Skrevet av Emne: Pauls vei mot eit eller anna...  (Lest 1193 ganger)

Utlogget Paul

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Pauls vei mot eit eller anna...
« : 29. april 2008, 14:00 »
Hei!

Er en del år siden sist eg skreiv loggbok her på treningsforum, men prøver igjen!

Skal til legen på fredag grunnet smerter i venstre underarm når eg løfter.. Håper dette ikkje ødelegger for meg, for eg har komt ganske godt i gang no.

Skal prøve meg med bryst, skulder og biceps trening idag.. Men må ta det ganske rolig for å ikkje ødelegge handa skikkelig. Kjem med oppdatering Smiley

Utlogget Paul

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Pauls vei mot eit eller anna...
« #1 : 30. april 2008, 10:41 »
Trente bryst og biceps igår... Inkludert fronthev for litt skuldre..

Klarte å kjøre igjennom bryst og skulder øvelsene, men biceps curl måtte eg bare gi opp etter eit par rep. ble for vondt i venstre handa..

Benkpress: 3x6x100kg (gikk veldig lett)
Skråbenk hantler: 3x6x36 (Noe usikker på kor lett det her var... hehe)
Flyes: 3x6x11kg
(Turte ikkje løfte meir med venstra, kjente det gjor litt vondt da eg løfta.. Skulle igrunnen brukt 21kg)

Fronthev 3x8 tok eg også ved 11kg. Turte heller ikkje her å prøve so hardt.

Curl EZ-Stang, skulle opp på 37.5kg, men testa med 17.5 og bare la i frå meg stanga...


Er godt fornøgd med sjøve brystøkta, men er litt skuffa sånn elles... Men eg kan jo ikkje forvente meg noko anna når eg ikkje er skadefri... Er nok idioti som har ført til skaden i venstrehanda. Gjerne varmet for dårlig opp? Uansett, gleder meg til å bli skadefri!


Ser og at Rygg er noko eg kan gløyme å trene no, da alle øvelsene eg drar vekter med gjør vondt.. Kjører heller invervalltrening da..

Noken som har erfaring med smerter på utsiden av venstreunderarm? Frå Albuen og fram til håndleddet...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!