Det mest imponerende løftet du vil se

Diverse10.06.2017Joachim Pedersen111

Dette løftet er bare helt utrolig, og nei, det er ikke noe vanlig Turkish Get-up. Se video.

Å gjøre knebøy er en av de beste øvelsene for å bygge muskler og styrke i beina. Denne grunnleggende sammensatte bevegelsen kalles kongen av øvelser av en grunn. Tunge knebøy aktiverer r nesten 70 prosent av musklene dine - først og fremst bena og deretter ryggen, mage, kjernemuskulatur osv. Men ikke gjør den feil - tunge knebøy er også en av de vanskeligste øvelsene.

Å ta 184 kg i knebøy er en bragd i segf selv, men å hoppe fra en knelendestilling med 184 kg på ryggen i en knebøyning for så å gjøre en full bøy er intet annet enn imponerende. Ta en titt på hvordan denne fyren gjør det.

 

 


Joachim Pedersen 

Joachim har vært ansvarlig redaktør siden han startet opp Treningsforum i 2001. Han begynte å trene vekter i ungdomsårene og har over 15 års erfaring med trening og kosthold. Joachim har lang fartstid innen fitnessbransjen og brenner for det han driver med.

6 knebøyvarianter du bør teste

Trening25.04.201870

Visste du at du kan gjøre forskjellige varianter av knebøy? Se her!

Få pump i beina

Trening29.01.201819

Dette er Ukentlig Pump. I dag er det bein og rumpe som står på agendaen!
Hvis du ikke tar knebøy til "ass to the grass" får du 7 grunner til hvorfor du bør starte med dybe knebøy nå.

7 tips for bedre hip thrust

Trening14.12.201757

Få bedre utbytte av hip thrust ved å følge disse rådene.

6 knebøyvarianter du bør teste

Trening25.04.201870

Få pump i beina

Trening29.01.201819

Sliter du med motivasjon? Se hva disse menneskene har fått til!
Det er viktig å trene kjernemuskulaturen. Se hvordan her!

5 feil ved bruk av foamroller

Trening24.05.20188

Dette er 5 feil du ikke må gjøre når du bruker foamroller.

Oppsteg på benk - step ups

Trening23.05.2018120

Tren beina dine med oppsteg på benk - step ups.

5 proteinrike smoothies

Kosthold22.05.2018426

La deg friste av proteinrik dessert-smoothie og sjokolademilkshake.