Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 72
  • 73
  • 1081  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Hantel roing? på: 16. juli 2003, 20:27
    Foroverbøyd roing går vel cirka på di samme musklene.
    1082  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:alt i alt på: 16. juli 2003, 00:17
    Det så bra ut med treningsspliten men du trener litt "ujevnt".
    Biceps er jo en veldig liten muskel så det er absolutt ikke vits i og kjøre 14 set der.  I og med at du trener rygg på samme dag så kjører du bicepsen mer enn godt nok ut med 6-8 set. Og siden triceps er en mye større muskel bør du ha mer set der enn du har på bicpes.
    Men ellers så det bra ut.

    Så på rygg/biceps dagen kan du alternativt kjøre dette programmet.

    Nedtrekk foran 4*8-10
    Hantelroing 2*8-10
    Stangroing 3*8-10
    Nedtrekk foran smalt grep 2*8-10

    Scottcurl 2*8-10
    Hammercurl 2*8-10
    Bicpescurl "21" 2*21

    Men ellers så det meget bra ut.
    1083  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Treningsrpogram. på: 15. juli 2003, 23:06
    Crunches tar du bare på bakken og benhev kan du ta i ei trapp eller noe sånt.


    Se øvelsene her http://www.iform.no/ovelser/mage.shtml
    1084  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Treningsrpogram. på: 15. juli 2003, 23:03
    Les dette.-->  http://www.iform.no/artikler/sixpack.shtml

    Men disse øvelsene må vel vere di "beste" for mage.

    Crunches 3*12 Går mest på øvre del av mage.

    Benhev 3*10    Går mest på nedre del av mage.

    Bruk 1sec opp hold 2sec helt oppe og 3-4sec ned.
    1085  Kosthold / Kosttilskudd / Re:Shake til å stole på? på: 15. juli 2003, 22:55
    Eller dette kommer jo ann på vekta di.
    1086  Kosthold / Kosttilskudd / Re:Shake til å stole på? på: 15. juli 2003, 22:54
    Jeg lurte på om dette var noe eller det er bare til å kassere heile greia.!
    Lager meg altid en shake etter trening av dette:


    -3dl Melk
    -2egg hviter
    -50g druesukker
    -10g rørsukker
    -1ts kakao pulver



    Shakes godt sammen..
    Det er iallefall veldig godt.!!!

    ---

    Du skal vel ha i deg cirka 1g karbs pr kg og 0.5 g protein pr kilo. Så for at vi skal si om det passer bra for deg må du si vekt. Jeg ville anbefale alt og tatt 50g glukose og 20g fruktose og 30-40g whey protein heller.
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 72
  • 73
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.