|
Kristian E
|
 |
« Svar #600 på: 25. Mai 2010, 15:06 » |
|
RÅ form! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marius-metern
|
 |
« Svar #601 på: 06. Juni 2010, 02:25 » |
|
takker så mye  legger til par bilder fra ferien her før det kommer mer fra miami osv.. men bloggen og face og hjemmesiden som SNRT er oppe kommer alt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aleksgun
Aktivt medlem

Honnør: 5
Utlogget
Kjønn: 
John Cena
|
 |
« Svar #602 på: 06. Juni 2010, 21:33 » |
|
haha, en så hissig kar som deg foran medisinlab, fin blanding 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Svein2k
Erfaren bruker

Honnør: 15
Utlogget
Kjønn: 
There's no such thing as too much weight.
|
 |
« Svar #603 på: 06. Juni 2010, 22:20 » |
|
takker så mye  legger til par bilder fra ferien her før det kommer mer fra miami osv.. men bloggen og face og hjemmesiden som SNRT er oppe kommer alt  Can't wait 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bildeprofil side 20På deitt: 100 ~ 90.0 Knebøy 195 Benkpress 140 Markløft 210 ! Bodybuilding NM 2010 !
|
|
|
|
Haymaker
|
 |
« Svar #604 på: 06. Juni 2010, 23:52 » |
|
Gratulerer Marius!
|
|
|
|
|
Loggført
|
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild
|
|
|
ja
Aktivt medlem

Honnør: 10
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #605 på: 11. Juni 2010, 17:09 » |
|
takker så mye  interressant fenomen det du påpeker med mennesker i statene kontra Norge,lagt merke til det selv,det er en utrolig forskjell der..weird shit vi har en "unik"folkesjel, en god posjon Uptight,egoistiske og litt kalde i forhold til andre,vi fortjener litt diss der men vi er flinke til å si ifra hvis noe eller noen kan kritiseres da,det skal vi ha  hehe hadde jeg vært i dine sko ville jeg flyttet,men samtidig vil vi ha deg her da:) du er en unik grensesprenger!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marius-metern
|
 |
« Svar #606 på: 15. Juni 2010, 09:43 » |
|
takker både for ros og innspill her  ja vil på en måte ha ett ben her da siden jeg tross alt er fra norge men planen er å komme meg mer å mer over til usa.. får såpass mye inspill derfra som frister men igjen må man være der, blir ikke helt det samme å sitte i norge.. men igjen det hele er en prosess jeg jobber med.. jeg liker jo sprenge grense og gå mpot strømmen, noen synes er kult her men igjen som du sier mange synes jo hele sporten og alt rundt er absurd.. i USA digger dem det, alt som er nnerledes og grensesprengende.. Noe nytt og spennende, da er mulighetene åpne, så det er jo målet komme dit å få mer igjen for en freaky og annerledes fysikk og utseende.. så får vi se hvor langt det tar meg.. men verdt opplevelsen.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ja
Aktivt medlem

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #607 på: 19. Juni 2010, 15:12 » |
|
i USA digger dem det, alt som er nnerledes og grensesprengende.. Noe nytt og spennende, da er mulighetene åpne, så det er jo målet komme dit å få mer igjen for en freaky og annerledes fysikk og utseende.. så får vi se hvor langt det tar meg.. men verdt opplevelsen..  jepp,kom deg ut av bøtta før musene drar deg ned igjen:) var jeg deg med dine muligheter ville jeg trent på venice muscle beach rigth now sikkert mye du kan brukes til innen model/show/movie buizz i LA tror du ikke,om du bare treffer riktige folk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanB Diddl etc AKA Ashtanga Ironkåre
|
 |
« Svar #608 på: 19. Juni 2010, 18:13 » |
|
var jeg deg med dine muligheter ville jeg trent på venice muscle beach rigth now
Øh hallo, det er midt på vinteren der nå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sponset av www.Proteinfabrikken.no - Play with nature...
Blog: Celestial Fitness
Ask, and it shall be given you; seek, and you shall find; knock, and it shall be opened to you. For whoever asks, receives; and he who seeks, finds; and to him who knocks, the door is opened.
|
|
|
ja
Aktivt medlem

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #609 på: 19. Juni 2010, 20:36 » |
|
Øh hallo, det er midt på vinteren der nå.
jeg ser det er 32 i miami nå.. kompis av meg kom hjem fra newyork,var 40 varmegrader der oppe nå http://varet.no.msn.com/region.aspx?wealocations=USAskulle fint klart å trene på muscle beach i 20 grader:)spesielt oss heter ikke vinter da vettu
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanB Diddl etc AKA Ashtanga Ironkåre
|
 |
« Svar #610 på: 19. Juni 2010, 21:19 » |
|
LA har tidssone UTC-8. Dvs oktober. Da er det kaldt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sponset av www.Proteinfabrikken.no - Play with nature...
Blog: Celestial Fitness
Ask, and it shall be given you; seek, and you shall find; knock, and it shall be opened to you. For whoever asks, receives; and he who seeks, finds; and to him who knocks, the door is opened.
|
|
|
|
B. Øverli
|
 |
« Svar #611 på: 20. Juni 2010, 04:49 » |
|
LA har tidssone UTC-8. Dvs oktober. Da er det kaldt.
ser ut som kaldt du. hoho
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marius-metern
|
 |
« Svar #612 på: 20. Juni 2010, 18:48 » |
|
Miami var i hvertfall varmt og deilig jepp,kom deg ut av bøtta før musene drar deg ned igjen:)
var jeg deg med dine muligheter ville jeg trent på venice muscle beach rigth now
sikkert mye du kan brukes til innen model/show/movie buizz i LA tror du ikke,om du bare treffer riktige folk
Får jo mye råd og veiledning av en der nede og som han sier man må se på alt man gjør utenom scenen.. hva du presterer på scenen er bare en liten del av det.. men har du ett bra yte en god fysikk og no spes å vise fram kan du gjøre underverk der selv om man kanskje ikke står øverst på pallen.. Lee priest f eks kunne tjent mer enn noen han konkurerte mot men han har ikke spilt alle kortene helt riktig men igjen så har han levd godt av sporten selv om han nesten aldri har plassert seg på topp som proff.. så verdt å ta sjansen og prøve.. her skjer det i hvertfall ikke mye 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marius-metern
|
 |
« Svar #613 på: 20. Juni 2010, 18:49 » |
|
Miami var i hvertfall varmt og deilig.. men heller LA enn her selv om dte er vinter der.. her er det jo vinter snart 12 mnd i året.. haglet her par dager siden jooo 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marius-metern