Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 406046 ganger)

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Du har en jævlig bra fysikk Andre Smiley
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Okei, men det er bra Wink Haha, du får filme gangen din hvis den blir fantastisk nevneverdig i morgen, lykke til!
Da er det greit, tenkte siden du nevnte på at vektene var såpass lette kunne det vært at programmet var stilt ut ifra hva du tok med utstyr, men da er all good.

Regner med at det er et 8 ukers mengde du har fått? Du kan jo se nedover på programmet om du skal på noen utfordrende vekter utover, hvis ikke går det ann å be om å få skrudd opp vektene på programmet noen kg etter 4-5 uker. Ønsker du å trene mer enn 3 ganger i uka kan du sikkert få et 4 dagers program etterhvert før evt 5-6 dagers hvis det er noe du har lyst til. Dette er litt annerledes prinsipper enn splitt treningen du har hatt tidligere så greit å ha en litt rolig start for å komme inn i treningsmetodene før du kan kjøre på med litt mer mengdetrening Wink

Du virket sterk i hamstringen, så det vil nok hjelpe deg en del i markløft fremover, blir spennende å se Smiley

Gangen i dag bør nok ikke filmes, den ser helt grusom ut  Tongue

Dietmar er jo helt nytt for meg, så det tar nok litt tid før jeg får satt meg inn i det, det er bare uvant. Det programmet jeg har fått er det nybegynnerprogrammet, går over 12 uker. Kunne godt tenke meg å trene flere dager i uka, kanskje litt tyngre, men for alt jeg vet kan det jo være at det blir for mye for meg også? Jeg må nesten bare prøve meg fram og kjenne etter på kroppen synes  Smiley
Det ser ikke ut som at jeg har så veldig utfordrende vekter videre fremover i programmet, men som sagt så får jeg bare prøve meg frem. Er bare redd for å tape det lille jeg har klart å bygge opp på kroppen min  Smiley Er derfor jeg er så ivrig etter å legge inn noen små-øvelser...

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Du har en jævlig bra fysikk Andre Smiley

Takk for det, appreciate! Smiley
Åssen går det med treningen for deg om dagen?

Gangen i dag bør nok ikke filmes, den ser helt grusom ut  Tongue

Dietmar er jo helt nytt for meg, så det tar nok litt tid før jeg får satt meg inn i det, det er bare uvant. Det programmet jeg har fått er det nybegynnerprogrammet, går over 12 uker. Kunne godt tenke meg å trene flere dager i uka, kanskje litt tyngre, men for alt jeg vet kan det jo være at det blir for mye for meg også? Jeg må nesten bare prøve meg fram og kjenne etter på kroppen synes  Smiley
Det ser ikke ut som at jeg har så veldig utfordrende vekter videre fremover i programmet, men som sagt så får jeg bare prøve meg frem. Er bare redd for å tape det lille jeg har klart å bygge opp på kroppen min  Smiley Er derfor jeg er så ivrig etter å legge inn noen små-øvelser...

Okei, mener det skulle bli en del utfordrende vekter utover i det programmet, ser feks uke 7-9 lett ut? Jeg trente faktisk det programmet første gangen jeg trente styrkeløftrettet selv, økte veldig bra Smiley Du har vel en høyere mengde bøy, benk og mark enn hva du er vant til om du tidligere har kjørt en 5-splitt, nå har du vel det 2-3 ganger i uken. Så du trenger nok ikke bekymre deg for å tape det du har bygd opp skal du se - hvis du syntes mengden er for liten skader det ikke å legge inn et par ekstra øvelser etc hvis du føler at du har nok treningserfaring til det Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Okei, mener det skulle bli en del utfordrende vekter utover i det programmet, ser feks uke 7-9 lett ut? Jeg trente faktisk det programmet første gangen jeg trente styrkeløftrettet selv, økte veldig bra Smiley Du har vel en høyere mengde bøy, benk og mark enn hva du er vant til om du tidligere har kjørt en 5-splitt, nå har du vel det 2-3 ganger i uken. Så du trenger nok ikke bekymre deg for å tape det du har bygd opp skal du se - hvis du syntes mengden er for liten skader det ikke å legge inn et par ekstra øvelser etc hvis du føler at du har nok treningserfaring til det Smiley

Er ikke så mye mer utfordrende egentlig, men blir trening med utstyr, og det er jo drøyt nok. Men jeg kjører på, det er jo det som er stas Smiley Ja med ekstra øvelser så mener jeg at jeg kanskje tar noe skråbenk med hantler en av de dagene. Blir med lette vekter. Kun for variasjonen sin skyld, slenger vel inn litt chins, så ikke ut som at det var mulighet for å ta dips der? Uansett, vi ses vel kanskje etterpå? Med mindre du skal trene et annet sted i dag da  Smiley

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Takk for det, appreciate! Smiley
Åssen går det med treningen for deg om dagen?

Treningen går bra det, dritlei diett nå da.. Men gir meg ikke før jeg er ganske så rippa Smiley Fra 140kg til 98kg er stor forskjell, men det må bli bedre også Smiley
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Er ikke så mye mer utfordrende egentlig, men blir trening med utstyr, og det er jo drøyt nok. Men jeg kjører på, det er jo det som er stas Smiley Ja med ekstra øvelser så mener jeg at jeg kanskje tar noe skråbenk med hantler en av de dagene. Blir med lette vekter. Kun for variasjonen sin skyld, slenger vel inn litt chins, så ikke ut som at det var mulighet for å ta dips der? Uansett, vi ses vel kanskje etterpå med mindre du skal trene et annet sted i dag  Smiley

Håper du er klar over hvordan Midtby kan oppføre seg på trening. Advarer mot sterke  scener.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Er ikke så mye mer utfordrende egentlig, men blir trening med utstyr, og det er jo drøyt nok. Men jeg kjører på, det er jo det som er stas Smiley Ja med ekstra øvelser så mener jeg at jeg kanskje tar noe skråbenk med hantler en av de dagene. Blir med lette vekter. Kun for variasjonen sin skyld, slenger vel inn litt chins, så ikke ut som at det var mulighet for å ta dips der? Uansett, vi ses vel kanskje etterpå? Med mindre du skal trene et annet sted i dag da  Smiley

Kunne ikke du tatt med hele programmet ditt på treninga idag så kunne jeg tatt en kjapp kikk på det! Det virker som du er vant til å trene en del så det gjør nok ingenting om du legger til noen ekstra øvelser, selv legger jeg ofte til ekstra øvelser utenfor programmet enten det er rehab/støtteøvelser. Dips er litt verre der, pushdown må bli et alternativ - eventuelt går det ann å legge over to stenger på powerracket og kjøre det der, kan vise deg idag hvis det ikke er mange folk på Bjølsen idag. Vi ses etterpå Wink

Treningen går bra det, dritlei diett nå da.. Men gir meg ikke før jeg er ganske så rippa Smiley Fra 140kg til 98kg er stor forskjell, men det må bli bedre også Smiley
Såpass ja, imponerende! Du har lagt det litt fra deg å trene mer styrkeløftrettet eller?

Håper du er klar over hvordan Midtby kan oppføre seg på trening. Advarer mot sterke  scener.
Hahaha, sånn er livet på Bjølsen! Wink
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Benkpress: 5x100kg | 4x110kg | 4x125kg | 3x135kg | 3x145kg (trippelpers) | 3x137,5kg | 3x135kg
Smalbenk til lav kloss: 6x100kg | 5x120kg | 4x135kg | 3x140kg | 3x150kg | 2x150kg (skulle ha 3, men ble teknikkbom på siste)
Pushdown: 4x6
Rotatortrening: 4sett
Redcord, 3sett

Litt smerter i bicepsfestene og venstre brystmuskulatur og skulder - så blir bra med noen dagers hvile fra benkpress nå.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Såpass ja, imponerende! Du har lagt det litt fra deg å trene mer styrkeløftrettet eller?

Trener mye styrkerettet ennå... Har blitt ganske grei i chins og dips f.eks,, benken ha jo seff minsket, det har også millitærpressen.. Markløft trener jeg veeeeldig forsiktig, samme med frontbøy.. Sliter med knæra. Skal uansett benke over 200kg, det får være livsmålet, og å bli en habil handbakk utøver
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Trener mye styrkerettet ennå... Har blitt ganske grei i chins og dips f.eks,, benken ha jo seff minsket, det har også millitærpressen.. Markløft trener jeg veeeeldig forsiktig, samme med frontbøy.. Sliter med knæra. Skal uansett benke over 200kg, det får være livsmålet, og å bli en habil handbakk utøver
Det må man regne med når man går ned såpass i kroppsvekt. Veldig bra jobbet, så får du kjøre på videre! Wink
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Okei, men det er bra Wink Haha, du får filme gangen din hvis den blir fantastisk nevneverdig i morgen, lykke til!

Du din gris, det sier du bare fordi du vil se på rumpen til Sarah  rofl

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Du din gris, det sier du bare fordi du vil se på rumpen til Sarah  rofl
Helt riktig Halvmetern, akkurat det jeg tenkte på! Er ikke jeg som sitter som en sprengkåt ape med hånda i buksa og skriver til jenter på forumet Wink
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Helt riktig Halvmetern, akkurat det jeg tenkte på! Er ikke jeg som sitter som en sprengkåt ape med hånda i buksa og skriver til jenter på forumet Wink
Hvordan viste du at jeg har hånden i buksen, driver du med spionering ?? Grin

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Frontbøy: 5x95kg | 4x115kg | 3x130kg | 3x135kg | 3x145kg (trippelpers, veldig lett!) | 3x140kg | 3x135kg
Mark fra kloss: 6x160kg | 5x195kg | 3x215kg | 3x225kg | 3x220kg | 3x215kg | + 1x190 m/overhånds lett(pers)
Frontpress: 4x65kg | 3x70kg | 1x80kg | 1x92,5kg (dårlig press) | 1x95kg | 1x100kg (Pers!)
Good mornings: 4 lette sett (kjennes bedre ut i hamstrings)
Nedtrekk: 1 sett

Veldig god økt! Første gode marken på lenge og det føltes bra, frontbøyen var skremmende lett - Her tror jeg det er mye kg å gå på!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Jeg mener å huske at jeg nevnte noen kg i frontbøy som du mente var bare tull....kremt... Grin
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!