Heisann du, og velkommen hit!

Hadde en gang en profil her inne med masser av tullball - dessverre ble det litt for mye tullball og elendighet til tider.
Tullball kan en aldri love at det ikke vil bli - det er blandt tingene som gjør livet så herlig å leve. Elendigheten kommer heldigvis ikke tilbake

Om meg:
Født: 1968...så uten at jeg vet hvem akkurat du er, så kunne jeg kanskje vært faren din....ja hvem veit.....
Bor: Nedre Eiker, Buskerud
Trener: ProGym Hokksund (og litt Drammen), samt tidvis på gymmet Helse Pluss
Interesser: Familie, venner, friluftsliv (fluefiske) og litt "båtliv" (ja ja ja det er en BusterM på 15 fot med en 40-hester lissom, men definert som båt lell)
Livsstil: Leve et godt liv, spise sunn og god mat og noen ganger bare mat, og en må vel innse at treningen er viktig for min egen trivsel.
Mål: enkelt og greit å leve et fortsatt godt liv

Har forsåvidt konkurrert noen ganger i kroppsbygging. Det var forsåvidt noe en aldri trodde kom til å skje, men det ble nå realisert for noen år siden.........etter 23 år med hard trening og godt kosthold.....noen er bare trege i avtrekket hehe
Jeg synes uansett det var fantastisk moro og fantastisk facinerende å gå på real konkurransediett. Resultatene har vært greie for min del, men det er ikke det som har fått meg til å trekke i tanga opptil flere ganger. Hovedmålet med det har på mange måter vært diettene, og det å se hvordan kroppen forandrer seg etterhvert som kiloene renner av. Det er helvetes slitsomt i noen måneder, men like fullt utrolig moro....ja ja en er kanskje litt selvplager..
Nåsituasjonen mht trening: Jeg har trent ganske bra det siste året, selv om enkelte momenter i treninga kunne vært bedre.
Formen har vært bra i hele vinter og vår, så jeg har lenge gått med tanker om å konkurrere på NM i kroppsbygging til høsten, men vært usikker på om jeg har vært klar for en diett.
Har forsåvidt bestemt meg nå, og startet opp på deff denne uka - etter å ha vært to deilige uker på Kreta....derjeg dro på meg 4-5kg og veide drøyt 130 vannfyllte kilo ved hjemkomst søndag hehe.
Under ligger noen få bilder: det første er sånn omtrent målformen, og de andre er formen slik den så ut i går tidlig (beklager manglende underbenklær, men det var rett fra senga...).
Morgenvekten på gårsdagens bilde var 126kg, og midjemålet litt over 95 cm... Må derfor ned mye både i kilo og cm, men det er ennå mange uker til oktober, så det er overkommelig dersom jeg holder hodet kaldt.

Vel vel, det var introduksjonen....så gjenstår det å se om jeg greier å følge det opp med mer oppløftende dill...og bilder

Ha en fantastisk dag/kveld/natt/morgen videre du også!