Hei. Jeg er en gutt på 22 år, er ca 190cm høy, veier 105kg, har en fett% på 25, vann 55% muskelmasse på 35kg bein masse på 4kg Lest rett fra vekten ja :p. For 3 år siden var jeg syltynn, men har lagt på meg +/- 35kg over 3 år. Uten trening er nokk mesteparten fett. Jeg er ikke direkte tjukk eller noe, men har for mye fett på kroppen! Nå har jeg komt i gang med treningen

Jeg har lest mye om treningsmetoder osv så jeg føler den delen er grei! Men når det kommer til kostholdet mitt, så har jeg fortsatt et par spørsmål! Jeg er mer fornøyd med å være litt for stor enn når jeg var for tynn! Det skal sies!
1) Jeg vil gjøre om fettet til mest mulig muskler! Jeg vil ikke bli syltynn igjen! Jeg har sotte opp et ganske magert kost program hovedsaklig bestående av kjøtt, grønsaker, grovt brød, egg, og litt slekt. MEN. Bør jeg spise mer karbo når jeg vil bygge muskler? Jeg vil jo ikke bare brenne vekk fettet, jeg vil få størst mulig muskler

Hehe! Altså bør jeg ha f.eks ris og pasta i kosten min?
2) Bør jeg ta karbohydrater som kosttilskudd? Altså noen timer før trening for energi, og etter trening for recovery? Skal jeg eventuelt følge anbefalt dose? Bruker pf sitt forresten.
3) Skal jeg ta kreatin 3 ganger hver dag i uken? Også dager jeg ikke trener? Og om jeg tar meg en fuktig bytur. Skal jeg da ta det den dagen? Altså bør jeg ta det to ganger før på dagen, og ta en dose når jeg kommer hjem full og ekkel?

Eller er det farlig? (Ja jeg vet det ikke er bra! Men det er ikke bra og aldri gå ut heller!) Men som sagt. Hvor ofte?
4) Jeg prøver å trene 5-6 dager i uken. Annen hver dag med kardio og styrke. Når jeg har trent kardio. Bør jeg bruke noe kost tilskudd da? Altså utenom de dosene protein jeg har i kosten min? Bør jeg ta karbo fuel? Vet ikke hvor mye det tærer på musklene?
5) Har rapid burn kapsler. Er dette noe lurt å bruke når jeg vil bygge muskler? I såfall både på styrke og kardio?
6) Vist jeg vil bygge muskler, og ikke bare bli slank! Bør jeg alikevell ligge på et kallori underskudd?
Jeg tror det var alt jeg lurte på! Har leitet mye etter svar! Men er ikke så lett å finne noe som passer hver enkelts situasjon! Ikke glem mine mål og hensikter, og kroppen min sine "fakta" Har dere noen andre gode tips eller råd, eller er det noe jeg opfatter feil, så rop ut!

Håper på god hjelp!