Player
Aktivt medlem

Honnør: 2
Utlogget
|
 |
« på: 05. Februar 2004, 22:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
UpAndComming
|
 |
« Svar #1 på: 05. Februar 2004, 23:04 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.
|
|
|
|
BabyLunah
|
 |
« Svar #2 på: 06. Februar 2004, 15:55 » |
|
skulle gjerne sett sånn ut ja...kanskje ikke fult så kraftige armer men.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jaguaren
|
 |
« Svar #3 på: 10. Februar 2004, 12:11 » |
|
skulle gjerne hatt en dame som trente så mye jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Personlig Trener på S.A.T.S Konkurrende utøver i Athletic Fitness. Meritter: 10. plass NM 2003 Athletic Fitness +180cm 8. plass Sandefjord GP 2004 AF +180cm 9. plass Body Open 2005 +180cm 6. plass Sandefjord Open 2006 FF 3. plass OSLO Grand Prix 2006 AF +180cm
|
|
|
|
powerslave
|
 |
« Svar #4 på: 11. Februar 2004, 17:23 » |
|
Eh....? Voff,voff!
|
|
|
|
|
Loggført
|
La oss ikkje be om en lett byrde,men om en sterk rygg!
Konkurranse godkjente perser i Styrkeløft: Knebøy:325kg Benkpress:240kg Markløft:300kg
Mål:En heil del meir!
|
|
|
Powerpack
Erfaren bruker

Honnør: 8
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #5 på: 11. Februar 2004, 23:32 » |
|
Silikon er guds gave til kvinne for mannen!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Uten mat og drikke, duger helten ikke...
104 kg 187 cm
|
|
|
Janne
Treningsforum Crew
Global Moderator

Honnør: 372
Utlogget
Kjønn: 
Janne på landet, tissa i spanne!
|
 |
« Svar #6 på: 12. Februar 2004, 10:03 » |
|
skulle gjerne sett sånn ut ja...kanskje ikke fult så kraftige armer men.
SORRY men kraftige armer........hvor?
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Mamma til verdens herligste prinsesser, Anniken og Linnea. Dame, kvinne, jente, kjerring, donna, elskerinne, eva, frue, husmor, fruetimmer, kone, mor, kvinnfolk, møy, lady.....kjært barn har mange navn, og jeg svarer dem alle  Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn Les forumreglene her
|
|
|
El
Litt godt kjent

Honnør: 1
Utlogget
No brain No Gain
|
 |
« Svar #7 på: 12. Februar 2004, 13:39 » |
|
Dette er ei skikkelig babe 
|
|
|
|
|
Loggført
|
If you don't want to correct your diet and exercise program, then the best recommendation I have for you is a re-evaluation of your goals.
|
|
|
|
Cain
|
 |
« Svar #8 på: 12. Februar 2004, 13:52 » |
|
alt er relativt vettu janne..  det du synes er litt pinglete og smått kan andre synes er stort/grovt/kraftig..  det kommer bare helt an på hvem du omgås med til vanlig, hva slags referanserammer du har og liknende..  du omgås ofte me folk som trener endel, og har dermed andre rammer enn de som kanskje omgås med folk som aldri trener.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Janne
Treningsforum Crew
Global Moderator

Honnør: 372
Utlogget
Kjønn: 
Janne på landet, tissa i spanne!
|
 |
« Svar #9 på: 13. Februar 2004, 07:55 » |
|
alt er relativt vettu janne..  det du synes er litt pinglete og smått kan andre synes er stort/grovt/kraftig..  det kommer bare helt an på hvem du omgås med til vanlig, hva slags referanserammer du har og liknende..  du omgås ofte me folk som trener endel, og har dermed andre rammer enn de som kanskje omgås med folk som aldri trener..  Joda.....men jeg bare måtte....sånn så mine armer også ut en gang.....før jeg begynte å trene med vekter tror jeg. MEN når det er sagt, så er Nina ei utrolig flott jente, og virker å være sympatisk i tillegg, noe som for meg er mere viktig (men det er jo ikke tema her da...hehe....babe er babe det  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Mamma til verdens herligste prinsesser, Anniken og Linnea. Dame, kvinne, jente, kjerring, donna, elskerinne, eva, frue, husmor, fruetimmer, kone, mor, kvinnfolk, møy, lady.....kjært barn har mange navn, og jeg svarer dem alle  Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn Les forumreglene her
|
|
|
Stainz
Litt godt kjent

Utlogget
|
 |
« Svar #10 på: 13. Februar 2004, 09:47 » |
|
Synes ikke nina har noen flott fysikk,. Ville ikke brukt ordet fitness om henne heller ordet babe selv om jeg ikke finner henne noe særlig flott., Etter det jeg leste på hjemmesia hennes så er hun bare ei vanlig dame som trener vanlig., og armene ser ikke noe særlig ut som janne sier 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cain
|
 |
« Svar #11 på: 13. Februar 2004, 11:59 » |
|
vel, jeg synes jeg har små armer selv jeg, så jeg må vel henge i..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lasse C
|
 |
« Svar #12 på: 14. Februar 2004, 17:10 » |
|
Heftige pupper!det skal a ha!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
larsern_4
Erfaren bruker

Honnør: 9
Utlogget
Morn!
|
 |
« Svar #13 på: 16. Februar 2004, 15:13 » |
|
hun er deilig ja.. er så sjarmerende med jenter som snakker svensk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tren og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor store muskler du får:)
|
|
|
roy
Aktivt medlem

Utlogget
Nybegynner i pumping..hehe
|
 |
« Svar #14 på: 18. Februar 2004, 07:36 » |
|
Silikon er guds gave til kvinne for mannen!!!
hehe...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|