Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 83
  • 84
  • 85
  • 1246  Helse & Velvære / Skjønnhet og Mote / SV: Kviser på: 04. juni 2006, 16:15
    Samme her, med tanke på kviser så har jeg også merket mer forskjell på hva jeg putter i meg, enn hva jeg gjør med huden utenfra.
    Jeg tror det er fint med begge deler, kunnskap og praktisering av indre hygiene, og kunnskap om, og praktisering av ytre hygiene Smiley


    Det er genetisk bestemt hvor god forbrenningen din er også, likevel er det mye du kan gjøre personlig for å påvirke den. Nann gir tips om hva du kan gjøre for å forebygge kviser, om du har et større problem så kan du gå til lege. Jeg ser ihvertfall på en del av det hun har skrevet som en mulighet til å lære mer om å ta vare på huden min, ikke som et spark i ballene..

    Joda, sant det Smiley påpeker bare at det er utrolig mange som prøver alt av rensemiddel, kremer, etc etc UTEN bedring jeg!
    1247  Helse & Velvære / Skjønnhet og Mote / SV: Kviser på: 04. juni 2006, 14:30
    Ekstremt mange som har prøvd alt av rensekremer o.l , men er like plaget av kviser fortsatt, nettopp fordi det stort sett er GENETISK bestemt om man får det eller ikke. Du støtter jo under en oppfatning om at det er ens egen skyld at man får kviser, noe det stort sett IKKE er. Derfor vil jeg tro det er mange som føler seg tråkka på.
    1248  Generelt / Diskutèr artikler / SV: Naturlig hormon forhøyelse på: 01. juni 2006, 15:23
    hmm jeg kjører mye ris og havregryn samt mye proteiner i kostholdet mitt for å få nok kalorier. bør jeg da bytte ut endel av karbohydratene med fett? får jeg for lavt t-nivå av å ete så mye ris?
    1249  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: SOmmer deff på: 04. mai 2006, 04:30
    du mister 2-3 kg vann når du slutter med kreatin  Smiley
    1250  Trening / Forum for nybegynnere / SV: Bulk? på: 03. mai 2006, 00:48
    Uten at jeg vet kroppsvekta di osv, så vil jeg TRO at du må minst doble det matinntaket, for det der var ikke rare greiene Tongue
    1251  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Hvordan bygge STORE traps? på: 30. april 2006, 05:23
    anbefaler fremoverlent roing med bredt grep i romaskin, og fremoverlent sidehev.. de tar sinnsykt på traps. samt shrugs i smithmaskin bak rygg.. konsentrer deg om å få kontakt med muskelen. 8-12 rep range. disse øvelsene har gjort at traps er min sterkeste muskelgruppe (ikek at jeg er spesielt glad for det) .. kontakt med muskelen er nøkkelord for å bygge store traps Smiley trente ofte nakken/traps 2 x i uka før (på ryggdag og beindag) men stoppa å trene den helt da den ble for stor i forhold til resten
    1252  Trening / Skader og Smerter / SV: Sår på innsiden av hendene på: 28. april 2006, 01:38
    Vil anbefale å ta en kniv og skjære vekk det kjøttet som er skada, da vil alt gro fortere

    evt gå for aloe vera gel, den har gjort underverker for meg før.
    Slett meldingSlett
    1253  Generelt / Åpent forum / SV: TV-spill utløste balltremassakre på: 11. april 2006, 16:00
    hvis de hadde stjelt et dataspill så syns jeg det er på sin plass, man skal ikke stjele
    1254  Kosthold / Kosthold og Ernæring / SV: Tanker rundt kosthold, karbohydrater og dagsform. på: 25. mars 2006, 13:39
    som den store karen du er, så vil jeg tro du bør ligge på nesten det doble   Deal  kjøre på, kjøre hardt!
    1255  Generelt / Loggbok Online / SV: Bergan01's loggbok på: 24. mars 2006, 02:58
    ser du har problemer med franskpressen, og at du har begynnelse på senebetennelse.. hadde akkurat samme problemet. løste det ved å ikke gjøre øvelsene som ga vondt i underarmen.. fex istede for franskpress så setter jeg en skråbenk i incline og har bruker et tau til å dra opp med bak hodet.. akkurat samme som franskpress bare at du har anna grep, den gjorde ikke vondt for meg  headbang begynner jeg med franskpressen igjen så får jeg kjenning på skaden igjen  No no
    1256  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 02:44
    umm, sikta til byggere som skrøyt over benken ja om det skulle være noe tvil.  "Føler det er verdt å stille spørsmålstegn til alle her på forumet som skryter av hvor mye de presser opp i benk, når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på (om det da stemmer det jeg tror)"

    ----> "når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på" <-----  når det er muskeløkning de bør konse på, og hvem skal konse på muskeløkning? JO! byggere.. satan så vanskelig det skal være.  ??  og det med skulderledd osv er jo diskutert i en anna post, så det tar vi ikke opp her
    1257  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 02:24
    "og det er åpenbart folk som trener for muskelmasse. " "ELLER gjøre det sånn JEG _tror_ man vil få størst kasse"  <-- hmm, les posten først? går jo igjen i hele innlegget at jeg sikter til bygging og ikke styrkeløft.
    og liten er jeg heller ikke.. arrogant ell?

    og til det andre du sier, jeg mener at å isolere biceps ikke er det samma som å isolere kassa i benk.. blir jo bare at kassa gjør større deler av løftet enn andre kroppsdeler, og jeg tror bestemt at de fleste byggere som kjører benk, gjør det for kassa sin del .. i stor grad. å gjøre det slik at kassa gjør større del av arbeidet blir jo det samma som at fremsidelår gjør større del av knebøyen under 90 graders bøy på planke... er jo ganske logisk at du trener kassa mer ved å la den gjøre store deler av arbeidet enn at den bare får en slags tilleggs-funksjon.
    1258  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 01:31
    følg med da, prater om folk som trener for muskelmasse. derfor gjelder ikke dette for styrkeløftere.
    1259  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 08. mars 2006, 23:39
    problemet er at jeg ikke vet det sikkert, bare tror eller mener.. derfor jeg ville ha noen synspunkter på det. Føler det er verdt å stille spørsmålstegn til alle her på forumet som skryter av hvor mye de presser opp i benk, når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på (om det da stemmer det jeg tror). Hvis det er albuene ut og stricte reps som teller så gjør MANGE her på forumet feil, er jeg sikker på.. tror mange kunna fått litt å tenke på om de måtte ned 10-15 kg i arbeidsvekter og kjenne hvordan ei skikkelig brystøkt føles. men er vel fristende å følge egoet sitt... så skal det jo være morsomt og. 
    1260  Trening / Forum for nybegynnere / angående benkpress på: 08. mars 2006, 03:12
    Okey, her er et dilemma.. jeg ser alle prater om hvor mye de tar i benk osv, og det er åpenbart folk som trener for muskelmasse. Hvordan har det seg slik at de fleste ikke løfter på den måten som skaper mest muskelvekst? aka albuene rett ut og striiicte reps. Albuene inn involverer ikke brystet på langt nær i like stor grad, men mer støttemuskulatur og triceps. Er litt usikker på dette, om jeg gjør rett.. for på en måte så er det lite motiverende å måtte gå ned 10 kg i arbeidsvekter på benk og øke dobbelt så sakte som før, men på den andre siden så kjenner jeg at det blir en ekstremt mye mer effektiv brystøkt når man kjører albuene rett ut og strict.
    Siden alle fokuserer på hvor mye de tar isteden hvordan de gjør øvelsen, som nesten alle gjør, må vel de/dere gjøre rett og jeg feil?

    Alle sier man må løfte tungt tungt tungt og tyngre for hver økt for å øke men skulle ikek folk ha konsa mer på utførelsen istede? dilemma: Kjøre albuene inn og mere vekter, få mer motivasjon og boosta ego?  >Cheesy ELLER gjøre det sånn JEG _tror_ man vil få størst kasse av, nemlig albuene ut og stricte reps, tho det er ikke så artig.. lite motiverende egentlig når det artigste jeg vet er å øke i benk.  har en feeling på at det siste vil gjøre mest for muskelbygging i kassa, og mener jeg har sett ganske stor forskjell på kassa etter jeg starta med det..(er ikke sikker)  Huh
    faktisk er jeg ikke sikker på hva som er det beste heller.. må gjerne arrestere meg på punkter her... vil ha synspunkter!  Help
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 83
  • 84
  • 85
  • TOPP-3 for å BYGGE bryst

    Trening01.01.202157

    Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

    7 øvelser for muskuløse triceps

    Trening26.12.202053

    Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
    Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

    Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.