|
Auk89
|
 |
« Svar #2220 på: 29. April 2012, 23:44 » |
|
Shit det er sjukt, du bare dro en litta bil på 10 tonn Sykt tungt å få noe fart på den bilen ihvertfall! Skal være 20 tonn på NSM tror jeg, men da med helt rett gulv håper jeg. Blir spennende å se hvordan det går 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Elley.U.H
|
 |
« Svar #2221 på: 30. April 2012, 00:29 » |
|
*High-five*
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen Bøs Aune
|
 |
« Svar #2222 på: 30. April 2012, 00:51 » |
|
Ene settet truckpull fra idag: 10 tonn og står i bittelitt "oppoverbakke" i starten. Kan nok legge meg enda mer frampå i starten + holde hofta litt lavere hele veien? Hvis noen har peiling så er teknikk tips veldig behjelpelig! http://www.youtube.com/watch?v=dGCxJUEtM04Om du er like sterk i armene som lars rørbakken kan du fint dra bil slik  Er du like sterk som han i armene?? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Auk89
|
 |
« Svar #2223 på: 30. April 2012, 00:53 » |
|
Om du er like sterk i armene som lars rørbakken kan du fint dra bil slik  Er du like sterk som han i armene??  Har nok et godt stykke igjen til jeg er der, hehe  Hva er det du mener jeg skal gjøre anderledes?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tina86
|
 |
« Svar #2224 på: 30. April 2012, 08:49 » |
|
Sykt tungt å få noe fart på den bilen ihvertfall! Skal være 20 tonn på NSM tror jeg, men da med helt rett gulv håper jeg. Blir spennende å se hvordan det går  Ja:) Masse lykke til!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
MÅL: 150 Kg Markløft 100 kg Knebøy 60 kg Benkpress Film: s 1, 8, 9, 38, 39 Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39 TRENINGSLOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new
|
|
|
|
Espen Bøs Aune
|
 |
« Svar #2225 på: 30. April 2012, 09:15 » |
|
Har nok et godt stykke igjen til jeg er der, hehe  Hva er det du mener jeg skal gjøre anderledes? Ikke for å skryte alt for mye av meg selv, selv om jeg liker det  hehe... Fikk veldig god skryt av teknikk på denne, og ble jo også 5. beste av alle som dro truckpull i WSM. Du ser litt forksjell eller? På meg og deg? Hele systemet mitt er lengre ned mot bakken..Lavere tyngde punkt. Noe som er viktig når man ikke har kroppsvekta eller fette sterke armer... http://www.youtube.com/watch?v=mH1ybr1GMNI
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Auk89
|
 |
« Svar #2226 på: 30. April 2012, 10:36 » |
|
Ja:) Masse lykke til!!
Takker  Ikke for å skryte alt for mye av meg selv, selv om jeg liker det  hehe... Fikk veldig god skryt av teknikk på denne, og ble jo også 5. beste av alle som dro truckpull i WSM. Du ser litt forksjell eller? På meg og deg? Hele systemet mitt er lengre ned mot bakken..Lavere tyngde punkt. Noe som er viktig når man ikke har kroppsvekta eller fette sterke armer... Ser helt klart hva du mener, ja! Må få kommet meg lenger ned neste gang
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OleMartin..
|
 |
« Svar #2227 på: 30. April 2012, 12:00 » |
|
! Må få kommet meg lenger ned neste gang
Samma problemet her å. Jeg å står jo for mye oppreist og får ikke benytta meg av beinstyrken. kjennes ut som om jeg lener meg mye fremover, men ser på filmen min at jeg står nesten oppreist i starten..  Så greit å filme så en ser hva en faktisk driver med..
|
|
|
|
|
Loggført
|
NORGES STERKESTE MANN 2012
|
|
|
|
Auk89
|
 |
« Svar #2228 på: 30. April 2012, 12:05 » |
|
Samma problemet her å. Jeg å står jo for mye oppreist og får ikke benytta meg av beinstyrken. kjennes ut som om jeg lener meg mye fremover, men ser på filmen min at jeg står nesten oppreist i starten..  Så greit å filme så en ser hva en faktisk driver med.. haha, ja. Føles nesten ut som jeg ligger flatt langs gulvet, men ser jo på filmen at det er langt ifra sånn det skal være. Et par økter til, så blir det nok en god del bedre!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen Bøs Aune
|
 |
« Svar #2229 på: 30. April 2012, 13:46 » |
|
Det er veldig inv også da... Lars står mye mere oppreist enn meg, men det er fordi han bruker armer mere. For der ligger styrken hans. Jeg har power i beina, så jeg må bruke de mest mulig. Biceps er vel noe av det svakeste på hele min kropp. Flere på WSM som sto mere oppreist enn meg også. Så man må finne det som passer best for en selv. Men siden DU Jørgen spurte, og du er kanskje antatt svakere enn oss "store" og ikke minst lettere. Er jeg nesten 100% sikker på at det er alla min teknikk som passer best for deg. Lavt tyngde punkt.. 60% på beina og 40% på armer. Og nesten det viktigste er å ha god kordinasjon mellom armer og bein. Bevege de samtidlig.. Når jeg drar truckpull kjennes det ut som jeg er 10cm unna bakken med hode/kropp.. Er ikke det, men følels ut som det... Vanskelig å gi teknikk tips på forum, men gjort mitt beste
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Auk89
|
 |
« Svar #2230 på: 30. April 2012, 13:54 » |
|
Det er veldig inv også da... Lars står mye mere oppreist enn meg, men det er fordi han bruker armer mere. For der ligger styrken hans. Jeg har power i beina, så jeg må bruke de mest mulig. Biceps er vel noe av det svakeste på hele min kropp. Flere på WSM som sto mere oppreist enn meg også. Så man må finne det som passer best for en selv. Men siden DU Jørgen spurte, og du er kanskje antatt svakere enn oss "store" og ikke minst lettere. Er jeg nesten 100% sikker på at det er alla min teknikk som passer best for deg. Lavt tyngde punkt.. 60% på beina og 40% på armer. Og nesten det viktigste er å ha god kordinasjon mellom armer og bein. Bevege de samtidlig.. Når jeg drar truckpull kjennes det ut som jeg er 10cm unna bakken med hode/kropp.. Er ikke det, men følels ut som det... Vanskelig å gi teknikk tips på forum, men gjort mitt beste Tror det er helt riktig det du sier her. Har ikke noe armstyrke eller kroppsvekt å satse på, så det jeg evt må gå for å tjene noe på er teknikk og kordinasjon mellom arm/bein. Takk for tips, veldig hyggelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen Bøs Aune
|
 |
« Svar #2231 på: 30. April 2012, 14:00 » |
|
Tror det er helt riktig det du sier her. Har ikke noe armstyrke eller kroppsvekt å satse på, så det jeg evt må gå for å tjene noe på er teknikk og kordinasjon mellom arm/bein. Takk for tips, veldig hyggelig  Så lenge du eller de andre som leser din logg ikke slår meg, så er det bare hyggelig fra min side  hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Auk89
|
 |
« Svar #2232 på: 30. April 2012, 14:01 » |
|
Så lenge du eller de andre som leser din logg ikke slår meg, så er det bare hyggelig fra min side  hehe Haha, tror du kunne gitt meg alle tips i verden før det skjer, så tror nok det skal gå bra. Så ut som Ole lærte litt av tipsa også da, så får se om det gir noe utslag for din del hehe 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen Bøs Aune
|
 |
« Svar #2233 på: 30. April 2012, 14:16 » |
|
Haha, tror du kunne gitt meg alle tips i verden før det skjer, så tror nok det skal gå bra. Så ut som Ole lærte litt av tipsa også da, så får se om det gir noe utslag for din del hehe  Om Ole Martin bruker beina mye, kommer leggen hans til å ryke igjen.. Så vi får se hvor mye han virkelig vil bli god i truckpull da  Som du ser på min film så er det MYE press på legger om man ligger lavt og bruker bein...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sarah89