Norske RAW-rekorder

<< < (2/25) > >>

stallion:
du har tydeligvis en del tid å bruke på dette, så hvorfor ikke starte et raw-forbund? da kunne du også bli president!

Kizzaen:

Er 105 kg rekord i benkpress for ungdom 82,5 kg klassen?
Eg fekk 122,5 kg godkjent på julestevne i stavanger. og d var uten utsty

Eller misforstår eg dette?

Einar B. Gilberg:
Hehe - jeg har tidligere tenkt på det.

Har imidlertid ikke mye tid å bruke på dette nei. Det kan kanskje virke slik - men jeg brukte vel en halvtime på den jobben jeg har gjort hittil. Det vil ta litt tid å få en mest mulig nøyaktig rekordliste - men det skal ikke være noe problem (dvs. det tar ikke noe tid så lenge jeg får hjelp) å oppdatere den.

Kizzaen:
Sitat fra: Einar B. Gilberg på 14. desember 2006, 16:41

Hehe - jeg har tidligere tenkt på det.

Har imidlertid ikke mye tid å bruke på dette nei. Det kan kanskje virke slik - men jeg brukte vel en halvtime på den jobben jeg har gjort hittil. Det vil ta litt tid å få en mest mulig nøyaktig rekordliste - men det skal ikke være noe problem (dvs. det tar ikke noe tid så lenge jeg får hjelp) å oppdatere den.


Okey, viste du at eg fekk 122,5 på julestevne?

Einar B. Gilberg:
Sitat fra: Kizzaen på 14. desember 2006, 16:41

Er 105 kg rekord i benkpress for ungdom 82,5 kg klassen?
Eg fekk 122,5 kg godkjent på julestevne i stavanger. og d var uten utsty

Eller misforstår eg dette?

Du trenger ikke å sitere HELE innlegget. Vennligst redigér bort den siteringen så det ikke blir mer rotete enn det allerede er her :)

Du misforstår ikke. 105 kg er rekorden for ungdom -82,5. Hvis du løftet 122,5 kg godkjent uten utstyr så har du krav på denne rekorden. Har du link til stevneprotokoll og/eller bilde evt. video av løftet eller en av dommerne som kan bekrefte løftet så lar du meg se det så oppdaterer jeg.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side