Skrevet av Emne: Here we go again! Gecko's logg  (Lest 1990 ganger)

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Here we go again! Gecko's logg
« : 20. april 2009, 09:54 »
Heisann!

Etter en laaaaaang julefeire fra trening(helt siden Des.) så har jeg tatt initiativet og begynt å trene igjen Smiley

Litt info om meg:

Alder: 19 år
Høyde: 1,92m
Vekt: Ukjent(har ikke vekt, tipper rundt 85-90)
Yrke: Student

Jeg merka etter første trening på fredag at jeg hadde gått ned noe forferdelig i styrke, noe som ikke var helt overraskende akkurat. Men det er ikke det som er den største smerten. Det verste smerten jeg har etter litt for ivrig trening Tongue

Har ikke fått testa ut noe perser eller noe, skal se om jeg får gjort noe med det i nærmere framtid.
Er ikke sikker på hvordan jeg skal poste treninger og sånn her framover da men. For bli noe nogenlunde Smiley

-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #1 : 30. april 2009, 10:18 »
Nå har jeg fått inn kostholdet og treningen til et nogenlunde akseptabelt nivå!(fra min side Tongue)
Dessuten har jeg sett på Pumping Iron for å motivere meg ekstra Grin (elsker den dokumentarfilmen!)

Trener 3 ganger i uken med et selvlagd program som passer best fysikken min som ser sånn ut:

Dag 1(Bryst,skuldre,triceps):
Benkpress 4x6-8
Skrå hantelflies 3x8-10
Skulderpress m/hantler 3x8-10
Fronthev 3x8-10
Push-downs 3x8-10

Dag 2(Rygg,nakke,biceps):
Nedtrekk 3x8-10
Markløft 3x8
Sittende roing 3x8-10
Shrugs m/hantler 3x10-12
Hantelcurl 3x8

Dag 3(Ben,legger):
Knebøy 4x8
Benhev 3x8
Stående tåhev i maskin 3x10-12
Tåhev i benpress-maskin 3x10-12


NOTES: alle oppsatte sett er arbeidsett. Må gå 30 min for å nå studio, det blir da oppvarminga mi. Programmet kan variere i mindre grad fra trening til trening. Planer om å legge til få øvelser etterhvert.

Når det kommer til kosthold så blir det ganske enkelt og basic. Havregryn, melk, ris, tunfisk, egg, grønnsaker, frukt og Grandis iblant(seff Wink).

Kosttilskudd blir det jo også litt av. Proteinshakes,carbs i første omgang. Har planer om å få inn kreatin også men liker Horsepower best, så jeg får vente til jeg kommer meg til svenskegrensa Smiley
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #2 : 07. mai 2009, 10:26 »
Her er noen bilder av startformen. Ikke noe imponerende men skal forhåpentligvis bli bedre i fremtiden Smiley

-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #3 : 09. mai 2009, 16:29 »
Denne uka har jeg trent hardt og bra! Var skikkelig gira på første treningsdag at det var helt vilt Grin

Nærmest under hele treningsseansen følte jeg adrenalinet pumpe gjennom kroppen og jeg følte meg på topp!
Jeg skylder alt på den ene sangen fra Rocky filmene, for den er helt konge buttrock
De andre dagene har også vært veldig gode, dog jeg ønsker at jeg kunne ha gitt 5-10% mer.

Kostholdet har ligget ganske godt også. Blitt mye ris og kylling Food

Gleder meg til neste uke, da blir det enda hardere trening
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #4 : 11. mai 2009, 20:41 »
Da har uke 2 startet, men treninga begynner ikke før i morra! Er gira som få til å begynne Grin

Ny uke, nye muligheter Thumbsup



Pump it up, PUMP it up, PUMP IT UP!!
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #5 : 12. mai 2009, 16:25 »
Treninga idag var heftig! Løfta jønn ved siden av noe hardrock, noe jeg ikke er fan av men det var faktisk ganske fett! Den første halvtimen av treninga følte jeg bare adrenalin rushe gjennom blodet Smiley Syke greier!

Fornøyd med dagens trening
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again!
« #6 : 13. mai 2009, 22:41 »
Dagens rygg økt gikk ganske greit! Hadde økt i samtlige øvelser, noe jeg er veldig fornøyd med selvsagt Grin
Men jeg er litt bekymra for korsryggen. En av mine store frykter er at korsryggen skal gi etter og bare "knekke" når jeg kjører bøy Tongue Smerte er min venn, men akkuratt når jeg får vondt i korsryggen så gjør det noe inn i helvete vondt Undecided


Håp på det beste, forvent det verste buttrock
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again! Gecko's logg
« #7 : 16. mai 2009, 16:53 »
Fikk kjørt bein og legger igår og idag ble det da armene. Da er treninga for denne uka over! Jeg har økt mye siden forrige uke,noe som jeg er veldig fornøyd med Smiley Gleder meg til neste uke. Er gira på å trene jeg nå Grin hehe! Men først blir det 17. mai feiring

-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again! Gecko's logg
« #8 : 18. mai 2009, 21:25 »
Alt jeg tenker og ønsker om dagen er å trene om dagen
Men isteden må jeg lese til matte eksamen Undecided Har den imorrra så er heldigvis ferdig da, og etter det blir det rett til studio og pumpe jønne Markløft

Kostoholdet har vært helt strikt i 2 uker nå, veldig fornøyd!
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: Here we go again! Gecko's logg
« #9 : 19. mai 2009, 20:13 »
Dagens trening var digg! Merka det veldig godt på benkpressen idag at kreatinet slo til! Hadde liksom alltid 1-2 ekstra reps å gi Grin Fikk så heftig pump i bryst og skuldre at det svei Tongue haha men men... Mangla litt treningstemperament men ellers fornøyd. Har hatt matte eksamen idag også..GREIT digg å være ferdig med den!!! Imorra blir det rygg, Oh yeah!! Thumbsup
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!