|
Evis
|
 |
« Svar #2925 på: 30. November 2011, 01:03 » |
|
Aw shit! Ny side igjen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Halvmetern
|
 |
« Svar #2926 på: 30. November 2011, 01:07 » |
|
Hehe, det er hyggelig å høre da  Du får sørge for at du slipper å bli slått av ei jente, Stian. Akkurat der skal jeg ikke bistå med noen hjelp - heller motsatt  Håper du gromperser på RM, jeg!  Du får lage maten din selv når du kommer hjem....... Det motiverer meg at du løfter mer enn meg, så det er en fin ting, kommer aldri til å slutte å trene da hehe Siden Bo må lage mat selv, ender han vel fort opp i -105  PS, det er som The Child sier, dere er no søte sammen
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
emiiiil
|
 |
« Svar #2927 på: 30. November 2011, 01:08 » |
|
Ingen tvil om hvem som er sjefen på det bildet:) hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lili
|
 |
« Svar #2928 på: 30. November 2011, 01:09 » |
|
Ingen tvil om hvem som er sjefen på det bildet:) hehe
Haha, sånn det ska væra! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mister Milk
|
 |
« Svar #2929 på: 30. November 2011, 01:15 » |
|
Siden Bo må lage mat selv, ender han vel fort opp i -105  hvis bo skal "lage" maten selv blir det nok fort en grandis (eller 2) hehe lettere og holde vekta med det enn at marte skal drive å spinne opp noe kylling og ris :O
|
|
|
|
|
Loggført
|
Pers:
177,5-117,5-182,5- 477,5
Meritter:
- 3. plass Jr- NM 2010, -67,5 - 1. plass RM 2011, -66 - 1. plass Nasjonalt 2011, -66 - 2. plass Jr- NM 2012, -74 - 2. plass RM 2012, - 74
|
|
|
|
Halvmetern
|
 |
« Svar #2930 på: 30. November 2011, 01:17 » |
|
hvis bo skal "lage" maten selv blir det nok fort en grandis (eller 2) hehe lettere og holde vekta med det enn at marte skal drive å spinne opp noe kylling og ris :O
No må ikke du komme å blande deg her din bikkje, har ikke Marte satt på deg munnkurven idag Nå kom vi jo på en ny side, det var trist, så da kopierer jeg meg selv slik at det ikke skal gå hus forbi: Oooog over til noe helt annet..: Med fare for å bli bannet fra Treningsforum(det hadde jo vært verdens undergang) så har jeg noe på det agressive hjertet mitt. Det er veldig sjelden jeg gidder å kjøpe TF-bladet, men jeg gjorde det for litt siden da Hege Berge var der. Jeg kikket igjennom hele bladet og ble mildt sagt skuffet og irritert. Jeg synes at det er trist, tragisk og provoserende at i intervjuer med fitnessdamer som ser ut som menn i trynet, sminket som en hore, silikon som Pamela, mest sannsynligvis bola, orangebrun hud og minimalt med klær får påkostet skikkelig fotograf for å ta "kule" bilder, mens det så ut som bildet av Hege hadde blitt tatt med ett jævla mobilkamera hvor fokuset var på SKULDRA....! Noen av de bildene hadde passet bedre inn i ett Vi Menn for transer... Jeg blir kvalm av det fokuset og synes ikke det er det grann rart at treningssentre kryr av bolere. Ingen spurte om min mening, men dere fikk den uansett 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mister Milk
|
 |
« Svar #2931 på: 30. November 2011, 01:23 » |
|
Med fare for å bli bannet fra Treningsforum(det hadde jo vært verdens undergang) så har jeg noe på det agressive hjertet mitt. Det er veldig sjelden jeg gidder å kjøpe TF-bladet, men jeg gjorde det for litt siden da Hege Berge var der. Jeg kikket igjennom hele bladet og ble mildt sagt skuffet og irritert. Jeg synes at det er trist, tragisk og provoserende at i intervjuer med fitnessdamer som ser ut som menn i trynet, sminket som en hore, silikon som Pamela, mest sannsynligvis bola, orangebrun hud og minimalt med klær får påkostet skikkelig fotograf for å ta "kule" bilder, mens det så ut som bildet av Hege hadde blitt tatt med ett jævla mobilkamera hvor fokuset var på SKULDRA....! Noen av de bildene hadde passet bedre inn i ett Vi Menn for transer... Jeg blir kvalm av det fokuset og synes ikke det er det grann rart at treningssentre kryr av bolere. Ingen spurte om min mening, men dere fikk den uansett ENIG !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Pers:
177,5-117,5-182,5- 477,5
Meritter:
- 3. plass Jr- NM 2010, -67,5 - 1. plass RM 2011, -66 - 1. plass Nasjonalt 2011, -66 - 2. plass Jr- NM 2012, -74 - 2. plass RM 2012, - 74
|
|
|
|
Missy-
|
 |
« Svar #2932 på: 30. November 2011, 01:25 » |
|
Aw shit! Ny side igjen  Faen! *rive av seg håret* Det motiverer meg at du løfter mer enn meg, så det er en fin ting, kommer aldri til å slutte å trene da hehe Siden Bo må lage mat selv, ender han vel fort opp i -105  PS, det er som The Child sier, dere er no søte sammen Haha, der så jeg småbesk ut Ingen tvil om hvem som er sjefen på det bildet:) hehe
På bare det bildet? Heheheheheh.. Haha, sånn det ska væra!  ] [/quote Correct!  No må ikke du komme å blande deg her din bikkje, har ikke Marte satt på deg munnkurven idag En reddende engel, Stian  Bare jeg ikke lager ny side nå da  EDIT: dette ble jo bare tull.. men dere skjønner?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Einar B. Gilberg
|
 |
« Svar #2933 på: 30. November 2011, 02:08 » |
|
Med fare for å bli bannet fra Treningsforum(det hadde jo vært verdens undergang) så har jeg noe på det agressive hjertet mitt. Det er veldig sjelden jeg gidder å kjøpe TF-bladet, men jeg gjorde det for litt siden da Hege Berge var der. Jeg kikket igjennom hele bladet og ble mildt sagt skuffet og irritert. Jeg synes at det er trist, tragisk og provoserende at i intervjuer med fitnessdamer som ser ut som menn i trynet, sminket som en hore, silikon som Pamela, mest sannsynligvis bola, orangebrun hud og minimalt med klær får påkostet skikkelig fotograf for å ta "kule" bilder, mens det så ut som bildet av Hege hadde blitt tatt med ett jævla mobilkamera hvor fokuset var på SKULDRA....! Noen av de bildene hadde passet bedre inn i ett Vi Menn for transer... Jeg blir kvalm av det fokuset og synes ikke det er det grann rart at treningssentre kryr av bolere.
Vi siterer den så sjansen for banning blir enda større 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Nidarø Treningssenter FASITEN Kan du slå meg?
Stevneperser med utstyr Knebøy - 352,5 Benkpress - 240 Markløft - 300 Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5) Stevneperser uten utstyr Knebøy - 310 Benkpress - 192,5 Markløft - 300 Sammenlagt - 775 (Perser SL - 802,5) Trening uten utstyr Knebøy - 302,5 Benkpress - 202,5 Markløft - 305 (Sammenlagt - 810)
|
|
|
|
|
|
emiiiil
|
 |
« Svar #2935 på: 30. November 2011, 02:26 » |
|
Med fare for å bli bannet fra Treningsforum(det hadde jo vært verdens undergang) så har jeg noe på det agressive hjertet mitt. Det er veldig sjelden jeg gidder å kjøpe TF-bladet, men jeg gjorde det for litt siden da Hege Berge var der. Jeg kikket igjennom hele bladet og ble mildt sagt skuffet og irritert. Jeg synes at det er trist, tragisk og provoserende at i intervjuer med fitnessdamer som ser ut som menn i trynet, sminket som en hore, silikon som Pamela, mest sannsynligvis bola, orangebrun hud og minimalt med klær får påkostet skikkelig fotograf for å ta "kule" bilder, mens det så ut som bildet av Hege hadde blitt tatt med ett jævla mobilkamera hvor fokuset var på SKULDRA....! Noen av de bildene hadde passet bedre inn i ett Vi Menn for transer... Jeg blir kvalm av det fokuset og synes ikke det er det grann rart at treningssentre kryr av bolere.
du er ærlig  hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Child
|
 |
« Svar #2936 på: 30. November 2011, 12:53 » |
|
Tar å stjeler sitatet over i min logg. Bare for å vise medhold. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Missy-
|
 |
« Svar #2937 på: 30. November 2011, 17:02 » |
|
du er ærlig  hehe Ja Tar å stjeler sitatet over i min logg. Bare for å vise medhold.  Nice 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Slux
|
 |
« Svar #2938 på: 30. November 2011, 17:15 » |
|
"vi menn for transer"  får sende inn i tilbakemeldinger til bladet så blir det sikkert trykket i neste utgave 
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Svak, bitter og dopingfri
|
|
|
|
Missy-
|
 |
« Svar #2939 på: 30. November 2011, 21:25 » |
|
"vi menn for transer"  får sende inn i tilbakemeldinger til bladet så blir det sikkert trykket i neste utgave  Hehe, bra jobbe Slux  Men faen heller om jeg kjøper det igjen fordi
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|