Sivilombudsmannen sier at jeg blir tullet med av ambassaden i London.

<< < (7/12) > >>

Sakuraba:
Det ikke jeg skjønner er hvorfor blogspot ikke har slettet denne bloggen da de har fått en drøss med klager...? Hvordan er jussen på dette området?

Fleksnes:
Har selv ringt Micrsoft aktivering gjentatte ganger ( I liverpool ) for å få maskina mi igang her på kontoret. Har også snakket med Herr Ribsskog direkte i den forbindelse. Da jeg ikke synes han utøvde bra nok service, satte jeg igang mitt internasjonale nettverk med å sakte men sikkert ødelegge personen Erik Ribsskog.

Det finnes nå ingen steder han kan gjemme seg, eller ingen han kan gå til. Nettet er iferd med å snøre seg rundt ham. Velkommen til ditt eget personlige helvete Erik.

Unknown_Soldier:
Her er en ny teori fra Erik, jeg tror den er sann!!!!!!!!!!!1111



Jeg kan forresten ta dette her, siden jeg skriver her nå.

Og det er at jeg tror jeg har avslørt agendaen til Illuminati og New World Order.

Og det er at det er en krig mot blonde folk.

Jeg nevnte at jeg bodde hos onkelen min, Martin Ribsskog, en kar med langt svart hår, i Larvik, og jobba på gården til han og samboeren hans, i Larvik, i 2005.

Onkelen min, insisterte på at jeg skulle gå til psykolog, for å få lov å jobbe der, siden han ikke trodde på det her mafia-greiene, som han sa.

Jeg nevnte at hun psykologen, var tysk, og het Silke.

Onkelen min, Martin, han refererte alltid til henne, som 'hu tyske hora'.

Han ville at jeg skulle ha ny psykolog.

Men jeg tok ikke det med psykolog-greiene så alvorlig, for jeg bare ventet på noen rehabeliterings-penger, som onkelen min fikk meg til å søke på, så hadde jeg tenkt å dra til Kanada eller Australia.

Men de pengene kom aldri, så jeg kom meg bare til Liverpool.

Men her er det egentlig helt fint, stort sett, så jeg klager ikke.

Men men.

Men jeg prøvde å ordne med studielånet.

For da jeg studerte i Sunderland, i skoleåret 04/05, så var studielånet fire måneder forsinket, pga. tull fra HiO, en som het Espen der, skulle ha godkjent fagene, men gjorde det ikke, og han tullet med søknaden min.

Og ei på Bislett, som jeg ikke husker navnet på, skulle ha sendt søknad, men gjorde det ikke.

Og lånekassa, drøyde også med søknaden, synes jeg, når jeg først fikk sendt den, siden det var utenom sesongen, så burde det ikke tatt så lang tid, mener jeg.

Men videre.

Derfor ble jeg med på å snakke med en sosinom-dame, for å prøve å ordne med problemene med lånekassa, for jeg ville gjerne fullføre utdannelsen min.

Så det var hun psykologen, og ei sosinom-dame fra Tønsberg, begge lyshårede, som var i møte, og meg og onkelen min.

Så gikk de damene litt ut og inn av møterommet, for å finne papirer osv.

Så sa onkelen min om sosinomen, 'hun der er hore'.

Og jeg skjønte ikke noe, hu var ei vanlig dame, i 40-åra.

Og så sa han seinere, om psykologen.

'Hu der er også hore'.

Jeg skjønte ikke noe, dem var helt vanlige, brukte ikke mye sminke, eller noe.

Men nå skjønner jeg det, mener jeg.

At det er Illuminati-greier, som onkelen min er med i, eller skjønner.

Og grunnet til at han kallte hun psykolgen Silke, fra Larvik, og hun sosionomen, fra Tønsberg, horer, det var nok fordi at de var lyshåret.

At det er en krig mot nordiske/lyshårede.

Og det var nok også grunnen til at jeg måtte jobbe på gården, og bære planker opp en bakke osv., mens onkelen min og dama satt og så på.

Fordi jeg har veldig mørkt blondt hår, altså en type lyst hår, så da er jeg slave da, ifølge det Illuminati-greiene.

Derfor var det jeg måtte slite så mye på Rimi, i alle år, på grunn av disse greiene.

Jeg var 'Rimi-slave', skjønner jeg nå.

Og jeg var også slave, og måtte grave grøfter, rydde skog, og flytte en haug med et tonn grus, eller noe, noen meter.

Sånne nesten tulle-jobber.

Hele tida, de månedene jeg var på gården.

Og jeg bodde i et slags skjul, eller en liten hytte, med dårlig isolering, og uten strøm og vann, på kanskje 5-6 kvadratmeter, som stod på eiendommen.

Så jeg fikk ikke barbert meg så ofte og sånn, for det var så mye barn i huset, så jeg ville ikke gå og bruke dems bad hele tida.

Fordi jeg hørte søstra mi, Pia Ribsskog, prata til onkelen min, om at jeg gjorde noe galt mot nevøen min.

Men jeg har aldri gjort noe galt mot han eller noen andre barn, så hun søstra mi må være forstyrra, mener jeg, så hun tørr jeg ikke å ha noe mer med å gjøre, for hun er nok ikke så god i hue lenger, hvis hun noen gang har vært det.

Jeg tar med om alt, for jeg skjønner at noe er galt i Norge, siden jeg ikke får rettighetene mine.

Og onkelen min prata om det at jeg skulle bli angrepet, da jeg dro til England igjen, så jeg var forberedt, på at noe skulle skje, så jeg hadde flaks å kom meg unna.

Det hørte jeg han snakka med dama si om.

Og jeg hørte han snakke til dattra si, at jeg var den som skulle få Ribsskog-familien opp av grøfta.

Men det har ingen noengang sagt til meg.

Så dem må nok ha prata en del om meg, bak ryggen på meg, så det er noe ordentlig familie, sett fra mitt synspunkt, vil jeg si.

Så jeg tror det er fordi jeg har blondt hår, og at det er en krig mot blonde.

Og at de folka i familien min, Marting og kanskje søstra mi, er med på det her Illuminat-greiene, som jeg tipper det er.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=419485#post419485

PS.

Også utlendingene er med på det her Illuminati-greiene, eller krig mot blonde folk da.

For da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, som låseansvarlig, i 2002 og 03.

Da hørte jeg hun Anica, en pakistansk dame, spørre hun Songül, en kurdisk dame, om det og det var 'slave-jobb'.

Og hvis man spurte en utlending, om å fylle opp en sekk poteter, på slutten av dagen, i potetbingen.

Da gikk utlendingen og henta f.eks. Christoffer, en gutt med lyst hår, for å fylle opp poteter.

Og spurte meg om det var greit.

Jeg tenkte det var fordi det var fordi de var jenter.

Men jeg tenkte, at en sekk poteter, det klarte de nok.

Men nå tror jeg det var fordi at ting som å fylle opp poteter, og smør og ost osv.

At det var eksempler på 'slave-jobber'.

Det er ihvertfall sånn jeg tenker nå.

Fleksnes:
Har denne mannen tilgang på førerkort, stemmerett o.l. ? Isåfall er det noe som er veldig råttent i Danmark.

Prodigy92:
Ser folk synes det er jævlig gøy å mobbe en psykisk ustabil person, veldig bra!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side