Visning av honnrposter for yaeger
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Trening etter prolaps og slitasjeskader 14. januar 2013, 17:18
    Hei, fikk i september påvist 2 prolapser i ryggen, og har siden da prøvd å trene meg opp med de øvelsene fysioen har gitt meg( øvelser som man gjør hjemme..)

    Har nå ordnet meg treningskort igjen og ønsker hjelp fra dere til å finne noen øvelser jeg kan starte med.
    Hoftemusklaturen er meget stiv og jeg har konstante muskelknuter pga venstredelen av ryggmusklaturen er alltid i spenn( er også større pga feiltrening/prolapsen)

    takker for hjelp!
    Honnr gitt av : Atene, 14. januar 2013, 18:14
    2  Trening / Forum for nybegynnere / dårlig mat ! ? tid 01. februar 2006, 02:05
    Siden jeg har fri fra jobben i en god stund nå, så har jeg fått en dagsrytme som lyder ca slik :

    våkne fra 12-15 -

    kl 15 - spise havregryn(2brødskiver med brunost)
    kl 17 - baguett med bacon (kylling salat majones) eller fiskegrateng(pasta)

    18.00 trener styrke og avslappning i basseng til kl 2100.

    21.30 spiser ofte taco( annen varm mat) kanskje rømmegrøt

    23.00 spiser en baguett

    sorry for en dårlig og rotete post Tongue
    Honnr gitt av : ReeNOi, 01. februar 2006, 17:54
    3  Generelt / Åpent forum / SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen? 27. januar 2006, 22:52
    åh herregud, jeg ble nesten kvalm av noen av "irritasjonsmomentene" i den posten som ligger på framsiden av treningsforum

    Jeg retter meg til den personen som skrev det.

    DU fikk faktisk skviset frem dette"
    * Smågutter med fyrstikkarmer som står forran speilet og "flexer" biceps for å se om den har vokst noe siden sist sett. "

    JEG for min del syntes det der var bare for dumt Smiley


    Honnr gitt av : Andre, 28. januar 2006, 00:19
    Sider:
  • 1
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?