Sider: 1 2 [3] 4   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste  (Lest 11072 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
HHHH
.: Eliteutøver :.

Honnør: 359
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

tjukk

« Svar #30 på: 01. Juli 2010, 19:59 »

Forslag:

Det settes opp en liste med frivillige, la oss si kanskje 20 (?) stk. som føler seg såpass begavet til å kunne se over noen artikler for å rette opp skrivefeil. Med et slikt antall, vil hver frivillig skriveretter se over en artikkel hver andre måned i snitt (usikkert anslag). Siden det er 29000 medlemmer, og mange er tydeligvis dyktige til å se skrivefeil, så bør ikke et lite antall frivillige være en umulig oppgave. Kanskje det ligger noen små rabatt-incentiver til grunn for frivilligheten etter hvert også Wink

Til hver artikkel kan den ansvarlige skriveretteren være nevnt nederst i artikkelen, og stille seg disponibel til å delta i diskusjon av relevante problemstillingere.

Om dette forslaget virker litt søkt og irrasjonelt, så er i alle fall min holdning: flere artikler, uansett skrivefeil. Jeg har faktisk evner til å kunne tolke tekst selv med skrivefeil, og mister ikke søvn over det. (og nei, dette er ikke noe sarkastisk sleivspark til de som er kritiske).

Rykteliste:
Loggført

Egil Skallagrimsson
Ekstremt avhengig

Honnør: 4408
Utlogget Utlogget

« Svar #31 på: 01. Juli 2010, 20:14 »

Hvis dere hadde fått inn skikkelige skribenter  (sikkert vanskelig og dyrt) så hadde jeg vurdert å abonnert på treningsforum magasinet.
Det fins ikke skribenter med kunnskap om styrkeløft, strongman, bygging og andre treningsmetoder som er veldig mye bedre enn de magasinet allerede har.

Plukk opp eksmplarer av aktiv trening, iform og shape-up og se om du roper hallaluja over de greiene der.

For at Magasinet skal være magasinet, så må de engasjerte og tilstedeværende menneskene skrive om tingene som skjer. Det hjelper ikke mye om Jo Nesbø skulle skrive fint for deg, når han ikke vet det spøtt om det som magasinet handler om.
Loggført
Lagavulin
Erfaren bruker

Honnør: 73
Utlogget Utlogget

« Svar #32 på: 01. Juli 2010, 21:04 »

CYC is awesome!!!

ENIG!
Gleder meg til å se hva han løfter i årene som kommer.

Lykke til CYC!
Loggført
Lagavulin
Erfaren bruker

Honnør: 73
Utlogget Utlogget

« Svar #33 på: 01. Juli 2010, 21:13 »

For at Magasinet skal være magasinet, så må de engasjerte og tilstedeværende menneskene skrive om tingene som skjer. Det hjelper ikke mye om Jo Nesbø skulle skrive fint for deg, når han ikke vet det spøtt om det som magasinet handler om.

Få noen til å lese korrektur. Det kan ikke koste noe særlig. Og dere bør se på det som en investering. Kvalitetssikring. På sikt er dette eneste fornuftige løsning. Det er nødvendig for å bli tatt seriøst. Og ikke la utøvere bli hengt ut om de staver ord feil (!).
Loggført
MIDTBY
.: Aktivutøver :.

Honnør: 280
Utlogget Utlogget

« Svar #34 på: 01. Juli 2010, 21:14 »

Fint intervju! Savnet litt lengde på det, men absolutt fin artikkel, fortsett med de Smiley
Loggført

Sponset av: MyRevolution
www.myrevolution.no/

Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-290 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 5.plass jr-EM 2013, -93
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)
• 4.plass jr-NM 2011, -93kg
• 4.plass Nordisk 2012, -93kg
• 3.plass NM 2012, -93kg senior

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0
Sjulven
Superavhengig

Honnør: 31
Utlogget Utlogget

« Svar #35 på: 01. Juli 2010, 21:51 »

Drit nå i rettskrivingen da! Angry Jeg vil lese mer om CYC! biggrin Noen som vet hvorfor han bruker overhåndsgrep når han tar mark i konkurranse? Er denne grepsstyrken noe som kommer naturlig eller har han trent spesielt for å få et så sterkt grep?
Loggført
razorth
Erfaren bruker

Honnør: 65
Utlogget Utlogget

« Svar #36 på: 01. Juli 2010, 21:55 »

Drit nå i rettskrivingen da! Angry Jeg vil lese mer om CYC! biggrin Noen som vet hvorfor han bruker overhåndsgrep når han tar mark i konkurranse? Er denne grepsstyrken noe som kommer naturlig eller har han trent spesielt for å få et så sterkt grep?
Han bruker låsegrep, ikke overhåndsgrep. Og så du artikkelen? Rykt enesier at den varskrevet sl iksomdetteher. Da blir de tlitt slit somt.
Loggført
Egil Skallagrimsson
Ekstremt avhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #37 på: 02. Juli 2010, 08:57 »

Få noen til å lese korrektur. Det kan ikke koste noe særlig. Og dere bør se på det som en investering. Kvalitetssikring. På sikt er dette eneste fornuftige løsning. Det er nødvendig for å bli tatt seriøst. Og ikke la utøvere bli hengt ut om de staver ord feil (!).
1.
Det leses korrektur på magasinet og det er få feil i det som kommer på trykk.

2. Jeg er overrasket over at hverken Number 1 eller Bjørnar har skrevet her hvorfor ord blir slått sammen feil i artikkel-systemet vårt.... Slik jeg har erfart det, når jeg limer inn tekst fra word over i vårt system, så må jeg velge råtekst-innliming i steden for word-innliming for å unngå å få feil mellomrom og sammensatte ord.

Jeg har skrevet endel mail med carl, og han har ikke noen tendens til å sette sammen ord feil i det hele tatt. Men jeg har opplevd det med flere av mine artikler og vært nødt til å klippe ut teksten igjen og lime inn gjennom råtekstløsningen.
Loggført
Wanna be strong
Treningsnarkoman

Honnør: 257
Utlogget Utlogget

« Svar #38 på: 02. Juli 2010, 09:12 »

Er vel lov å rette på det før en legger det ut? alle saker blir jo rettet etter klagene kommer likevel, så kan like godt gjøre det med en gang?
Loggført

Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2013

Bli i bedre generell form.

Treningslogg
Egil Skallagrimsson
Ekstremt avhengig

Utlogget Utlogget

« Svar #39 på: 02. Juli 2010, 11:10 »

Er vel lov å rette på det før en legger det ut? alle saker blir jo rettet etter klagene kommer likevel, så kan like godt gjøre det med en gang?
Tror ikke du skjønte hva JEG mente, hvis det var mitt svar du svarte på nå. Smiley

En tekst med riktige mellomrom BLIR feil hvis den limes inn i artikkelsystemet vårt på feil måte.
Det produserer ikke skrivefeil, kommafeil og å/og feil, men det fucker opp sammensatte ord osv.

Jeg vet ikke om det var det som skjedde her, men det virker absolutt som sannsynlig i og med at jeg aldri har sett carl ha slike feil som det refereres til her. Smiley

Vanlig korrektur bør selvfølgelig gjøres på forhånd, men her mistenker jeg at det er sammenblanding av innliming råtekstformat og wordformat det er rotet med.
Loggført
Spartacus
Erfaren bruker

Honnør: 82
Utlogget Utlogget

BIBAMUS ... MORIENDUM EST!

« Svar #40 på: 02. Juli 2010, 11:25 »

En tekst med riktige mellomrom BLIR feil hvis den limes inn i artikkelsystemet vårt på feil måte.
Det produserer ikke skrivefeil, kommafeil og å/og feil, men det fucker opp sammensatte ord osv.

Egil ... har dere forsøkt å gå via notepad ... først lime inn der for så ta teksten inn i artikkelsystemet *?*
(notepad fjerner ALL skjult formatering av teksten Smiley)
Loggført

HABEAS CORPUS
JanB Diddl etc
Ekstremt avhengig

Honnør: 3061
Innlogget Innlogget

« Svar #41 på: 02. Juli 2010, 11:40 »

Egil ... har dere forsøkt å gå via notepad ... først lime inn der for så ta teksten inn i artikkelsystemet *?*
(notepad fjerner ALL skjult formatering av teksten Smiley)

edlin for de wins!!!1
Loggført

Gloria in Excelsis Deo

Number1
Treningsforum Crew
Administrator

Honnør: 547
Innlogget Innlogget

« Svar #42 på: 02. Juli 2010, 12:04 »

1.
Det leses korrektur på magasinet og det er få feil i det som kommer på trykk.

2. Jeg er overrasket over at hverken Number 1 eller Bjørnar har skrevet her hvorfor ord blir slått sammen feil i artikkel-systemet vårt.... Slik jeg har erfart det, når jeg limer inn tekst fra word over i vårt system, så må jeg velge råtekst-innliming i steden for word-innliming for å unngå å få feil mellomrom og sammensatte ord.

Jeg har skrevet endel mail med carl, og han har ikke noen tendens til å sette sammen ord feil i det hele tatt. Men jeg har opplevd det med flere av mine artikler og vært nødt til å klippe ut teksten igjen og lime inn gjennom råtekstløsningen.

Du har helt rett. Det er nok det som har skjedd her, at Bjørnar har valgt feil funksjon når han skal lime inn tekst. Paste from Word fungerer ikke og burde vært tatt vekk. Det har hendt en gang før også når jeg tenker meg om. Skal gi Bjørnar beskjed om det der ASAP så vi slipper at ord henger sammen uten mellomrom.
Loggført

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!

Les forumreglene her

Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd
Staggere
Forumavhengig

Honnør: 127
Utlogget Utlogget

« Svar #43 på: 02. Juli 2010, 13:18 »

Sytpeisa hele gjengen Grin. Jeg bruker ca 1 time på denne siden hver dag, noe dere tydligvis også gjør. Skal sies at det er samme "kverrisene" som går igjen.

Treningsforum er den desidert beste nettsiden ang trening, masse godt lesestoff, loggbok online, masse oppdateringer ang strongman, må vi ikke glemme Norges desidert beste Fasit.

Keep up the good work... Thumbs up!

Hilsen Ivrig bruker av Treningsforum.no
Loggført

Smil med det smilet du har.
razorth
Erfaren bruker

Honnør: 65
Utlogget Utlogget

« Svar #44 på: 02. Juli 2010, 14:47 »

Sytpeisa hele gjengen Grin. Jeg bruker ca 1 time på denne siden hver dag, noe dere tydligvis også gjør. Skal sies at det er samme "kverrisene" som går igjen.

Treningsforum er den desidert beste nettsiden ang trening, masse godt lesestoff, loggbok online, masse oppdateringer ang strongman, må vi ikke glemme Norges desidert beste Fasit.

Keep up the good work... Thumbs up!

Hilsen Ivrig bruker av Treningsforum.no
Og bedre blir den, om vi fortsetter å komme med konstruktiv kritikk. Den som ikke evner å se det positive med konstruktiv kritikk bør kanskje ikke utale seg i det hele tatt?
Loggført
Sider: 1 2 [3] 4   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Siste sakerfra forsiden

Mest lest i dag

Spiser over 12.000 kalorier på kort tid
av Joachim Pedersen - 1 dag siden
Slipp deg ut av den firkanta boksen
av Martin Norum - 1 dag siden
Utestenger medlemmer som doper seg
av Lars Morten Borlaug - 1 dag siden
Kreatin Monohydrat er fortsatt kongen
av Juma Iraki - 2 dager siden
9 enkle grunner til hvorfor du bør drikke vann
av Joachim Pedersen - 3 dager siden

Bildeprofiler

Kurdi
lilo
AndréM
ECTOMORPH
Espenc
steele
AndréM
Henrichsen95
Du må være medlem for å kunne se bildene. Logg inn eller registrer deg.

Siste filmer

Siste innlegg

Anders - Running back-trening + litt strongman :)
571 svar - Brandal - 7 minutter siden
Ny livsstil
74 svar - Fleksnes - 55 minutter siden
Elgkjøtt. God kilde til proteiner?
1 svar - SFV - 1 time siden
vektmansjetter til løping
1 svar - SFV - 1 time siden
JanB Diddl bakk in Tåwn!
244 svar - storkman - 7 timer siden
Bjorheim strongmantrening -105kg, GST
746 svar - Bjorheim93 - 8 timer siden
For mye fett? osv...