Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 85
  • 31  Generelt / Loggbok Online / Sv: Fasiten på: 07. juni 2013, 16:01
    Hva tror du skallevondten kom av? Tror du det seriøst var farlig altså? Isåfall så er jo dette ekstremsport på høyt nivå  Smiley
    32  Helse & Velvære / Skjønnhet og Mote / Sv: Svær kvise på: 07. juni 2013, 14:04
    Vi med over gjennomsnittet høy testoproduksjon er vant med kviser fra helvette på rygg/skuldre. Digre vulkaner. Ville vært forsiktig med klemming på store kviser pga det kan føre til arr. Beste er om den får tørke inn av seg selv, men klart om den er overfylt av "puss" og ser skjemmende ut så er det ikke så mye annet å gjøre enn å klemme forsiktig ut. 
    33  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Pans med 260kg markløft på: 06. juni 2013, 18:49
    Ingenting er som å oppnå maksimale resultater med minimal innsats Cheesy
    34  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Bilder av Stian L. Oppkjøring til NM i CBB/Mens Physique på: 06. juni 2013, 18:46
    Heftig fysikk... skal bli spennende å se fremgangen her Smiley
    35  Generelt / Åpent forum / Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå på: 05. juni 2013, 20:15
    Kom forresten på et forslag som vil gjøre forumet bedre, og det er å frata tightstrenende "menn" under 80 kg muligheten til å poste på forumet. Man ser jo hvordan det går - markeringsbehovet er høyt og bidrar til dårlig stemning.
    36  Generelt / Åpent forum / Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå på: 05. juni 2013, 19:54
    Godt du prøver å bidra med å få forumet på riktig vei igjen, HeatoN85, med tråder som denne... jævla idiot.

    http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=128314.0

    Dette er jo humor på høyeste nivå, og absolutt delbart i mine øyne! Er nok mange som fikk seg en god latter der. Dessuten er det i offtopic-forumet, så litt takhøyde bør det være. Foreslår at du tar en tur ut i frisk luft og får luftet skallen - tydeligvis varmt der Smiley
    37  Generelt / Loggbok Online / Sv: Heaton85 loggbok på: 04. juni 2013, 21:06
    Klaustrofobi er et meget dekkende ord! Å være fanget i sin egen kropp er helt jævlig.

    Trente lett sirkeltrening på overkroppen i dag. Og jeg sier bare: FY FAEN !1

    Det virker praktisk talt som om noen har løsnet hele skjelettet i overkroppen fra muskulaturen. Jeg har sikkert 30 % økt bevegelighet i øvelser på overkroppen. Hantelroing f.eks. ROM har økt enormt. Free like a bird!

    Dro også på meg tidenes pump i overkroppen pga dette. Muskulatur som ikke har blitt rørt på 8 måneder fikk kjørt seg. Nesten så jeg har dratt på meg en liten strekk i høyre lats, men den kjennes bare så vidt.

    Dette kan ikke beskrives på annen måte enn å ha fått utdelt en ny kropp.
    38  Generelt / Loggbok Online / Sv: Maevar: formbilde s 396 på: 04. juni 2013, 21:02
    Jeg mener sommerformen sitter nå. Gleder meg til å spise mer normalt igjen! Føler jeg nesten sulter meg.

    Meget bra form! Hvorfor vil du ha sommerform, forresten? Fordi det er sommer?
    39  Generelt / Loggbok Online / Sv: Maevar: formbilde s 396 på: 04. juni 2013, 21:01
    Ja har du ikke mus fra før, så blir det iallefall mus på deg nå!  Grin

    Gammalt jungelord dette. "Bare jeg får muskler nå, så blir det mus"
    40  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Kurdi's vei til suksess! på: 04. juni 2013, 17:49
    Poenget mitt er at man ikke trenger å øke fettprosenten for å trene hardt og øke bra. Man kan fint ligge i kcaloverskudd uten at fettprosent øker. Tror nok det er mange som litt for lett aksepterer økning i fettprosent under alibi om at man nå skal øke styrke og muskelmasse. Så går det tapt når man må gå lengre på diett, og vinninga går opp i spinninga. Så jeg syns du fremstiller ting litt feil her.
    41  Generelt / Loggbok Online / Sv: Heaton85 loggbok på: 04. juni 2013, 02:49
    Ingenting er som rehab når ting funker!

    Først når man har vært invalidisert i månedsvis at man virkelig setter pris på å få en kropp som fungerer som den skal igjen. Helt enormt!

    Veldig gledelig å høre at det går bra  Smiley

    Litt sykt å tenke på at hvis du ikke hadde gitt meg det tipset så hadde jeg kanskje slitt med dette i flerfoldige måneder til. Det kunne vært en gåte som det kunne tatt et år til å komme til bunns i.

    Du aner faktisk ikke hvor jævlig denne skaden har vært. Det kjennes ut som jeg har en ny kropp nå. Ribbeina er vanvittig mye mer fleksible (fordi de ikke blir hindret av en "låsning" ved brystbeinet i ekspansjonsfasen). Å bøye seg til siden, opp og ned føles helt annerledes ut. Ikke minst å dra inn pusten. Ikke rart at jeg har hatt mye arytmi pga dette her. Alt av indre organer/muskulatur og brystbeinet har jo ligget som et tungt lokk over hjerteposen og gitt meg uregelmessig puls ved mekaniske påkjenninger i alle stillinger hvor brystbeinet blir presset innover. F.eks å ligge på ryggen, siden, sitte bakoverlent i en bil osv. Var en periode hvor jeg ikke kunne sette meg tilbake i en stol uten at hjertet begynte å slå urytmisk.

    Så til alle som leser dette - ikke ta en frisk kropp for gitt og kjør prehab, prehab prehab!! Hadde jeg kjørt tøying på overkroppen, nærmere bestemt brystmuskulaturen (som jeg aldri tok meg bryet å tøye) så hadde jeg aldri fått denne skaden. 
    42  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Kurdi's vei til suksess! på: 04. juni 2013, 01:07
    Fettprosenten din er uten tvil på et svært bra nivå. Bra område for å kunne trene hardt og øke bra, men ikke høyere enn at det vil være enkelt å komme seg ned i en synlig mer markert form om det er ønskelig.

    Hva mener du her? At man ikke kan trene like hardt og øke like mye med lav fettprosent? Fettprosent har vel ingenting med dette å gjøre. Matinntaket derimot..
    43  Generelt / Loggbok Online / Sv: Heaton85 loggbok på: 03. juni 2013, 18:59
    Har ikke logget de siste par dagene, men nå er det virkelig en interessant prosess som foregår i kroppen. For første gang på 8 mnd kunne jeg puste skikkelig dypt i går, og jeg ble sittendes oppe til kl 04.00 bare for å kjenne på hvor fantastisk det var. Det virker som at opplegget fungerer og at ting slipper!

    Jeg slipper ikke jubelen helt løs enda, fordi det fortsatt er smerter i området. Men nå vet jeg iallefall at jeg er på riktig spor. At det ble verre av å tøye er det som i så lang tid har hindret meg. Nå viser det seg at det først blir rimelig mye verre, før det blir mye bedre igjen. En slags terskel som man må over altså.

    Er også interessant å kjenne på hvordan resten av kroppen reagerer på at jeg kan trekke pusten dypt. Indre organer/muskulatur virker å ha fått seg et sjokk over at brystkassa kan utvide seg så mye, og jeg kjenner at det er stivhet rundt hele brystkassa som nå bekjempes. Det har jo stivnet og "satt" seg helt når jeg i 8 mnd ikke har kunnet puste inn de siste 10 %. Det forklarer hvorfor fysioen sa at det virket som at brystkassa var veldig utspilt og fastlåst i en posisjon.

    Stor takk til JanB som ledet meg inn på det riktige sporet her..  Cheesy





    44  Generelt / Loggbok Online / Sv: Heaton85 loggbok på: 03. juni 2013, 18:54
    Ingen tåhev?  Huh

    Nei, innså at jeg måtte fikse denne skaden først Wink
    45  Generelt / Loggbok Online / Sv: Maevar: formbilde s 396 på: 01. juni 2013, 17:31
    Rått! Hard work pays off..

    Har du noe spesielt mål rundt treningen, eller det bare hobbytrening for moroskyld?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 85
  • TOPP-3 for å BYGGE bryst

    Trening01.01.202157

    Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

    7 øvelser for muskuløse triceps

    Trening26.12.202053

    Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
    Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

    Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.