|
VegarGjerdrum
|
 |
« Svar #105 på: 05. April 2008, 22:11 » |
|
Jeg bruker å daske den i panna, den er også en sikker vinner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Toonamy
Nykomling
Honnør: 0
Utlogget
|
 |
« Svar #106 på: 09. April 2008, 18:47 » |
|
Dette var som og lese det siste året mitt i revy, og jeg sliter fortsatt. Har vært ordentlig deprimert og klarer ikke se NOE positivt i andre jenter:S Det har ødelagt mitt første år på vgs
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eggen90
Nykomling
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #107 på: 03. Juni 2008, 18:39 » |
|
Du må bare lirke den ut og lure den inn  som om jeg skulle sagt det selv ^^ var selv i den fellen før  beste er vell egentlig å si det som det er xP for meg ble det i fylla, men husker alt så det gikk vell bra xPP endte med at jeg ble sammen med henne i et år, viste seg at hun var forelsket i meg å i de årene vi kjente hverandre :\ ca 5 år elns xD sick og hun var "løs" også  jeje
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DCStroyer
|
 |
« Svar #108 på: 04. Juni 2008, 15:03 » |
|
Hvis a sover engang og du er tilstede.
Legg pungen din over nesa hennes. Hvis a våkner så finner du fort ut om hu er keen eller ikke.
Hvis a ikke våkner så... ja... take it up a notch.
PS: Ha på lyset, hvis ikke så tror hun sikkert at hu drømmer, og da tørr jeg ikke si hvordan det kan gå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ever spot a guy who is struggling, and making an absolute spectacle of himself frozen on a rep "arrrrrrrrrrghhhhhh" in the midst of what appears to be "absolute failure" and you touch the bar with your fingertips and he takes off again like you just took 75lbs off the bar? THATS THE GUY WHO DOESNT HAVE IT. -Doggcrapp DC Trenings Logg !!!
|
|
|
endresaa
Erfaren bruker

Honnør: 49
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #109 på: 22. Juni 2008, 17:46 » |
|
Har tenkt over det samme selv... Men er ikke så lett å overbevise seg selv om det når man ikke klarer å tenke på noen andre enn henne. Har ikke vært forelsket i noen andre på 3 år.
forelskelse og ekte kjærlighet er 2 villt forskjellige ting, når forelskelsen er over, da merker du om du elsker personen og fortsatt vil dele livet med henne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Fredrik_
Litt godt kjent

Honnør: 4
Utlogget
|
 |
« Svar #110 på: 22. Juni 2008, 18:37 » |
|
Daske tissen på haka, slår aldri feil!!
å vis ho ikke tar hinte da, så kan du gi opp
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DCStroyer
|
 |
« Svar #111 på: 05. Desember 2008, 19:31 » |
|
Tja, og hvordan gikk det egentlig?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ever spot a guy who is struggling, and making an absolute spectacle of himself frozen on a rep "arrrrrrrrrrghhhhhh" in the midst of what appears to be "absolute failure" and you touch the bar with your fingertips and he takes off again like you just took 75lbs off the bar? THATS THE GUY WHO DOESNT HAVE IT. -Doggcrapp DC Trenings Logg !!!
|
|
|
Balto
Litt godt kjent

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #112 på: 08. Desember 2008, 17:46 » |
|
Nå er det gått en stund siden jeg skrev denne posten i utgangspunktet, akkurat nå sliter jeg med å tro alt det er jeg har skrevet! Jeg kan si det det sånn at forelskelsen slapp unna i mai tider, da jeg fant noen andre jenter å ta meg til! Men vi er(var?) forsatt veldig gode venner! Det morsomme er at vi faktisk endte opp i sengen sammen etter en fyllatur på byn for ca 1 mnd siden! Denne gang kun for nytelsens skyld og ingen følelser innvolvert! Men etter dette har ikke vennskapet vårt det samme, jeg har så å si ikke vært med henne etter det og jeg angrer litt egentlig på at vi endte opp i sengen den kvelden! Skjønner ikke helt hvorfor det skulle forandre så mye, men men gjort er gjort! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Alder: 18år Høyde: 175cm Vekt: 78kg
BP: 105kg ML: 160kg KB: 170kg
|
|
|
|
DCStroyer
|
 |
« Svar #113 på: 08. Desember 2008, 20:28 » |
|
Så du vant med andre ord 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TehKris
Aktivt medlem

Honnør: 24
Utlogget
|
 |
« Svar #114 på: 08. Desember 2008, 20:41 » |
|
*GG*
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
007
Aktivt medlem

Honnør: 44
Utlogget
|
 |
« Svar #115 på: 08. Desember 2008, 21:23 » |
|
nei han var full, gikk hjem runka i søvna, å trodde han fikk seg no 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DCStroyer
|
 |
« Svar #116 på: 08. Desember 2008, 22:54 » |
|
nei han var full, gikk hjem runka i søvna, å trodde han fikk seg no  LOL
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
endresaa
Erfaren bruker

Honnør: 49
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #117 på: 27. Januar 2009, 21:57 » |
|
Du er 17 år og vet ikke hva det vil si å elske noen. Og dersom hun nå har en "egenskap" du ikke takler, så vil ikke det bli bedre i fremtiden.
Det kan du ikke være sikker på det finnes unike tilfeller...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dobb
Litt godt kjent

Honnør: 7
Utlogget
|
 |
« Svar #118 på: 15. Mars 2009, 01:47 » |
|
Hva gjør man om "bestekompisen" elsker deg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar