Ivrig pingle
Global Moderator

Honnør: 1227
Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8055 på: 05. Februar 2010, 23:18 » |
|
Var moro å prøve skjorte faktisk  . Trodde det kom til å bli et helvete, men gikk veldig greit. Skjorta er liksom det verste Fint å fikse den såpass bra første gangen  Tror ikke du har lang vei å gå opp til 230 kg godkjent. Det vil være en bra start  Bare å fortsette med mobilitetsøvelsene så kommer knebøyteknikken seg  En gang får du også Bo-bøyteknikk  hehe, joa, vi får nå se Klarer jeg trene beina med knebøy og ikke ryggen er jeg fornøyd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker! Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang. Les forumreglene her
|
|
|
Guts91
Nykomling
Honnør: 2
Innlogget
|
 |
« Svar #8056 på: 06. Februar 2010, 09:01 » |
|
hehe, joa, vi får nå se Klarer jeg trene beina med knebøy og ikke ryggen er jeg fornøyd  Hadde samme problemet som deg, men etter mye tøying og glute activation ble det ikke bare ryggen som tok støyten 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8057 på: 08. Februar 2010, 20:52 » |
|
Bra trening i dag  Supersett Knebøy: 120 kg 3x2 120 kg 5x3 Pull through: 40 kg 3x2 40 kg 5x3Supersett Knebøy: 100 kg 1x6 100 kg 1x7 100 kg 1x14 Pull through: 30 kg 1x6 30 kg 2x7Benkpress: 90 kg 1x7 100 kg 1x6 105 kg 1x5 115 kg 1x5 122,5 kg 2x4 130 kg 1x4 *dårlig trykk Supersett Benkpress medium grep til 4,5 cm kloss: 130 kg 2x3 122,5 kg 2x5 Flyes: 15 kgs hantler: 4x8Hammercurl over scottbenk:17,5 kg 2x8 Hammercurl: 25 kg 1x8 Roing m/hantel: 35 kg 2x8 Underarmer: 4-5 sett Kommentar:Svak som ei lita rotte i knebøy, men ser ok ut teknisk. I benken er formen bare helt merkelig :p Kjennes seigt og jævlig ut, men konsentrisk fase tar 0, 5 sek allikevel. Har nok litt å gå på, men er glad det ikke er 10 kg til på stangen. Blir nok bra til Benk NM
|
|
|
|
|
Loggført
|
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker! Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang. Les forumreglene her
|
|
|
|
Lille blod apen
|
 |
« Svar #8058 på: 08. Februar 2010, 22:17 » |
|
Ekke rart det er seigt i benken anyway med den mengden i bøy og pull thourgh 11 sett med super sett er faen meg heavy shit på en trening^^ Hadde slitti med energien etter på da:P
Hadde jeg blitt med deg på den treningen der hadde jeg spyd trur jeg^^ Lagt meg ned å begynt å grinni av pumpen i ryggen i værtfall^^ Hvor lenge varte økta?
|
|
|
|
|
Loggført
|
21 år (1989) 164 cm høy vekt: 79 kg
Jeg har dysleksi derfor er mye av det jeg skriver feil.
Boys with asses like mine, do not talk to girls with faces like yours!
|
|
|
|
bergan01
|
 |
« Svar #8059 på: 08. Februar 2010, 22:19 » |
|
Ekke rart det er seigt i benken anyway med den mengden i bøy og pull thourgh 11 sett med super sett er faen meg heavy shit på en trening^^ Hadde slitti med energien etter på da:P
Hadde jeg blitt med deg på den treningen der hadde jeg spyd trur jeg^^ Lagt meg ned å begynt å grinni av pumpen i ryggen i værtfall^^ Hvor lenge varte økta?
NIGGEREMIL, NIGGEREMIL! PakkisEmil, PakkisEmil! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8060 på: 08. Februar 2010, 22:29 » |
|
Kjører god pause mellom settene, og det er jo snakk om 2+2 eller 3+3 rep... hehe 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bergan01
|
 |
« Svar #8061 på: 08. Februar 2010, 22:30 » |
|
HAHAHHAHAHA, har du røyka rasset ditt eller?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8062 på: 08. Februar 2010, 23:06 » |
|
Fy faen ... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Joz
Aktivt medlem

Honnør: 23
Innlogget
Meg som liten. Bulketalent allerede? :P
|
 |
« Svar #8063 på: 08. Februar 2010, 23:24 » |
|
Hva skjeeer ?  Bo, har du ikke blodtrykk på 109kg lengre, eller bare ikke oppdatert signaturen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sterk (litt hvertfall..?), Blid og Dopingfri! ~Joss~
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8064 på: 09. Februar 2010, 00:15 » |
|
Film av dagens bøy. Lurt å filme skjønner jeg, for jeg føler vektene er grovtunge :p Ser lyst på fortsettelsen i knebøy, ser bra ut det her. Eneste som mangler er loddene på stangen. Men 2 ganger kroppsvekt bør være mulig i år, ikke så alt for dårlig det for en med fuglebein.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lille blod apen
|
 |
« Svar #8065 på: 09. Februar 2010, 01:24 » |
|
Nei har bare dritti hjernen ut av rassen melon trynne!! For pump av oppvarmingsettende i bøy jeg så for meg hadde dette vært et helvete eller så hadde økta tat 3-3,5 time^^ Å ha korsrygg pump er pain in the ass ikke noe orgasmiskt med det vill jeg si. Så Bosse nå får du rulle inn puppen litt nå 
|
|
|
|
|
Loggført
|
21 år (1989) 164 cm høy vekt: 79 kg
Jeg har dysleksi derfor er mye av det jeg skriver feil.
Boys with asses like mine, do not talk to girls with faces like yours!
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8066 på: 09. Februar 2010, 02:31 » |
|
Nei har bare dritti hjernen ut av rassen melon trynne!! For pump av oppvarmingsettende i bøy jeg så for meg hadde dette vært et helvete eller så hadde økta tat 3-3,5 time^^ Å ha korsrygg pump er pain in the ass ikke noe orgasmiskt med det vill jeg si. Så Bosse nå får du rulle inn puppen litt nå  Alle får vel umenneskelig pump i ryggen av å sitte, ligge, stå, hoppe, gå, løpe, rulle, pule, drite, pusse tenna, kle på seg, osv osv. Dette er helt normalt for styrkeutøvere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Slux
Global Moderator

Honnør: 903
Utlogget
Kjønn: 
Powerlifting - Worlds strongest sport
|
 |
« Svar #8067 på: 09. Februar 2010, 02:43 » |
|
Hvorfor er det slik egentlig? Artig at litt styrketrening skal gjøre forskjell på om en klarer å gå til butikken eller stå på konsert uten å desperat lete etter en stol å sette seg ned på  Kjenner det selv, så høy kroppsvekt er utelukket
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min treningslogg150-100-190 utstyrsfritt @ 77 kg kroppsvekt Svak, bitter og dopingfri
|
|
|
|
Teletubbi104
|
 |
« Svar #8068 på: 09. Februar 2010, 10:56 » |
|
Hvorfor er det slik egentlig? Artig at litt styrketrening skal gjøre forskjell på om en klarer å gå til butikken eller stå på konsert uten å desperat lete etter en stol å sette seg ned på  Kjenner det selv, så høy kroppsvekt er utelukket Grunnen er svakhet i core/støttemuskler og nedprioritering av tøying i overaktive/stive muskler. samt ar de aller fleste ikke skjønner at smertene i korsryggen er tegn på at man sliter med helt andre ting enn nettopp ryggen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget
Kjønn: 
RAW = DOPINGFRI
|
 |
« Svar #8069 på: 09. Februar 2010, 11:16 » |
|
At beinmassetettheten i ryggen er 133 % og at L3-5 er smeltet sammen til et ledd har også noe med saken å gjøre Ellers kan jeg anbefale 1 dag pr. uke med mark, nå har jeg lite pump i ryggen  Kun den dagen jeg trener mark.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|