Baliba
Global Moderator

Honnør: 626
Innlogget
Kjønn: 
Sponset av www.Norkost.no
|
 |
« Svar #1575 på: 05. Mai 2012, 20:45 » |
|
Nå henger jeg ikke helt med her? :p
Hehe bare det at jeg kommenterte det på Bjølsen en gang at du trolig ville kunne ta 180 i frontbøy...og jeg står fortsatt på mitt selvom du ikke var overbevist selv da.. 1-2 uker siden eller no..hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
Les forumreglene her - Personlig Trener - AFPT - 3. Plass Junior NM 2008: Film Konkurranser: NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW - Logg Sponset av www.Norkost.no
|
|
|
|
A. Holstad
|
 |
« Svar #1576 på: 05. Mai 2012, 20:46 » |
|
Solid frontbøy og vakker benking som vanlig  Bra form og!
|
|
|
|
|
Loggført
|
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1577 på: 05. Mai 2012, 21:13 » |
|
Hehe bare det at jeg kommenterte det på Bjølsen en gang at du trolig ville kunne ta 180 i frontbøy...og jeg står fortsatt på mitt selvom du ikke var overbevist selv da.. 1-2 uker siden eller no..hehe
Åja, hehe. Fikk veldig troen selv etter gårsdagens økt, får håpe du har rett  Solid frontbøy og vakker benking som vanlig  Bra form og! Takk for det 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Joz
|
 |
« Svar #1578 på: 06. Mai 2012, 20:10 » |
|
Særdeles imponerende løfting..! Og ryggen din er jo heeeelt drøy. Du er virkelig god motivasjon  Eneste jeg savnet var litt spinn i videoen da, men Kim leverer vell det ganske så raskt xD
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espenc
|
 |
« Svar #1579 på: 06. Mai 2012, 20:22 » |
|
Ble vilt imponert over frontpressen altså!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1580 på: 06. Mai 2012, 20:53 » |
|
Særdeles imponerende løfting..! Og ryggen din er jo heeeelt drøy. Du er virkelig god motivasjon  Eneste jeg savnet var litt spinn i videoen da, men Kim leverer vell det ganske så raskt xD Takk  Hyggelig å høre! Haha, forrige filmen tok kaka så jeg har hvertfall sørget for at det som skjer av spinn ikke kommer på tape på en stund! Ble vilt imponert over frontpressen altså!
Takk  Har faktisk ikke trent frontpress mer enn et par ganger siste halvåret/året, så kanskje det kommer et nytt forsøk på tyngre vekter i løpet av året med litt mer trening.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Slux
|
 |
« Svar #1581 på: 06. Mai 2012, 21:30 » |
|
Den stående pressen din var virkelig imponerende, rått!
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Svak, bitter og dopingfri
|
|
|
|
sstians
|
 |
« Svar #1582 på: 06. Mai 2012, 21:35 » |
|
STERK frontpress! Hvordan er håndleddet og hamstringen du slet med for ikke så lenge tilbake?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1583 på: 06. Mai 2012, 21:55 » |
|
Den stående pressen din var virkelig imponerende, rått! STERK frontpress! Hvordan er håndleddet og hamstringen du slet med for ikke så lenge tilbake? Takk og takk  Håndleddet mitt er bra nok til at jeg kan trene som normalt, men venter fortsatt på svar fra MR om det kan ligge noe mer bak det, kjenner jo at noe er som det ikke skal være. Hamstringen har jeg hatt problemer med og kuttet ut nærmest all trening for hamstring til nå, gikk greit med mark fra kloss og good mornings på lette vekter nå, så håper på at det skal være mulig å trene som normalt nå 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Redstrek
|
 |
« Svar #1584 på: 06. Mai 2012, 22:20 » |
|
Styrkeløfter med en byggers kropp. Impressive! Hvorfor har jeg ikke sporet her før? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tryggis
Leieboer

Honnør: 22
Utlogget
Kjønn: 
Muskel på boks..
|
 |
« Svar #1585 på: 06. Mai 2012, 23:26 » |
|
Imponerande, spor!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."
Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1586 på: 07. Mai 2012, 00:46 » |
|
Styrkeløfter med en byggers kropp. Impressive! Hvorfor har jeg ikke sporet her før?  Imponerande, spor!
Hehe, takk for det! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1587 på: 07. Mai 2012, 01:41 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tryggis
Leieboer

Honnør: 22
Utlogget
Kjønn: 
Muskel på boks..
|
 |
« Svar #1588 på: 07. Mai 2012, 06:58 » |
|
den gjengen der e definisjonen på hardcore, sinnsyyykt rått!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."
Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.
|
|
|
|
MIDTBY
|
 |
« Svar #1589 på: 07. Mai 2012, 14:04 » |
|
den gjengen der e definisjonen på hardcore, sinnsyyykt rått!
De vet hva de driver med kan du si! Gleder meg som en unge til å ta ta noen ukers trening med den gjengen der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|