Sider: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 34   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: helgekriger's loggbok (bilder s. 27, 28 og 29)  (Lest 33940 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
ToBigForDoors
Skravlekopp

Honnør: 483
Utlogget Utlogget

"i can fight, but tough does not beat crazy"

« Svar #315 på: 17. Februar 2012, 03:26 »

Go fuck yourself.

Neida... ser ikke det store i å makse, men kan se hva jeg får til etterhvert, siden det tydligvis er så jævla viktig for enkelte her inne. Tongue

Jeg spurte om du kunne sjekke maksene dine for ca... 1 år siden. Your puny body and feeble strength = amazing. Lo forresten veldig godt når du hev ut en instruksjonsvideo for kettlebells og skal nå bli king of kettlebells. Minner om han der ene på "dagens mann" som hadde 3 økter i uken på en sjappe hvor han fikk sånn electric bodywrap som gav musklene gjevnlige støt. Han hadde vel også tilsvarende din fysikk.

Poenget mitt er at du er supergay..
Loggført

Treningslogg

22 år 93kg
225-170-245 = 640 Raw @ 98kv
75x6 i franskpress
192,5 frontbøy
135 nakkepush
105 Militærpress
helgekriger
Superavhengig

Honnør: 542
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #316 på: 17. Februar 2012, 17:30 »

Poenget mitt er at du er supergay..

Jeg må le av ditt ynkelige forsøk på å prøve å rakke ned på kettlebells. For hva er vel mer mannlig enn å svinge rundt en svær stålkule, gjerne utendørs i naturen, og i bar overkropp (når den tid kommer)?

Istedenfor å kalle en person som du vet er overlegen deg på alle felt, for supergay, bør du gå litt i deg selv... du ser på Dagens mann, og det sier egentlig alt om deg... jeg kunne ha gitt meg med det, men her kommer en liten reality check også: du har blitt svak etter at du flyttet til Trondheim. Du har blitt myk, en regelrett fløtepus. Du har sikkert begynnt å stemme SV også, og går med "Boikott Israel" buttons på dressjakka du har kjøpt hos Fretex.

Foreslår at du tilbringer mindre tid på fyll og fest med raddis-vennene dine fra NTNU og mer tid på å trene... så slipper du å skylde på sykdom når du løfter som ei jente.
Loggført

ToBigForDoors
Skravlekopp

Utlogget Utlogget

« Svar #317 på: 17. Februar 2012, 18:40 »

Jeg må le av ditt ynkelige forsøk på å prøve å rakke ned på kettlebells. For hva er vel mer mannlig enn å svinge rundt en svær stålkule, gjerne utendørs i naturen, og i bar overkropp (når den tid kommer)?

Istedenfor å kalle en person som du vet er overlegen deg på alle felt, for supergay, bør du gå litt i deg selv... du ser på Dagens mann, og det sier egentlig alt om deg... jeg kunne ha gitt meg med det, men her kommer en liten reality check også: du har blitt svak etter at du flyttet til Trondheim. Du har blitt myk, en regelrett fløtepus. Du har sikkert begynnt å stemme SV også, og går med "Boikott Israel" buttons på dressjakka du har kjøpt hos Fretex.

Foreslår at du tilbringer mindre tid på fyll og fest med raddis-vennene dine fra NTNU og mer tid på å trene... så slipper du å skylde på sykdom når du løfter som ei jente.

Jeg har nylig har tatt 80kg i strict bicepscurl, som er mer enn du benker og 1,5 ganger din kroppsvekt. Når det kommer til kettlebells så MÅ du ha tenkt at "dette er gay" når du skrev at du gleder deg til å svinge en liten klinkekule rundt i bar overkropp. Kan være jeg er litt vill i gjettningen nå, men vil tro du er en av dem eldre herrene som henger på sukker- eller skybyen.no og oppgir status som singel og på desperat leting, legning som bifil for å få maks uttelling i innboksen, og utdannelse: life. Ikke vær sur fordi jeg er yngre, sterkere, penere og definitivt mer akademisk vellykket enn deg. Du er i en liten Dwight-boble og fantaserer om å bli superduper-soldier med klinkekuler fra TV-shop, men en reality-check ville tatt livet ditt.

Hugz:P
Loggført

Treningslogg

22 år 93kg
75x6 i franskpress
192,5 frontbøy
135 nakkepush
105 Militærpress
Adrian.k
Superavhengig

Honnør: 63
Utlogget Utlogget

JEG SKAL BLI BEST ! Vet bare ikke i hva..

« Svar #318 på: 18. Februar 2012, 12:11 »

Veldig bra fysikk på deg !
følger med nå Wink
Loggført

Progym vallø!

17 år
83 kg
173 høy

Styrke:
Benk 100
Knebøy: 155x1
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Nå trening og bildelogg, legg igjen ett spor gjerne Smiley

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123495.new#new
helgekriger
Superavhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #319 på: 19. Februar 2012, 16:10 »

Uke 7

Fredag

Intervalltrening på vei

Ukjent strekning, høy intensitet

TACFIT Kettlebell Spetsnaz

Pre-Recruit, cycle 5/7, day 4/4

Oppvarmingsrutine, 1x1 minutt på alle 8 øvelser

Kneeling clean, 4x30 sekunder, 16 kg

Horizontal pull over, 4x30 sekunder, 16 kg

Military press, 4x30 sekunder, 16 kg

Side rock-it, 4x30 sekunder, 16 kg

Windmill low pull, 4x30 sekunder, 16 kg

Horn swing, 4x30 sekunder, 16 kg

Flag stir, 4x30 sekunder, 16 kg

2-hand 1-leg romanian deadlift, 4x30 sekunder, 16 kg

Nedvarmingsrutine, 1x1 minutt på alle 8 øvelser

Lørdag

Styrketrening

Pullups med vekt, 3x5 7,5 kg, 2x4 7,5 kg

Frontbøy, 1x5 50 kg, 1x5 60 kg, 3x5 70 kg

Leggspark, 3x10 35 kg

Lår curl, 1x10 35 kg, 2x8 35 kg

Stående legghev, 3x12 60 kg

Shrugs, 3x12 28 kg

Militærpress, 1x5 40 kg, 1x5 45 kg, 3x5 47,5 kg

Planken, 3x1 minutt og 20 sekunder

Pre-Recruit, cycle 6/7, day 1/4

Søndag

Styrketrening

Chinups med vekt, 3x5 7,5 kg, 2x4 7,5 kg

Biceps curl med manualer, 3x10 14 kg

Preacher curl, 3x10 30 kg

Hammer curl, 3x10 16 kg

Nedtrekk, 3x10 55 kg

Sittende kabelroing, 3x10 65 kg

Rygghev, 3x12 10 kg

Chest dips med vekt, 5x5 20 kg

Planken, 3x1 minutt og 20 sekunder

Shrugs, 3x12 28 kg

Pre-Recruit, cycle 6/7, day 2/4

Nedvarmingsrutine, 1x1 minutt på alle 8 øvelser
Loggført

ToBigForDoors
Skravlekopp

Utlogget Utlogget

« Svar #320 på: 19. Februar 2012, 22:16 »

serr.. ikke noe comeback?? Har gleda meg i 3 dager på comeback jeg:(
Loggført

Treningslogg

22 år 93kg
75x6 i franskpress
192,5 frontbøy
135 nakkepush
105 Militærpress
helgekriger
Superavhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #321 på: 19. Februar 2012, 22:44 »

serr.. ikke noe comeback?? Har gleda meg i 3 dager på comeback jeg:(
Føler ikke jeg har så mye mer å si til deg akkurat nå, annet enn at du kommer til å ønske at du befant deg i min Dwight-boble når samfunnet kollapser (noe jeg forventer skal skje hvert øyeblikk nå) og det er den sterkestes rett som blir gjeldende. Mens du leter etter mat i ruinene av det som en gang var Trondheim by, har jeg et harem av kvinner, da jeg har jaktvåpen og overlevelseskunnskap og kan tilby dem mat, ly og beskyttelse.

Loggført

ToBigForDoors
Skravlekopp

Utlogget Utlogget

« Svar #322 på: 19. Februar 2012, 23:21 »

Føler ikke jeg har så mye mer å si til deg akkurat nå, annet enn at du kommer til å ønske at du befant deg i min Dwight-boble når samfunnet kollapser (noe jeg forventer skal skje hvert øyeblikk nå) og det er den sterkestes rett som blir gjeldende. Mens du leter etter mat i ruinene av det som en gang var Trondheim by, har jeg et harem av kvinner, da jeg har jaktvåpen og overlevelseskunnskap og kan tilby dem mat, ly og beskyttelse.

Tror du ikke jeg stocker up til den kommende zombie-apokalypsen som er rett rundt hjørnet? Tror du ikke jeg ligger våken om nettene og funderer på om jeg skal sette opp basecamp på taket av flere blokker i en klynge eller gå underground? Tror du ikke jeg glemmer å gå av på riktig bussholdeplass fordi jeg prøver å bestemme meg for hva som er mest hendig av et slagvåpen mellom machete, øks, rambokniv, samuraisverd eller klubbe med tanke på både vekt og allmenn funksjonalitet?Huh (the answer is ofcourse en 60cm machete.. men ikke viktig å diskutere akkurat nå). Jeg gleder meg til det blir survival of the fittest, jeg er forberedt og hever meg over smålige fantasier om sex-craving survival-hotties. Når du går tom for ammunisjon og innser at 65kg med fettmasse limt til ett svakt og ynkelig skjelett ikke er nok til å svinge en 60cm machete som ett tredje lem kommer jeg til å monge med en 30kg klubbe og en pocketpussy i sekken.
Loggført

Treningslogg

22 år 93kg
75x6 i franskpress
192,5 frontbøy
135 nakkepush
105 Militærpress
helgekriger
Superavhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #323 på: 20. Februar 2012, 23:23 »

Tror du ikke jeg glemmer å gå av på riktig bussholdeplass fordi jeg prøver å bestemme meg for hva som er mest hendig av et slagvåpen mellom machete, øks, rambokniv, samuraisverd eller klubbe med tanke på både vekt og allmenn funksjonalitet?Huh

Da er vi to.

Men du kan glemme å svinge en klubbe på 30 kg mot meg, for du har glemt en viktig faktor i beregningen din; den feite kroppen din er vant til å få i seg... tja, 8-10.000 kalorier om dagen? Når matproduksjonen kollapser og prisen av et brød tilsvarer det samme som en ny bil, vil en fattig student som deg ha en case. Du kan riktignok ordne deg en hermetikkboks med hunde- eller kattemat nå og da, kanskje til og med en boks med trøndersodd, ved å yte seksuelle tjenester ovenfor eldre menn (noe jeg ikke tror du vil ha reservasjoner mot), men dette er fremdeles langt ifra å dekke det daglige kaloribehovet ditt. I tillegg vil kroppen din forfalle ytterligere, ettersom treningsfasilitetene på NTNUI er omgjort til bønnerom for islamistiske terrorister eller møtelokaler for den marxistiske geriljaen, og du ikke lenger har treningsmuligheter.

Jeg, derimot, slank og smidig som en leopard, klarer meg fint med 2-2.500 kalorier om dagen, som jeg skaffer ved å jakte, samt raide andres matbeholdninger. I tillegg vedlikeholder jeg formen ved å trene med kettlebells, samt løpe i skogen.

Om du skulle velger å utfordre sjebnen ved å møte meg, vil følgende skje; det vil bli David mot Goliath... bare at Goliath i dette tilfelle er en dvask, utsultet, sliten, tidligere styrkeløfter med krefter som en ME-pasient. Jeg trenger ikke skytevåpen for å ta deg, jeg kan kjeppjage deg tilbake til Stavanger med en vandrestav. Og når du kommer hjem, vil du finne dine kvinnelige familiemedlemmer og bekjente på det lokale bordellet, hvor de må betjene de russiske og nord-koreanske innvasjonsstyrkene for å få råd til mat. Selv kommer du til å livnære deg ved å samle inn skrapmetall og annet søppel, som du bytter mot mat og gamle klesfiller.

Så mye for den akademiske utdanningen din. Kiss
Loggført

ToBigForDoors
Skravlekopp

Utlogget Utlogget

« Svar #324 på: 21. Februar 2012, 11:38 »

Morsomt at du tenker at alle de som tok yrkesfaglig utdanning eller droppa ut av vgs for å jobbe i kiosk vil greie seg bedre enn noen som har studert medisin eller bioteknologi. Næring vil ikke bli ett problem da jeg har ett par sånne som deg i sekken min, klare til å fortæres. Desverre vil jeg uttøve svært lite fysisk annstrengelse når jeg jakter ned og klubber deg til en komprimert snack. Jeg må nok ned 5kg i muskelmasse, og påta meg en årete sixpack ettersom det blir mye løping og utholdende arbeid:( Jeg vil likevel kunne opprettholde en ekstrem muskelmasse ved å søke større byttedyr(bjørn, elg, ørn, etc.) og bryte dem ned med den muskulløse kroppen min. Ellers kan jeg kanskje prøve å klubbe 6-7 slike som deg samtidig. Jeg vil også kunne lage crack cocaine med ett enkelt stromkjøkken og tilby dette som en luksusvare i byttehandel for flere pocketpussys og kryssord/Sudoku puzzles. Når Nord-koranerne invaderer som en motstandsdyktig bakterie, klar til å leve på en krukke ris i måneden, vil de raskt innse at jeg, med min bioteknologiske bakgrunn, er en asset i biologisk krigføring. Deg vil de lenke fast til kjærra som drar en freidig jong Il, til de finner noe med mer drakraft(en utsultet rev eller en due).
Loggført

Treningslogg

22 år 93kg
75x6 i franskpress
192,5 frontbøy
135 nakkepush
105 Militærpress
storegutt
Aktivt medlem

Honnør: 9
Utlogget Utlogget

« Svar #325 på: 21. Februar 2012, 19:23 »

Morsomt at du tenker at alle de som tok yrkesfaglig utdanning eller droppa ut av vgs for å jobbe i kiosk vil greie seg bedre enn noen som har studert medisin eller bioteknologi. Næring vil ikke bli ett problem da jeg har ett par sånne som deg i sekken min, klare til å fortæres. Desverre vil jeg uttøve svært lite fysisk annstrengelse når jeg jakter ned og klubber deg til en komprimert snack. Jeg må nok ned 5kg i muskelmasse, og påta meg en årete sixpack ettersom det blir mye løping og utholdende arbeid:( Jeg vil likevel kunne opprettholde en ekstrem muskelmasse ved å søke større byttedyr(bjørn, elg, ørn, etc.) og bryte dem ned med den muskulløse kroppen min. Ellers kan jeg kanskje prøve å klubbe 6-7 slike som deg samtidig. Jeg vil også kunne lage crack cocaine med ett enkelt stromkjøkken og tilby dette som en luksusvare i byttehandel for flere pocketpussys og kryssord/Sudoku puzzles. Når Nord-koranerne invaderer som en motstandsdyktig bakterie, klar til å leve på en krukke ris i måneden, vil de raskt innse at jeg, med min bioteknologiske bakgrunn, er en asset i biologisk krigføring. Deg vil de lenke fast til kjærra som drar en freidig jong Il, til de finner noe med mer drakraft(en utsultet rev eller en due).

Ro dere ned litt a. Om du liker å lese bøker og misliker kettlebells så er det din greie.

Om Helgekriger liker å bedrive øvelser som er riktig for hans yrke/ønske for fysikken sin så er vel det mindre viktig for deg? Diskusjonen deres er jo like moden som en du finner i sandkassa..

Om du rakker ned på noen som ikke ønsker å lese bøker og ha studielån i store deler av sitt voksne liv så er vel det deres valg og ikke noe du kan eller bør/bry deg så mye med. Trodde det var et treningsforum ikke "pappaen min har en større kniv enn pappaen din"..
Loggført

Suppemann
Leieboer

Honnør: 309
Innlogget Innlogget

« Svar #326 på: 21. Februar 2012, 19:36 »

Hvordan går treninga?

Loggført

helgekriger
Superavhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #327 på: 21. Februar 2012, 22:46 »

Loggført

helgekriger
Superavhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #328 på: 21. Februar 2012, 23:31 »

Hvordan går treninga?

Det går litt opp og ned, men alt i alt føler jeg det går riktig vei. Er på mye øvelser til tider, noe som innebærer lite trening, mat, søvn, og mye vær, vind, kulde og generell elendighet... men det er sånt som bygger karakter og viljestyrke, har jeg blitt fortalt, så da er det greit. Skal på en ny to-ukers vinterøvelse i Nord-Norge om ikke lenge, formen kommer til å forfalle en god del da. Men det er egentlig ikke så ille, ofte starter vi arbeidsdagen med fysisk trening, som regel svømming eller løping av noe slag, og slutter til normal arbeidstid... da har jeg som regel tid og energi til en styrkeøkt på kvelden også. Har et rimelig høyt kaloriforbruk på grunn av dette, så selv om jeg spiser som en helt, går jeg knapt opp i vekt... men det lille jeg legger på meg, liker jeg å tro er muskler for det meste. Skal prøve å få tatt noen nye bilder snart, fettprosenten er rimelig lav nå. Smiley
Loggført

-Cecilie-
Superavhengig

Honnør: 157
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #329 på: 21. Februar 2012, 23:46 »

Godt og se du holder deg gående Grin Bilder er bra biggrin
Loggført
Sider: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 34   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Siste sakerfra forsiden

Mest lest i dag

Men`s Athletic Physique
av Rita Immerstein - 4 dager siden
Camilla Hoem
av Joachim Pedersen - 4 dager siden
Drømmen om sommerkroppen
av Yngvild Andrea Grip - 307 dager siden
Fiskepille gir økt muskelvekst
av Rita Immerstein - 334 dager siden

Bildeprofiler

Maevar
Baliba
AndréM
Sigg1
Kurdi
lilo
AndréM
ECTOMORPH
Du må være medlem for å kunne se bildene. Logg inn eller registrer deg.

Siste filmer

Siste innlegg

Syk av trening
3 svar - woodbear - 2 timer siden
Er jeg uvanlig svak for en mann på 28år?
1 svar - HeatoN85 - 2 timer siden
En helt fersk en!
1 svar - JudasIskariot - 2 timer siden
Heaton85's vei mot 1000 kg i tåhev
2 svar - HeatoN85 - 3 timer siden
Total rebuild
112 svar - ECTOMORPH - 4 timer siden
Giljars logg^^
1135 svar - giljarh - 5 timer siden
Maevar: bare fjas
5842 svar - storkman - 5 timer siden
Leif Ove's Strongmantrening, Norgesrekord Yoke