Menisk, opperere eller ikke?

<< < (2/4) > >>

webah:
Sitat fra: Boyscout slayer på 17. mai 2009, 11:50

Syns du skal operere å få det gjort. Legen vil jo selvfølgelig at færrest mulig folk skal opereres, fordi det er dyrt, og sikkert ventelister osv. Du er en av de som trenger et fungerende kne, så hadde jeg vært deg hadde jeg operert.


Mitt inntrykk er at alle leger vill slenge deg under kniven for som faen :P Sitat fra: Karky på 17. mai 2009, 11:54

skjønner heller ikke hvordan det kan skje. Nå er ikke jeg noen lege, men så lenge det ligger en bit inne i kneet så kan det jo føre til at kneet låser seg (om biten ligger på "rett" sted).
Har ikke hatt en slik skade selv, men jeg ville tatt operasjonen.


 som sagt så har jeg vært så og si symptomfri i mange måneder nå, og det har mye med at jeg har fått god musklatur i beina i forhold til før.

det som er skummelt med disse operasjonene er at det er mange som ikke blir helt kvitt plagene alikevel!

Boyscout slayer:
Sitat fra: webah på 18. mai 2009, 09:31

Mitt inntrykk er at alle leger vill slenge deg under kniven for som faen :P


Dette gjelder ikke når det kommer til operasjoner som ikke er nødvendige, ved f.eks forkalkning, dårlig kne osv.

webah:
kanskje sant, skal vurdere det ass. men skal jo snart til utlandet, og regner med det er en eeeeevig vente liste på det der:/

Prodigy92:
Er du ansatt noen steder? Eller muligens militæret gjelder hvis du fortsatt er der. Hvis du er sykemeldt så er det et program som heter "Raskere tilbake" som gjør at du får latterlig kort ventetid. Jeg fikk ca 3-5 dager ventetid forrige gang fordi jeg var sykemeldt.

webah:
vel militæret er lavest prioritert av alle, ihvertfall førstegangstjenesten!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side