Treningsforum

Trening => Treningsprogrammer => Emne startet av: Martin N0ttaD på 29. april 2011, 17:05



Tittel: Slakt treningsprgrammet mitt? :- D
Skrevet av: Martin N0ttaD29. april 2011, 17:05
Noen som kan slakte det eller hvertfall gi meg noen tilbakemeldinger ? og hjelp med en annen øvelse i stede for Frenchpress siden jeg får vondt rundt albuen av den :/

Rygg&Biceps
- Markløft 5x5
- Roing/Foroverbøyd roing med stang
- Nedtrekk(Bredt)

- Bicepscurl
- Bicepscurl m/kabel
 
Bryst&Triceps
- Benkpress 5x5 
- Skråbenk
- Decline
- Flyes (flat)

- Frenchpress med hantler/EZ-Stang
- Tricepspress i kabel med stang
- Tricepspress i kabel med tau
 
Hvile
------

Bein
- Knebøy 5x5
- Benpress
- Strake Markløft
- Leg extention
 
Skuldre&Legger
- Militærpress 5x5
- Sidehev
- Skulderpress i maskin(?)
- Kabel Bakside
- Shrugs

- Stående tåhev i Smith
- Sittende tåhev


Best regards´
Martin N0ttaD


Tittel: Sv: Slakt treningsprgrammet mitt? :- D
Skrevet av: onakosano29. april 2011, 17:28
Sliter selv med franskpress når jeg ligger flatt, men med engang jeg får incline benk blir det bra ;)
Ellers= Dips, kabelekstensjon fra gulvet bak hodet, SMALBENK.. ;)

ellers:
slik jeg forstår det skal du trene 4 dager i uka? Og programmet ditt minner skummelt om standard 5x5 prog?

Har du sett på PHAT trening? Kan fort gjøres om til 4dager i uka og da får du 2gjennomkjøringer av kroppen, 1 rein styrke og 1rein muskelvekst, er iallefall den veien jeg skal gå snart, sammen med noen Dietmar styrkeoppkjøringssykluser :)

PHAT=  http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html (http://www.simplyshredded.com/mega-feature-layne-norton-training-series-full-powerhypertrophy-routine-updated-2011.html)


Tittel: Sv: Slakt treningsprgrammet mitt? :- D
Skrevet av: Martin N0ttaD29. april 2011, 19:17
takk, endelig noen som har peiling som svarer! TAKK :D

sant at det ligner farlig på 5x5 PB men greia er det at jeg måtte rett og slett kutte ut 5splitten min.. fikk beskjeden av fysioterapeuten.

Greia med at jeg valgte og bruke 5x5en sitt oppsett er at jeg må trene støttemuskelatur på "hvile" dagen i sånne tau aka Gay training.. men må neste hører tildels på fysioen også siden jeg har litt problemer med ryggen.

Men sånn ellers ser det bra ut? ;)

Best regards´
Martin N0ttaD


Tittel: Sv: Slakt treningsprgrammet mitt? :- D
Skrevet av: onakosano29. april 2011, 19:23
takk, endelig noen som har peiling som svarer! TAKK :D

sant at det ligner farlig på 5x5 PB men greia er det at jeg måtte rett og slett kutte ut 5splitten min.. fikk beskjeden av fysioterapeuten.

Greia med at jeg valgte og bruke 5x5en sitt oppsett er at jeg må trene støttemuskelatur på "hvile" dagen i sånne tau aka Gay training.. men må neste hører tildels på fysioen også siden jeg har litt problemer med ryggen.

Men sånn ellers ser det bra ut? ;)

Best regards´
Martin N0ttaD

Som Treningsforums nest mest skadeutsatte person vil jeg gjerne høre hva som feiler deg?
Jeg og kalte det gay trening, ikke nå lengre.. hehe
Kjør cuban rotations høyreps hver eneste økt, samt arnoldpress, LETTE vekter, 15-20reps, bør få fikset litt på skuldrene om det er der du sliter.
Regner også med at du er fremmoverlent(da de fleste av oss er det), så prioriter rygg mere ;)


Tittel: Sv: Slakt treningsprgrammet mitt? :- D
Skrevet av: Martin N0ttaD29. april 2011, 19:28
Har "vinger" eller musklene som skal holde skulderplatene er for svake. Om det er skulderplatene jeg mener da :s

Men har fått endel gode øvelser i tau av fysioen. Og trente vel hos fysio i omtrent et og et halvt år. Så er mye bedre nå :- ) Men fortsatt ett stykke igjen.


Best reagrds´
Martin N0ttaD