|
Maevar
|
 |
« Svar #2655 på: 08. Mai 2011, 11:05 » |
|
Gir opp dietten akkurat nuh... Har ikke motivasjon til å holde på mer. Alt er bare dritt... Men skal prøve å holde meg på rundt 90-93 nå i sommer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Figuz
|
 |
« Svar #2656 på: 08. Mai 2011, 11:24 » |
|
Vil anbefale deg å oppjustere kalorimengde og beholde endel av kardioen dersom du skal beholde vekten. Sånn jeg ser det, så har du nok skrudd ned kaloriene og skrudd opp treningen i henhold til vekttap. Ofte blir det endel overkill- vektnedgangen blir rask, men motivasjonen og styrken begynner å skrante etter 1-2 mnder på slikt ett opplegg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2657 på: 08. Mai 2011, 12:08 » |
|
Vil anbefale deg å oppjustere kalorimengde og beholde endel av kardioen dersom du skal beholde vekten. Sånn jeg ser det, så har du nok skrudd ned kaloriene og skrudd opp treningen i henhold til vekttap. Ofte blir det endel overkill- vektnedgangen blir rask, men motivasjonen og styrken begynner å skrante etter 1-2 mnder på slikt ett opplegg.
Yes, skal gjøre det.  Ja, har begynt å bli litt slapt på trening nå, styrken er ræva og energien er lav. Målet nå får være å nå samme styrke på rundt 93kg som jeg hadde på 100kg
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2658 på: 08. Mai 2011, 13:01 » |
|
Veide meg nå, vekta var 89,8kg med klær på og jeg har spist. Hadde vel nesten 5kg til jeg skulle gå ned, men det får jeg ta en annen gang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Figuz
|
 |
« Svar #2659 på: 08. Mai 2011, 13:07 » |
|
Tynn nok, mer styrke og masse! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2660 på: 08. Mai 2011, 14:05 » |
|
Tynn nok, mer styrke og masse!  Jepp!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2661 på: 09. Mai 2011, 16:24 » |
|
Hadde eksamen i dag, gikk så som så tror jeg. :/ Var dødsnervøs, kasta opp all frokosten. Får vite i morra eller onsdag hvordan det gikk. Og ellers så var vi elever for hverandre fra kl 08.30 til 16.00.. Det er MANGE timer gym. Brutalt sliten.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2662 på: 10. Mai 2011, 15:44 » |
|
Samme opplegget i dag, har hatt gym siden halv 9.. Tror ikke jeg orker trening i dag heller, er ikke vits. Trener i morra
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
henrikhardcoar
|
 |
« Svar #2663 på: 10. Mai 2011, 15:46 » |
|
Knallform, velfortjent sommerferie 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2664 på: 10. Mai 2011, 16:01 » |
|
Knallform, velfortjent sommerferie  Takk for det!  Satser på en lavere startvekt til neste års diett, og enda bedre form da!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
henrikhardcoar
|
 |
« Svar #2665 på: 10. Mai 2011, 16:08 » |
|
Takk for det!  Satser på en lavere startvekt til neste års diett, og enda bedre form da! Jaha, hva er planen? Recomp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2666 på: 10. Mai 2011, 16:15 » |
|
Jaha, hva er planen? Recomp?
Skal prøve å ikke gå opp til mer enn 93-94kg nå, maks. Neste gang jeg går ned skal jeg ned til en 87-86kg tenker jeg. Målet nå blir å nå samme styrke på denne kroppsvekten som jeg hadde da jeg veide 100kg. Skal gå!!!  Kjøre litt "lean gains"..  Er så lei av lange dietter...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
henrikhardcoar
|
 |
« Svar #2667 på: 10. Mai 2011, 16:32 » |
|
Skal prøve å ikke gå opp til mer enn 93-94kg nå, maks. Neste gang jeg går ned skal jeg ned til en 87-86kg tenker jeg. Målet nå blir å nå samme styrke på denne kroppsvekten som jeg hadde da jeg veide 100kg. Skal gå!!!  Kjøre litt "lean gains"..  Er så lei av lange dietter... Aa skjønner. Blir gøy å følge med på, tenker på noe lignende selv! Skal ned i en ok vekt, så prøve å holde det nogenlunde stabilt. Heller sakte, men jevn fremgang enn brått opp, brått ned, brått opp, brått ned osv. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maevar
|
 |
« Svar #2668 på: 10. Mai 2011, 16:37 » |
|
Aa skjønner. Blir gøy å følge med på, tenker på noe lignende selv! Skal ned i en ok vekt, så prøve å holde det nogenlunde stabilt. Heller sakte, men jevn fremgang enn brått opp, brått ned, brått opp, brått ned osv.  Ja, er litt lei av det nå. Morsomt å ha masse energi og gode økter hele tiden, men er ikke like morsomt når jeg ser meg i speilet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
henrikhardcoar
|
 |
« Svar #2669 på: 10. Mai 2011, 16:42 » |
|
Ja, er litt lei av det nå. Morsomt å ha masse energi og gode økter hele tiden, men er ikke like morsomt når jeg ser meg i speilet. Ekstremt forståelig, må da føles hakket bedre å se bra ut naken året rundt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|