|
|
|
Unknown_Soldier
|
 |
« Svar #1 på: 26. Mai 2010, 11:49 » |
|
Litt misvisende å si at han snakket med Ronnie Coleman når han...ikke gjorde det? Eller kommer det mer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sa brura
|
|
|
|
Fleksnes
|
 |
« Svar #2 på: 26. Mai 2010, 11:51 » |
|
Noen bør ivertfall lese litt korrektur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sitat treningsforum: "hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw "
"Oi, du er skikkelig kul. Kan du si det en gang til, face 2 face?. Hvis jeg ser ut som en utsulta tulling, hva er du da, som både er høyere og lettere?. Du kan kunsten å drite deg sjøl i trynet. Hva slags fakta skulle jeg ha skaffet meg forresten?. "
|
|
|
|
KristofferM
|
 |
« Svar #3 på: 26. Mai 2010, 11:52 » |
|
Blir bare mer og mer imponert over engelsk kunnskapene til Haugen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Teletubbi104
|
 |
« Svar #4 på: 26. Mai 2010, 12:15 » |
|
Litt misvisende å si at han snakket med Ronnie Coleman når han...ikke gjorde det? Eller kommer det mer?
Hvis det kommer mer så kommer det sikkert i magasinet til TF som vi alle kan kjøpe for kun 199 for 3 numre. Vi av oss som ikke gidder bruke penger på blader kan kose oss med artikler som : "kokosvann til 100kr literen" og " Les en artikel skrevet med oversetningsprogram,som handler om en actionstjerne som spiller i en ny film som TF får penger for å reklamere for"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Unknown_Soldier
|
 |
« Svar #5 på: 26. Mai 2010, 12:17 » |
|
Hvis det kommer mer så kommer det sikkert i magasinet til TF som vi alle kan kjøpe for kun 199 for 3 numre.
Vi av oss som ikke gidder bruke penger på blader kan kose oss med artikler som : "kokosvann til 100kr literen" og " Les en artikel skrevet med oversetningsprogram,som handler om en actionstjerne som spiller i en ny film som TF får penger for å reklamere for"
Haha 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sa brura
|
|
|
Number1
Treningsforum Crew
Administrator

Honnør: 547
Innlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: 26. Mai 2010, 12:51 » |
|
Hvis det kommer mer så kommer det sikkert i magasinet til TF som vi alle kan kjøpe for kun 199 for 3 numre.
Vi av oss som ikke gidder bruke penger på blader kan kose oss med artikler som : "kokosvann til 100kr literen" og " Les en artikel skrevet med oversetningsprogram,som handler om en actionstjerne som spiller i en ny film som TF får penger for å reklamere for"
Vi får ikke ETT øre fra produktomtaler og presseomtaler. Jeg la ut saken om actionstjernen i Prince Of Persia kun fordi jeg synes det kunne være artig for nybegynnere å se hvordan en actionstjerne trener for å komme seg i form til en film. Det er blitt diskutert tidligere om hvordan Brad Pitt trente seg i form til filem Troja i forumet. Nå fikk vi mailet en slik pressemelding og denne gangen la vi den ut på forsiden. Ang. kokosdrikken er dette også en pressemelding på lik linje med YT artikkelen fra Tine som vi får tilsendt. Vi får mye slikt og vi vurderer fotløpende hva vi ønsker på legge ut. Vi får ikke ETT øre her heller. Det eneste vi tjener penger på er reklame og salg av våre magasiner. Er du i MOT produktnyheter så er det greit, men ikke rakk ned på en business du IKKE har peiling på.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Teletubbi104
|
 |
« Svar #7 på: 26. Mai 2010, 12:59 » |
|
Eneste jeg er imot er dårlige artikler og manglende rettskrivning.
Sålenge det som kommer på forsiden er interesangt så klager ikke jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fleksnes
|
 |
« Svar #8 på: 26. Mai 2010, 13:16 » |
|
ikke rakk ned på en business du IKKE har peiling på.
Med tanke på hvor mye dere gjør som dere ikke får ETT ØRE for, så bør man gå litt stille i gangene når man anklager andre for mangel på business-peiling.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sitat treningsforum: "hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw "
"Oi, du er skikkelig kul. Kan du si det en gang til, face 2 face?. Hvis jeg ser ut som en utsulta tulling, hva er du da, som både er høyere og lettere?. Du kan kunsten å drite deg sjøl i trynet. Hva slags fakta skulle jeg ha skaffet meg forresten?. "
|
|
|
|
HHHH
|
 |
« Svar #9 på: 26. Mai 2010, 13:24 » |
|
Med tanke på hvor mye dere gjør som dere ikke får ETT ØRE for, så bør man gå litt stille i gangene når man anklager andre for mangel på business-peiling.
Helt enig.. La oss foreslå noen flere måter for inntjening: Årsavgift for medlemskap på tf: 250,- Avgift per innlegg: 0,50 Avgift for innlegg med lenker og bilde: 1,- Avgift for innlegg med embedded youtube video: 1,50 Opprettelse av nytt emne: 5,- Dette blir bra, snart så ligger vel omsetningen på over 1 milliard 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Number1
Treningsforum Crew
Administrator

Honnør: 547
Innlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10 på: 26. Mai 2010, 13:43 » |
|
Det er ikke et klassiskt dybdeintervju, men artikkelen er skrevet ned ut i fra en samtale med Ronnie.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fleksnes
|
 |
« Svar #11 på: 26. Mai 2010, 13:44 » |
|
Du er åpenbart på samme trinnet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gjærbakst86
Nykomling
Honnør: 14
Utlogget
Virtus sola nobilitat
|
 |
« Svar #12 på: 26. Mai 2010, 13:54 » |
|
Noen bør ivertfall lese litt korrektur.
Det er jeg IHVERTFALL/I HVERT FALL enig i 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ryū
|
 |
« Svar #13 på: 26. Mai 2010, 13:59 » |
|
Ihvertfall, ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Your body hears everything your mind says.
Mind: You are so awsome!
Body: I heard that!
Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.
|
|
|
|
Ryū
|
 |
« Svar #14 på: 26. Mai 2010, 13:59 » |
|
morsom artikkel, men den kunne vært lengre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Your body hears everything your mind says.
Mind: You are so awsome!
Body: I heard that!
Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.
|
|
|
|