Så du mener at treningsstudioene skal jobbe med å få folk til å interessere seg for feks kroppsbygging, strongman mm? ? I så fall er det etter min mening latterlig.
Det blir som å si at en som spiller fotball burde interessere seg for dette, noe man ikke trenger for å komme i form.
Og jeg har absolutt ingen ønske om å trene i DIN svette eller kjenne lukta av gammel svette siden du gir inntrykk av at det er helt iorden og være dass på gymmet.
Siste ord fra meg i denne tråden, siden det går alt for mye offtopic
Det er forskjell på å tvinge folk til å interessere seg for noe. Enn å tilrettelegge muligheten for at noen for interessen for noe. Sats/Elixia f. eks viser jo nesten at de forakter kroppsbygging/fitness/styrkeløft etc.
Trenger nødvendigvis ikke være min svette, men noen andres.
Dessuten, så er man dømt til å få andres svette på seg uansett. Man kan ikke kjemisk rense eller definsifere et gym hvert 10. minutt.
Hvem har sagt at lukta trenger å være gammel? Svetten kommer jo der og da. Kommer aldri til å tvinge noen til å stikke hodet nedi en gymbag med gammelt gymtøy.
Blir som en jeg pratet med på et gym for noen år siden... han ville ikke trene for hardt, fordi dette ga han svetteringer underarmene. Jeg bare øøøøøøøøøøøøh!