med å være "normal", så plutselig dokker jeg opp på 115kg i NSM og deltar for morro skyld, stiller på scenen igjen i okt, kanskje plutselig jeg dropper ned til -105kg klassen også i høst, tar ett fri år og kommer tilbake neste år. Jeg vet rett og slett ikke akkurat nå.

Grunnen til at jeg ikke gir ett 100% svar på hva jeg skal gjøre, er at jeg skal ikke bli den nye Arild Haugen, for å si det slik. Fram og tilbake. Ditt og datt osv osv...

Trening og strongman har vært livet mitt i over 10år, det går ikke an å bare slå av bryteren kjenner jeg. Jeg hadde nesten håpet at det hadde vært slik, men det er ikke det.

Jeg skal begynne å logge litt igjen nå, og kanskje slenge ut noen bilder i ny å ne. Så kan Dere om Dere vil følge med utviklingen Smiley


Er det bare jeg som synes Espen er søt? Ingen andre som kunne tenkt seg ett svar på hva han har tenkt seg til?  Klokka tikker farlig fort mot NSM.

Du og Espen er jo kompiser, Einar. Vet du hva han har tenkt seg til, uten at du nødvendigvis må røpe det her. Strongman er ikke det samme uten Espen. Først Arild, nå kanskje Espen.

Bare puddinger igjen, jo  Grin

Slik som det ser ut i år er NSM uten meg, Skog, Arild, NKS og kanskje BAS. MEN da er det jo større plass for nye profiler!! Smiley Strongman går videre med eller uten oss!! Smiley

Utlogget ECTOMORPH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 108

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9380 : 22. januar 2013, 23:36 »
Hei, hei alle sammen Smiley

Stemmer at første strongman økt siden før NSM 2012 er unnagjort. Den ble gjennomført nå søndag, sammen med en del andre nye og gammle strongmenns her oppe.

Gikk farmers opp til 130kg, Yoke opp til 300kg, tok 3x5 på 320kg dekk og en del reps på 100kg stein..

Alt var til min forundring veldig lett..Med min 115kg tunge kroppsvekt. Eller skal siees at Yoke var veldig uvannt og begynnte å bli litt tungt. Skulle bare mangle etter så lenge uten Yoke trening.

Jeg skal fortsette med å trene strongman vær søndag framover. Har en felles trening vær søndag, der både jeg og Skog skal være med å hjelpe nye strongmenns i å bli god. Vi har jo en del erfaringer som vi kan gi bort til de unge lovende. Og ellers til de som har drevet på litt tidligere. Som Kevin Larsen og de -105kg gutta som gjorde det veldig bra forrige sesong.

Når det gjeller min egen strongman "karriære" så er nokk den satt på vent. Jeg kommer ikke til å spise meg opp igjen til 135-140kg. Det orker jeg bare ikke, og har heller ikke motivasjon nokk til det. 

Så en NSM deltagelse er nokk veldig fjærnt for meg i år.

Etter jeg var på scenen i okt, så har jeg trent stødig, spist ok, men heller prioritert familie og ny jobb. Slappet av rett og slett Smiley
Jeg skal gjøre det helt fram til mars starter har jeg tenkt. Så begynne å bli litt mere seriøs igjen. Ta i litt mere på trening, spise hakke bedre. Men fortsatt er det familie og ny jobb som er i hovedfokus.

Men en ting er sikkert, jeg har ikke slått meg 100% til ro med å være "normal", så plutselig dokker jeg opp på 115kg i NSM og deltar for morro skyld, stiller på scenen igjen i okt, kanskje plutselig jeg dropper ned til -105kg klassen også i høst, tar ett fri år og kommer tilbake neste år. Jeg vet rett og slett ikke akkurat nå.

Grunnen til at jeg ikke gir ett 100% svar på hva jeg skal gjøre, er at jeg skal ikke bli den nye Arild Haugen, for å si det slik. Fram og tilbake. Ditt og datt osv osv...

Trening og strongman har vært livet mitt i over 10år, det går ikke an å bare slå av bryteren kjenner jeg. Jeg hadde nesten håpet at det hadde vært slik, men det er ikke det.

Jeg skal begynne å logge litt igjen nå, og kanskje slenge ut noen bilder i ny å ne. Så kan Dere om Dere vil følge med utviklingen Smiley


Slik som det ser ut i år er NSM uten meg, Skog, Arild, NKS og kanskje BAS. MEN da er det jo større plass for nye profiler!! Smiley Strongman går videre med eller uten oss!! Smiley

115kg i NSM hadde vært rått Smiley
186cm
105kg
28år

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9381 : 22. januar 2013, 23:42 »
Hei, hei alle sammen Smiley

Stemmer at første strongman økt siden før NSM 2012 er unnagjort. Den ble gjennomført nå søndag, sammen med en del andre nye og gammle strongmenns her oppe.

Gikk farmers opp til 130kg, Yoke opp til 300kg, tok 3x5 på 320kg dekk og en del reps på 100kg stein..

Alt var til min forundring veldig lett..Med min 115kg tunge kroppsvekt. Eller skal siees at Yoke var veldig uvannt og begynnte å bli litt tungt. Skulle bare mangle etter så lenge uten Yoke trening.

Jeg skal fortsette med å trene strongman vær søndag framover. Har en felles trening vær søndag, der både jeg og Skog skal være med å hjelpe nye strongmenns i å bli god. Vi har jo en del erfaringer som vi kan gi bort til de unge lovende. Og ellers til de som har drevet på litt tidligere. Som Kevin Larsen og de -105kg gutta som gjorde det veldig bra forrige sesong.

Når det gjeller min egen strongman "karriære" så er nokk den satt på vent. Jeg kommer ikke til å spise meg opp igjen til 135-140kg. Det orker jeg bare ikke, og har heller ikke motivasjon nokk til det. 

Så en NSM deltagelse er nokk veldig fjærnt for meg i år.

Etter jeg var på scenen i okt, så har jeg trent stødig, spist ok, men heller prioritert familie og ny jobb. Slappet av rett og slett Smiley
Jeg skal gjøre det helt fram til mars starter har jeg tenkt. Så begynne å bli litt mere seriøs igjen. Ta i litt mere på trening, spise hakke bedre. Men fortsatt er det familie og ny jobb som er i hovedfokus.

Men en ting er sikkert, jeg har ikke slått meg 100% til ro med å være "normal", så plutselig dokker jeg opp på 115kg i NSM og deltar for morro skyld, stiller på scenen igjen i okt, kanskje plutselig jeg dropper ned til -105kg klassen også i høst, tar ett fri år og kommer tilbake neste år. Jeg vet rett og slett ikke akkurat nå.

Grunnen til at jeg ikke gir ett 100% svar på hva jeg skal gjøre, er at jeg skal ikke bli den nye Arild Haugen, for å si det slik. Fram og tilbake. Ditt og datt osv osv...

Trening og strongman har vært livet mitt i over 10år, det går ikke an å bare slå av bryteren kjenner jeg. Jeg hadde nesten håpet at det hadde vært slik, men det er ikke det.

Jeg skal begynne å logge litt igjen nå, og kanskje slenge ut noen bilder i ny å ne. Så kan Dere om Dere vil følge med utviklingen Smiley


Slik som det ser ut i år er NSM uten meg, Skog, Arild, NKS og kanskje BAS. MEN da er det jo større plass for nye profiler!! Smiley Strongman går videre med eller uten oss!! Smiley
Du dukker kanskje opp på NSM. Så skriver du til slutt at NSM blir nok uten meg i år.. hæææ Huh
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9382 : 22. januar 2013, 23:48 »
Du dukker kanskje opp på NSM. Så skriver du til slutt at NSM blir nok uten meg i år.. hæææ Huh

He's mindufucking the shit out of you  Grin

http://www.youtube.com/watch?v=1F6Ctq6ckpk
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9383 : 23. januar 2013, 15:39 »
Du dukker kanskje opp på NSM. Så skriver du til slutt at NSM blir nok uten meg i år.. hæææ Huh

Slik som det ser ut akkurat NÅ, er NSM uten meg.... Men jeg vet aldri om jeg dokker opp likevel på 115kg, og deltar for morros skyld Smiley

He's mindufucking the shit out of you  Grin

http://www.youtube.com/watch?v=1F6Ctq6ckpk

Je, baby!! Smiley

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9384 : 25. januar 2013, 14:59 »
Slik som det ser ut akkurat NÅ, er NSM uten meg.... Men jeg vet aldri om jeg dokker opp likevel på 115kg, og deltar for morros skyld Smiley

Je, baby!! Smiley

hehe, hadde vert morro og sett deg konkurere på 115!! Cheesy

Har du for stor ramme til og konkurere i 105- ?
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9385 : 25. januar 2013, 15:33 »
hehe, hadde vert morro og sett deg konkurere på 115!! Cheesy

Har du for stor ramme til og konkurere i 105- ?

Kunne nokk ha fått til det også tenker jeg Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9386 : 25. januar 2013, 15:34 »
Espen er du med i "Skal vi stupe" på TV2?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9387 : 28. januar 2013, 08:21 »
Espen er du med i "Skal vi stupe" på TV2?


Nei, men skulle ha vært føler jeg Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=pXs82d2q2iE

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9388 : 28. januar 2013, 10:46 »
Ja jeg fatter ikke at de ikke har invitert deg. Stupe læll er jo legendarisk!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9389 : 28. januar 2013, 11:04 »
Ja jeg fatter ikke at de ikke har invitert deg. Stupe læll er jo legendarisk!


Kunne ikke vært mere enig!! Smiley Hehehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!