Treningsforum

Trening => Forum for nybegynnere => Emne startet av: hveding547 på 14. januar 2012, 14:07



Tittel: Trenings program
Skrevet av: hveding54714. januar 2012, 14:07
Hei.
Forslag til program som jeg får trent bryst, rygg, skuldre, triceps, biceps og ben på bare 3 dager ?
Mandag, onsdag og fredag.

Mvh Patrick.


Tittel: Sv: Trenings program
Skrevet av: vidart14. januar 2012, 17:19
Det er vel relativt mange programmer som dekker dette!
Du må nok si litt mere om egen bakgrunn og fremtidige mål?
Dette vil gi en god indikasjon om det er RYP, Dietmar,3-splitt eller andre fremgangsmåter du bør velge.


Tittel: Sv: Trenings program
Skrevet av: hveding54715. januar 2012, 21:46
Hehe. Kanskje greit å nevne det.
Målet mitt er nok bare å bli større akkurat nå og framover..
Jeg er generelt sett liten, men har økt i masse de siste 1-2 åren med trening..
Men nå er jeg tvunget til trening mandag, onsdag og fredag, men kan også trene på søndag.



Tittel: Sv: Trenings program
Skrevet av: vidart16. januar 2012, 22:39
Gi grunnprogrammet fra RYP et forsøk! Det er tre økter i uka, også har du en dag til å strekke ut, trene kondisjon eller hva du vil..