Treningsforum

Generelt => Loggbok Online => Emne startet av: pAA vei på 15. juni 2005, 08:10



Tittel: pAA vei's Treningsdagbok
Skrevet av: pAA vei15. juni 2005, 08:10
Da starter jeg min første treningsdagbok! Jeg har ikke fått trent skikkelig på 4 mnd nå. Litt på grunn av slapphet og litt på grunn av flytting. Befinner meg nemmlig på andre siden av jordkloden nå. Siden jeg ikke har fått trent på en god stund og jeg har ikke hatt det feeteste kostholdet tenkte jeg skulle starte på nytt med RYP. Føler dette er et utmerket startpunkt og vil ha første testdag i dag! Skal selvfølgelig oppdatere denne med resultater. En annen bra ting med å føre online treningslogg må være motivasjonsfaktoren. Har ingen unskyldning for å ikke trene  ;)

OK.. La oss starte med kostholdet jeg har for tiden. Jeg ville kjøre det minst mulig innvikkla og så enkelt så mulig. Skal vel egentlig ikke være noe hokkus pokkus. Målet nå med det første er å prøve å komme opp på et respektabelt nivå til august. Det vil si jeg vil legge på meg mest mulig muskler. For så å deffe eller komme ned i en behagelig fettprosent i september/oktober. Det er da sommeren begynner for fult her og må se litt sjebelig ut nå jeg skal sprade standa :D

Frokost: 4 Brødskiver med pålegg, Proteinshake i 2.5 dl melk, Linfrøolje og te med 2 ss hånning (Frukt mellom frokost og lunsj)
Lunsj: 4 brødskiver med pålegg og en håndfull med nøtter
Middag: 1 Kyllingfilet, 100g pasta/ris og en håndfull med nøtter
Kvelds: 1 Kyllingfilet, 50g pasta/ris, 50g bønner og te med 2 ss hånning
Før leggetid: Proteinshake i 2.5 dl melk, Linfrøolje

Tar også en proteinshake før og etter trening sammen med en banan.
(Blir et mellommåltid på 1 banan og en proteinshake på treningsfrie dager)

Trener RYP Grunnprogrammet uten kardio: Mandag, Onsdag og Fredag.

Som sagt er testdagen i dag. Vil starte RYP førstkommende mandag (19. juni).

Glemte å skrive om meg:
Alder: 21
Vekt: 86
Høyde: 178


Tittel: SV: pAA vei's Treningsdagbok
Skrevet av: pAA vei15. juni 2005, 13:36
Da var testdagen i boks! Var ubeskrivelig herlig å få trent igjen og føler allerede kroppen er på vei til noe bedre :D

Ja ja, her er ihvertfall resultatene:
Benpress: 160
Strake markløft: 45
Skrå benkpress DB: 22.5
Nedtrekk: 59
Roing: 66.5
Arnoldpress DB: 15
Biceps curl DB: 15
Franskpress DB: 10

Da er det vel bare å regne ut programmet og håpe på det beste !!