Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
Ukens profil:
leifarne

Norkost
avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. Desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 66

Sider: 1 ... 535 536 537 [538] 539 540 541 ... 611
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Master i Idrettsfysiologi til høsten :D  (Lest 410130 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Ivrig pingle
Global Moderator

Honnør: 1227
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8055 på: 05. Februar 2010, 23:18 »

Var moro å prøve skjorte faktisk Smiley.
Trodde det kom til å bli et helvete, men gikk veldig greit.

Skjorta er liksom det verste Wink
Fint å fikse den såpass bra første gangen Cheesy
Tror ikke du har lang vei å gå opp til 230 kg godkjent. Smiley
Det vil være en bra start Cheesy

Bare å fortsette med mobilitetsøvelsene så kommer knebøyteknikken seg Smiley
En gang får du også Bo-bøyteknikk Tongue

hehe, joa, vi får nå se Wink
Klarer jeg trene beina med knebøy og ikke ryggen er jeg fornøyd  Grin
Loggført

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her

Guts91
Nykomling
*

Honnør: 2
Innlogget Innlogget

« Svar #8056 på: 06. Februar 2010, 09:01 »

hehe, joa, vi får nå se Wink
Klarer jeg trene beina med knebøy og ikke ryggen er jeg fornøyd  Grin

Hadde samme problemet som deg, men etter mye tøying og glute activation ble det ikke bare ryggen som tok støyten Smiley
Loggført
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8057 på: 08. Februar 2010, 20:52 »

Bra trening i dag Smiley

Supersett
Knebøy:

120 kg 3x2
120 kg 5x3
Pull through:
40 kg 3x2
40 kg 5x3

Supersett
Knebøy:

100 kg 1x6
100 kg 1x7
100 kg 1x14
Pull through:
30 kg 1x6
30 kg 2x7

Benkpress:
90 kg 1x7
100 kg 1x6
105 kg 1x5
115 kg 1x5
122,5 kg 2x4
130 kg 1x4
*dårlig trykk

Supersett
Benkpress medium grep til 4,5 cm kloss:
130 kg 2x3
122,5 kg 2x5
Flyes:
15 kgs hantler: 4x8

Hammercurl over scottbenk:
17,5 kg 2x8

Hammercurl:
25 kg 1x8

Roing m/hantel:
35 kg 2x8

Underarmer:
4-5 sett

Kommentar:

Svak som ei lita rotte i knebøy, men ser ok ut teknisk. I benken er formen bare helt merkelig :p
Kjennes seigt og jævlig ut, men konsentrisk fase tar 0, 5 sek allikevel. Har nok litt å gå på, men er glad det ikke er 10 kg til på stangen. Blir nok bra til Benk NM

Loggført

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her

Lille blod apen
Superavhengig

Honnør: 52
Innlogget Innlogget

« Svar #8058 på: 08. Februar 2010, 22:17 »

Ekke rart det er seigt i benken anyway med den mengden i bøy og pull thourgh 11 sett med super sett er faen meg heavy shit på en trening^^ Hadde slitti med energien etter på da:P

Hadde jeg blitt med deg på den treningen der hadde jeg spyd trur jeg^^ Lagt meg ned å begynt å grinni av pumpen i ryggen i værtfall^^  Hvor lenge varte økta?
Loggført

21 år (1989)
164 cm høy
vekt: 79 kg

Jeg har dysleksi derfor er mye av det jeg skriver feil.

Boys with asses like mine, do not talk to girls with faces like yours!
bergan01
.: Aktivutøver :.

Honnør: 699
Utlogget Utlogget

« Svar #8059 på: 08. Februar 2010, 22:19 »

Ekke rart det er seigt i benken anyway med den mengden i bøy og pull thourgh 11 sett med super sett er faen meg heavy shit på en trening^^ Hadde slitti med energien etter på da:P

Hadde jeg blitt med deg på den treningen der hadde jeg spyd trur jeg^^ Lagt meg ned å begynt å grinni av pumpen i ryggen i værtfall^^  Hvor lenge varte økta?

NIGGEREMIL, NIGGEREMIL! PakkisEmil, PakkisEmil! Cheesy
Loggført

Alder: 20år        Høyde: 178cm       Vekt: 109kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010

Konkuranseperser: 337,5-205-317,5-860kg
Mål for 2010:         330-210-320-860kg

logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=31686.msg1074500#msg1074500

Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8060 på: 08. Februar 2010, 22:29 »

Kjører god pause mellom settene, og det er jo snakk om 2+2 eller 3+3 rep... hehe Wink
Loggført

Les forumreglene her

bergan01

Honnør: 699
Utlogget Utlogget

« Svar #8061 på: 08. Februar 2010, 22:30 »

HAHAHHAHAHA, har du røyka rasset ditt eller?
Loggført

Alder: 20år        Høyde: 178cm       Vekt: 109kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010

Konkuranseperser: 337,5-205-317,5-860kg
Mål for 2010:         330-210-320-860kg

logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=31686.msg1074500#msg1074500

Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8062 på: 08. Februar 2010, 23:06 »

Fy faen ...  Grin
Loggført

Les forumreglene her

Joz
Aktivt medlem

Honnør: 23
Innlogget Innlogget

Meg som liten. Bulketalent allerede? :P

« Svar #8063 på: 08. Februar 2010, 23:24 »

Hva skjeeer ? Tongue

Bo, har du ikke blodtrykk på 109kg lengre, eller bare ikke oppdatert signaturen?
Loggført

Sterk (litt hvertfall..?), Blid og Dopingfri!
~Joss~
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8064 på: 09. Februar 2010, 00:15 »

Film av dagens bøy.
Lurt å filme skjønner jeg, for jeg føler vektene er grovtunge :p
Ser lyst på fortsettelsen i knebøy, ser bra ut det her. Eneste som mangler er loddene på stangen.
Men 2 ganger kroppsvekt bør være mulig i år, ikke så alt for dårlig det for en med fuglebein.

<a href="http://www.youtube.com/v/B2AHdnbFGkY&amp;rel=0&amp;fs=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/B2AHdnbFGkY&amp;rel=0&amp;fs=1</a>
Loggført

Les forumreglene her

Lille blod apen
Superavhengig

Honnør: 52
Innlogget Innlogget

« Svar #8065 på: 09. Februar 2010, 01:24 »

Nei har bare dritti hjernen ut av rassen melon trynne!!  For pump av oppvarmingsettende i bøy jeg så for meg hadde dette vært et helvete eller så hadde økta tat 3-3,5 time^^ Å ha korsrygg pump er pain in the ass ikke noe orgasmiskt med det vill jeg si. Så Bosse nå får du rulle inn puppen litt nå  Evil
Loggført

21 år (1989)
164 cm høy
vekt: 79 kg

Jeg har dysleksi derfor er mye av det jeg skriver feil.

Boys with asses like mine, do not talk to girls with faces like yours!
Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8066 på: 09. Februar 2010, 02:31 »

Nei har bare dritti hjernen ut av rassen melon trynne!!  For pump av oppvarmingsettende i bøy jeg så for meg hadde dette vært et helvete eller så hadde økta tat 3-3,5 time^^ Å ha korsrygg pump er pain in the ass ikke noe orgasmiskt med det vill jeg si. Så Bosse nå får du rulle inn puppen litt nå  Evil

Alle får vel umenneskelig pump i ryggen av å sitte, ligge, stå, hoppe, gå, løpe, rulle, pule, drite, pusse tenna, kle på seg, osv osv.
Dette er helt normalt for styrkeutøvere. 
Loggført

Les forumreglene her

Slux
Global Moderator

Honnør: 903
Utlogget Utlogget

Powerlifting - Worlds strongest sport

« Svar #8067 på: 09. Februar 2010, 02:43 »

Hvorfor er det slik egentlig? Artig at litt styrketrening skal gjøre forskjell på om en klarer å gå til butikken eller stå på konsert uten å desperat lete etter en stol å sette seg ned på Grin Kjenner det selv, så høy kroppsvekt er utelukket Wink
Loggført

Min treningslogg
150-100-190 utstyrsfritt @ 77 kg kroppsvekt
Svak, bitter og dopingfri

Teletubbi104

Honnør: 656
Utlogget Utlogget

« Svar #8068 på: 09. Februar 2010, 10:56 »

Hvorfor er det slik egentlig? Artig at litt styrketrening skal gjøre forskjell på om en klarer å gå til butikken eller stå på konsert uten å desperat lete etter en stol å sette seg ned på Grin Kjenner det selv, så høy kroppsvekt er utelukket Wink

Grunnen er svakhet i core/støttemuskler og nedprioritering av tøying i overaktive/stive muskler.
samt ar de aller fleste ikke skjønner at smertene i korsryggen er tegn på at man sliter med helt andre ting enn nettopp ryggen.
Loggført

Ivrig pingle
Global Moderator

Utlogget Utlogget

RAW = DOPINGFRI

« Svar #8069 på: 09. Februar 2010, 11:16 »

At beinmassetettheten i ryggen er 133 % og at L3-5 er smeltet sammen til et ledd har også noe med saken å gjøre Wink

Ellers kan jeg anbefale 1 dag pr. uke med mark, nå har jeg lite pump i ryggen Smiley
Kun den dagen jeg trener mark.
Loggført

Les forumreglene her

Sider: 1 ... 535 536 537 [538] 539 540 541 ... 611
  Skriv ut  

Gå til:  

Magasinet
 Siste fra forsiden
Styrketrening trenger ikke være så komplisert som mange ser ut til å tro. » Les mer
Heidi Vonka Koi tok en 2. plass i The LA Championships. » Les mer

Myo
Det er ikke alltid så lett å vurdere ut i fra speilbildet om man har ønsket fremgang på dietten. » Les mer
Det er ikke sjelden at man leser avisoverskrifter som ”stadig flere nordmenn er overvektige”. » Les mer
Ulefoss AK inviterte til friidrettstevne for styrkeløftere! » Les mer
Bli en bedre strongmanutøver! » Les mer
En av de viktigste reglene for grilling er at kjøttet må være mørt. » Les mer
Treningsforum - Team
Treningsforum: Crew
Administrator: Number1, UpAndComming, Egil Skallagrimson
Moderatorer: Big1, Gundersen, Fitnessjanne, Bamse Bjørn, Ivrig Pingle, Soje, Slux, Caepp, Celdiir, Expedite, Kikki, Baliba, Mr.Benkpress
Treningsveileder
Faste besvarere: Hege, benpressmannen, KenMan, Eirik-kaaby, MrMuscle, Beefcake!

PostadresseKontaktinformasjonAnnonseringTips oss
 Treningsforum
Grønlivegen 9
3922 Porsgrunn
E-post:post@treningsforum.noAnnonseinformasjontips@treningsforum.no
 Telefon:+47 47 37 51 27Om Treningsforum
 Mer info

© 2007 TreningsforumDesignGrenland Web Design
 Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. Kopiering uten avtale er ikke tillatt.Forum Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Joachim Pedersen Siden ble generert på 0.417 sekunder med 34 spørringer.
Kost1
Powergym

Gymgrossisten

EJ-Shop

Fitnessfactory

24Fitness

X-Life

Kost1

Powergym

MHkosthold

Proteinshopen

Myo MS