Visning av honnrposter for nilster
Sider:
  • 1
  • 2
  • 16  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Kalve for som kosttilskudd? 06. mai 2008, 16:54
    Takk for svar, Jeg har bestemt meg for å fortsette med vanlig mat, bare mer av det. Men begynner ikke bulke midt i sommeren uansett!
    Honnr gitt av : Mr Melk, 06. mai 2008, 19:19
    17  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Kalve for som kosttilskudd? 06. mai 2008, 16:54
    Takk for svar, Jeg har bestemt meg for å fortsette med vanlig mat, bare mer av det. Men begynner ikke bulke midt i sommeren uansett!
    Honnr gitt av : lfaro, 06. mai 2008, 17:00
    18  Generelt / Åpent forum / Sv: verdens mandigste mann ? 25. oktober 2007, 15:17
    Chuck Norris er klart en av de mandigste på denne planeten!:

    When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.

    In the ancient days Chuck Norris didn’t use armours for protection, the armours used him for protection.

    The reason Goliat died is not the swing of the sling, its actually Chuck Norris’s roundhouse kick, but it didn’t happen back then, it happened in 2002. His foot did an error on the speed, and went back in time and killed Goliat.

    Actually there was no Hiroshima atom-bomb, it was just another Chuck Norris roundhouse kick in someone’s face.

    Hitler didn’t kill himself, it was only another roundhouse kick going back in time from 2002.

    Back in the old days Pentagon had just one purpose, the purpose is its protection the world from another Chuck Norris roundhouse kick. They miserably failed, that is the reason Abraham Lincoln died.

    Chuck Norris doesn’t work out, he just stares at the workout machines until he gets bigger muscles, but then again chuck Norris doesn’t need muscles, the muscles needs him

    (laget et par av disse selv)
    Honnr gitt av : proteingutn, 25. oktober 2007, 15:35
    19  Generelt / Loggbok Online / Sv: EvidenCe's loggbok 08. oktober 2007, 23:02
    er på vei oppover selv, før sommerferien veide jeg 60. nå varierer vekten fra 68-70 ca.
    Honnr gitt av : EvidenCe, 09. oktober 2007, 15:28
    20  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Mer volum 13. februar 2007, 22:41
    Uansett hva du egentlig syns bør du trene hele kroppen, du får bedre resultat av det. Basisøvelser skal ALDRI byttesut, eller ikke være med i et program(basisøvelser: knebøy,benkpress,markløft,millitæpress,(roing)).

    For volum ville jeg anbefale:
    -protein
    -kreatin
    -glutamin
    -repantall på 6-10
    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 18. mars 2007, 14:34
    21  Trening / Forum for ungdom / Sv: KREATIN 18. februar 2007, 23:00
    Det er egentlig helt forskjellig fra person til person, og det vil ta et par uker før kroppen klarer å ta det opp og forbruke det på en real måte. Jeg har selv hatt opp og ned dager med kreatin, men mest opp =).

    oppdagene : -klarer mye mere (fks. klarte å repe benken 8 ganger uten kreatin -                     med kreatin klarte jeg 14 )
                       -tankegangen blir litt klarere
    neddager : -eneste her er diare, og litt vondt i hodet. men det har jeg ikke hatt på lenge.

    Så mest positivt om kreatin egentlig, men monohydrat har en tendens til å omgjøre kreatinet til kreatinin. Kreatininet er ikke bra for nyrene, og kan skade nyrerene over en lang tidsperiodet ved bruken av monohydrat. Kreatinmessig ville jeg heller anbefale kre-alkalyn
    ( http://www.ej-shop.no/product_info.php?cPath=12_9&products_id=119 ) - en link til produktet vist du er interresert. Du kan lese en masse fakta om det der.

    Håper du finner svar, og får en maksimal effekt av ditt kreatin ! =)

    Kreatin øker forresten volumet på musklene og. ( ta halvtime før trening og rett etter trening)
    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 15. mars 2007, 13:58
    22  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Mer volum 16. februar 2007, 23:09
    han spurte om hvordan øke volumet, og kreatin og glutamin øker volumet. jeg sier ikke at du ikke kommer langt med vanlig mat, det GJØR du. Kosttilskudd er det lille ekstra. fks. som arild haugen sier " jeg tror ikke jeg hadde vært der jeg er i dag uten kosttilskudd " . Jeg vet det kanskje virker litt ekstrem å bruke arild som eks. men det er bevist at kosttilskudd er MED å øke muskelmasse > volum

    Så vist du ønsker det lille ekstra ville jeg anbefalt noe kosttilskudd...
    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 15. mars 2007, 13:58
    23  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Du vet du er Hardcore når: 28. januar 2007, 00:25
    jeg kjenner meg igjen på skremmende mange jeg ikke viste jeg egentlig gjorde engang:P Åpna mine øyne litt hvertfall, har jeg tenkt å gjøre noe med det? NEI!

    men jeg vil si at jeg er ganske hardcore i følge disse her:D

    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 14. mars 2007, 21:19
    24  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: BulkBilder, stor og feit 11. februar 2007, 21:54
    masse fine bilder her ja, du har jo hatt en ekstrem fremgang! Men skal du deffe mot sommeren, eller skal du fortsette å bulke =)?
    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 14. mars 2007, 21:17
    25  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: MagnusJ's loggbok - Ny pers i bøy!!! (bilder s. 3, 6, 8) 05. mars 2007, 21:26
    UBER pene lår du har, 89 model og løfter syklige 200 i knebøy :O!
    marken din er og syklig bra!

    heil Magnus med beltet

    Forresten, er det GASP belte du har? jeg vurderer å kjøpe ett, er det bra?
    noe info på det Smiley?

    takk OTTO!
    Honnr gitt av : ubersuperduperman, 14. mars 2007, 21:16
    26  Trening / Forum for ungdom / Sv: hva skal til? 24. februar 2007, 14:37
    da kjører jeg på..
    Vi har jo alle våre drivkrafter og motivasjoner, min drivkraft er at jeg flytter til usa om 3år.. i florida. og der er det mange mil med strender... så dere skjønner hva jeg mener?
    Kan vel få fin og muskuløs kropp på 3 år?
    hehe, jauda. Men du må trene i tillegg til å løpe på strendene hele dagen, og løpingen må helst komme før frokost =)

    deffemidler om 3 år:
    grønn te (2 kopper før du løper) samt med 1 midt på dagen og 1 til kvelds
    knekkebrød
    basmatiris
    masse vann
    protein
    ikke mye karbohydrater
    essensielle fettsyrer( omega 3,6,9 - funker faktisk slankende )
    o.l
    Honnr gitt av : Bygger'n, 24. februar 2007, 18:08
    27  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Veien til Oslo Grand Prix & Loaded cup 2007 24. februar 2007, 12:50
    (Var godt for selvtilliten å høre  headbang ) Liten og snill sier mamma..he he
    haha:D - Med din personlighet kan det stemme det og Cheesy!
    Honnr gitt av : Akilles., 24. februar 2007, 13:01
    28  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Veien til Oslo Grand Prix & Loaded cup 2007 19. februar 2007, 20:01
    du var svær og skummel! :O( ta det positivt Wink ) lykke til!
    Honnr gitt av : Akilles., 19. februar 2007, 23:50
    29  Trening / Forum for ungdom / Sv: er dette et bra treningsprogram? 30. januar 2007, 18:13
    ser bra ut =), men du må huske å øke vekt, ellers øker du ikke mye i muskelmasse skal jeg si deg.

    fks.
    uke 1: 10 rep
    uke 2: 10 rep
    uke 3 : 8 rep(mere vekt på så du bare klarer 8 rep istede for 10)

    og til slutt når du stagnerer( ikke kan gå ned i repantall mer ), så må du deloade( begynne programmet på nytt )

    vist du gjør dette instiller kroppen seg på å vokse.

    GOOD LUCK!
    Honnr gitt av : Muden, 30. januar 2007, 21:19
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!