|
Brandal
|
 |
« Svar #450 på: 06. Mai 2012, 20:24 » |
|
Sist vi trente ilag so sa ej at du hadde 10 reps på 60 kg stokk på 1 min. å åre etter so hadde du 11 reps på 70 kg apollons. Det kunne ikkje du huske sa du.Å når ej sjekka papira mine igår so stemte det. So ej sette meir lit til min husk enn din husk  Å det står oppført som rekord so du kan klage so mykje du vil. kjeme fortsatt til å stå som rekord. God øking i pressen forresten:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #451 på: 06. Mai 2012, 20:26 » |
|
Neinei men det ej prøva å bevise e at ej huska stort sett alt fra BSM  Kan hende du blanda me at han Øystein kom likt me dej so dåkke måtte dele poenga? hehe,ja vi fe vente å sjå. Spørs om han fe bli me da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #452 på: 06. Mai 2012, 20:27 » |
|
ja å det klarte du på et år me ei brekt hand å ei skada brystkasse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Brandal
|
 |
« Svar #453 på: 06. Mai 2012, 20:50 » |
|
Neinei men det ej prøva å bevise e at ej huska stort sett alt fra BSM  Kan hende du blanda me at han Øystein kom likt me dej so dåkke måtte dele poenga? hehe,ja vi fe vente å sjå. Spørs om han fe bli me da. Ja spela vel inga rolle egentli:P
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Brandal
|
 |
« Svar #454 på: 06. Mai 2012, 20:51 » |
|
ja å det klarte du på et år me ei brekt hand å ei skada brystkasse.
kansje d e kvile som e oppskrifta...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #455 på: 06. Mai 2012, 20:59 » |
|
kansje d e kvile som e oppskrifta...
Spørs det  Javs vist du e her fortsatt. Fonne ut ka ti vi kan ha BSM?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Brandal
|
 |
« Svar #456 på: 06. Mai 2012, 21:41 » |
|
slutten av juni:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #457 på: 06. Mai 2012, 22:31 » |
|
Vist Odden skal få vere me so kan ikkje vi ha det før 2-3 JULI.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Brandal
|
 |
« Svar #458 på: 07. Mai 2012, 08:17 » |
|
ok. For mj passa d best å ta d so tili so muli, for ej ska lade opp til spydsesongen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JohnAmund
|
 |
« Svar #459 på: 07. Mai 2012, 12:08 » |
|
Slutten av juni hørest egentli ganske bra ut  Odden fe bære stikke av litt tidligare
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min logg▪██─────██▪ "There is no point in being alive if you cannot do the deadlift" - Jón Páll Sigmarsson
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #460 på: 07. Mai 2012, 17:07 » |
|
ok. For mj passa d best å ta d so tili so muli, for ej ska lade opp til spydsesongen  Slutten av juni hørest egentli ganske bra ut  Odden fe bære stikke av litt tidligare Men som ej he sakt før. Ej nekta å måtte styre me å finne fram hengar å bil og palla å alt drite sjøl so vist der ikkje kjeme noken å hjelpe til so blir ikkje det BSM. So dåkke fe finne ut ka dag som passa best for dåkke 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JohnAmund
|
 |
« Svar #461 på: 07. Mai 2012, 18:31 » |
|
Klart ej kan hjelpe til å ordne  Ej he fri frå 30. mai, so alt ette den datoen passa for min del
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min logg▪██─────██▪ "There is no point in being alive if you cannot do the deadlift" - Jón Páll Sigmarsson
|
|
|
|
Brandal
|
 |
« Svar #462 på: 07. Mai 2012, 22:31 » |
|
ej fæ jobbturnusen min i løpe av mai, so skal finne ut ka ti som passa då. Vil helst sleppe å springe frå jobb å rett på BSM sann som dei to andre åra, blir so sleten:P
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jonas S.K
|
 |
« Svar #463 på: 07. Mai 2012, 22:46 » |
|
Men då blir vi enige når Egge veit ka ti so passa for han  Trena han Øystein noke da?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JohnAmund
|
 |
« Svar #464 på: 07. Mai 2012, 23:06 » |
|
Snakka me na idag på trening. Han kan sikkert stille visst de passa me jobb, men går ikkje for seier.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|