Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 83
  • 84
  • 1246  Trening / Skader og Smerter / SV: Sår på innsiden av hendene på: 28. april 2006, 01:38
    Vil anbefale å ta en kniv og skjære vekk det kjøttet som er skada, da vil alt gro fortere

    evt gå for aloe vera gel, den har gjort underverker for meg før.
    Slett meldingSlett
    1247  Generelt / Åpent forum / SV: TV-spill utløste balltremassakre på: 11. april 2006, 16:00
    hvis de hadde stjelt et dataspill så syns jeg det er på sin plass, man skal ikke stjele
    1248  Kosthold / Kosthold og Ernæring / SV: Tanker rundt kosthold, karbohydrater og dagsform. på: 25. mars 2006, 13:39
    som den store karen du er, så vil jeg tro du bør ligge på nesten det doble   Deal  kjøre på, kjøre hardt!
    1249  Generelt / Loggbok Online / SV: Bergan01's loggbok på: 24. mars 2006, 02:58
    ser du har problemer med franskpressen, og at du har begynnelse på senebetennelse.. hadde akkurat samme problemet. løste det ved å ikke gjøre øvelsene som ga vondt i underarmen.. fex istede for franskpress så setter jeg en skråbenk i incline og har bruker et tau til å dra opp med bak hodet.. akkurat samme som franskpress bare at du har anna grep, den gjorde ikke vondt for meg  headbang begynner jeg med franskpressen igjen så får jeg kjenning på skaden igjen  No no
    1250  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 02:44
    umm, sikta til byggere som skrøyt over benken ja om det skulle være noe tvil.  "Føler det er verdt å stille spørsmålstegn til alle her på forumet som skryter av hvor mye de presser opp i benk, når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på (om det da stemmer det jeg tror)"

    ----> "når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på" <-----  når det er muskeløkning de bør konse på, og hvem skal konse på muskeløkning? JO! byggere.. satan så vanskelig det skal være.  ??  og det med skulderledd osv er jo diskutert i en anna post, så det tar vi ikke opp her
    1251  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 02:24
    "og det er åpenbart folk som trener for muskelmasse. " "ELLER gjøre det sånn JEG _tror_ man vil få størst kasse"  <-- hmm, les posten først? går jo igjen i hele innlegget at jeg sikter til bygging og ikke styrkeløft.
    og liten er jeg heller ikke.. arrogant ell?

    og til det andre du sier, jeg mener at å isolere biceps ikke er det samma som å isolere kassa i benk.. blir jo bare at kassa gjør større deler av løftet enn andre kroppsdeler, og jeg tror bestemt at de fleste byggere som kjører benk, gjør det for kassa sin del .. i stor grad. å gjøre det slik at kassa gjør større del av arbeidet blir jo det samma som at fremsidelår gjør større del av knebøyen under 90 graders bøy på planke... er jo ganske logisk at du trener kassa mer ved å la den gjøre store deler av arbeidet enn at den bare får en slags tilleggs-funksjon.
    1252  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 09. mars 2006, 01:31
    følg med da, prater om folk som trener for muskelmasse. derfor gjelder ikke dette for styrkeløftere.
    1253  Trening / Forum for nybegynnere / SV: angående benkpress på: 08. mars 2006, 23:39
    problemet er at jeg ikke vet det sikkert, bare tror eller mener.. derfor jeg ville ha noen synspunkter på det. Føler det er verdt å stille spørsmålstegn til alle her på forumet som skryter av hvor mye de presser opp i benk, når det er måten de presser på og muskeløkning de heller bør konse på (om det da stemmer det jeg tror). Hvis det er albuene ut og stricte reps som teller så gjør MANGE her på forumet feil, er jeg sikker på.. tror mange kunna fått litt å tenke på om de måtte ned 10-15 kg i arbeidsvekter og kjenne hvordan ei skikkelig brystøkt føles. men er vel fristende å følge egoet sitt... så skal det jo være morsomt og. 
    1254  Trening / Forum for nybegynnere / angående benkpress på: 08. mars 2006, 03:12
    Okey, her er et dilemma.. jeg ser alle prater om hvor mye de tar i benk osv, og det er åpenbart folk som trener for muskelmasse. Hvordan har det seg slik at de fleste ikke løfter på den måten som skaper mest muskelvekst? aka albuene rett ut og striiicte reps. Albuene inn involverer ikke brystet på langt nær i like stor grad, men mer støttemuskulatur og triceps. Er litt usikker på dette, om jeg gjør rett.. for på en måte så er det lite motiverende å måtte gå ned 10 kg i arbeidsvekter på benk og øke dobbelt så sakte som før, men på den andre siden så kjenner jeg at det blir en ekstremt mye mer effektiv brystøkt når man kjører albuene rett ut og strict.
    Siden alle fokuserer på hvor mye de tar isteden hvordan de gjør øvelsen, som nesten alle gjør, må vel de/dere gjøre rett og jeg feil?

    Alle sier man må løfte tungt tungt tungt og tyngre for hver økt for å øke men skulle ikek folk ha konsa mer på utførelsen istede? dilemma: Kjøre albuene inn og mere vekter, få mer motivasjon og boosta ego?  >Cheesy ELLER gjøre det sånn JEG _tror_ man vil få størst kasse av, nemlig albuene ut og stricte reps, tho det er ikke så artig.. lite motiverende egentlig når det artigste jeg vet er å øke i benk.  har en feeling på at det siste vil gjøre mest for muskelbygging i kassa, og mener jeg har sett ganske stor forskjell på kassa etter jeg starta med det..(er ikke sikker)  Huh
    faktisk er jeg ikke sikker på hva som er det beste heller.. må gjerne arrestere meg på punkter her... vil ha synspunkter!  Help
    1255  Generelt / Åpent forum / SV: Burde jeg se langt etter en bestilling fra england? Toll osv. på: 06. februar 2006, 15:13
    bestilte 15 kg med proteiner fra USA, men ble stoppa i tollen pga det inneholdt "legemidler".. baksmell på 1500 kr (frakt osv)  dry
    skal aldri mer bestille fra utlandet.. tollvesenet i norge er så firkantete, kan være noe så latterlig som et LITT for høy c-vitamininnhold, så stopper de leveransen.  furious
    har forresten inntrykk av at de sjekker det meste som kommer inn av kosttilskudd, iallefall de største pakkene.
    1256  Generelt / Åpent forum / SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen? på: 05. februar 2006, 20:55
    traff ikke spikern der tidy, må ikke misforstå sånn da! har ingenting med om han er stor eller ikke, er måten han opptrer på i gymmet som gjør meg irritert.. forsiktig med å dra egne konklusjoner her
    misunnelig er jeg heller ikke, ville hatt min kropp foran hans anytime!  Cheesy
    1257  Generelt / Åpent forum / SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen? på: 05. februar 2006, 19:33
    irriterende med han ene "look at me im big"-fyren på senteret som skal PESE ut på HVER rep med 4 kgs hantler warmup.. samme fyren starter med genser, tar av seg til tshorte, så avslutter med singlet og tricep pushdown i speilet
    "#¤%&/()
    1258  Generelt / Loggbok Online / SV: Øyvind88; Tilbake, og litt sterkere på: 02. februar 2006, 04:17
    måtte logge meg inn å legge igjen en kommentar.. heeeelt sykt! grattis.
    1259  Generelt / Loggbok Online / SV: Stoned's training! på: 17. desember 2005, 04:33
    Heeeeelt ekstremt og det?? Du må jo bare føle deg som en konge inne på det treningssenteret  ! Er 20 år selv og trudde jeg var sterk men nå føler jeg meg bare som en forbanna klovn. SÅ ekstremt eid av en 16-åring! brb dø
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 83
  • 84
  • Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!

    5 proteinrike smoothies

    Kosthold27.06.2021431

    La deg friste av proteinrik dessert-smoothie og sjokolademilkshake.

    5 mettende mellommåltider

    Kosthold28.04.2021192

    Sunn og kjapp mat på farten.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening27.04.2021353

    Hva bør du trene først for optimal effekt?