Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 52
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Jørgen Aukland skal bli sterk(ere)! på: 12. desember 2013, 11:13
    Men man skal slite som f for å klare dette ja Smiley Overrasket om du ikke tar 1. plass i år på -105 nsm så bra som du har blitt nå
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Jørgen Aukland skal bli sterk(ere)! på: 12. desember 2013, 11:10
    Åh, det skal vel gå vel Wink hahaha
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune mot??? på: 29. april 2013, 12:59
    Dekkvelt er jo konge øvelsen da:) Blir ikke strongman konk uten den føler jeg. Alltid helt sjef med store folk og markløft!
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept på: 10. september 2012, 23:47
    Du ser knallbra ut nå Espen! Det sitter igjen veldig mye kvalitetsmasse på deg. Nesten utrolig at du er såpass symmetrisk med tanke på at du bare har drevet med strongman.

    Kjenner følelsen av at absolutt alt man gjør i livet føles så sykt mye lettere og bedre når man har gått ned så mye fett, at man egentlig lurer på hvorfor man gidder å vasse rundt tjukk. Skal bli skikkelig artig å se slutt resultatet ihvertfall. Du har jo allerede fått igjen munnen på alle som tvilte, så alt etter dette er jo bonus:)
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :) på: 24. januar 2012, 11:16
    Brokk er det nok ikke da det nesten alltid kommer rett ovenfor lysken og da hadde du kjent trykket mer i pung området og neppe oppe i magen. Er mye rart enn skal kjenne når man løfter tungt;) Artig å lese at du allerede er skikkelig i gang igjen med strongman treningen
    6  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Falsk proteinpulver? - 100% Casein Optimum Nutrition på: 24. juni 2011, 23:37
    Her gir jeg et ærlig forsøk på å roe ned en bekymret person som har hatt i seg noe som gudene vet hva kan være, og der kom jaggu nåla som fikk ballongen til å sprekke! Trådstarter, vær bekymret...veldig bekymret!
    Jeg holder på mitt. Det var sikkert noe myse konsentrat.
    Honnør for medmennesklighet:)
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Ønsker kontaktinfo til proffesjonell kostholdsveileder på: 22. juni 2011, 10:33
    Børge Fagerli er meget dyktig og kan virkelig anbefales.

    Jeg driver selv på med det samme, dog til en lavere pris siden jeg ikke har like lang erfaring som Børge.

    Hvis du er interessert så bare send på meg en mail eller sjekk ut den foreløpige websiden min (ny kommer denne uken):

    8  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Proteiner og fett, diett på: 04. juni 2011, 13:50
    Hovedgrunnen til at folk opplever et veldig vektfall i starten på en ketose lignende diet (null karb) er jo pga at vannet ikke har noe karb å feste seg til. Det greieste er å ha et høyt protein inntak, medium karb og lite fett og så legge seg i et lite underskudd. Dette sparer muskelmassen og forbrenner ofte akkurat like mye fett som ekstrem diettene som også spiser opp musklene dine.

    Om du virkelig er ute etter å miste maximalt med fett på kort tid kan du jo prøve modifisert proteinsparende faste som det ligger en bra artikkel ute på myrevolution.

    http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/
    9  Trening / Forum for ungdom / Sv: vi få mer markerte muskler til sommeren på: 25. mars 2011, 17:04
    Heisann! Du kan jo lese den artikkel serien her og klemme på med oppsettet i del 3 (Folkets favoritt) frem mot sommeren. Har fått masse gode tilbakemeldinger på rask fremgang med dette opplegget:

    http://treningsvitenskap.com/2010/12/28/aktiver-nervesystemet-ditt-for-%C3%B8kt-muskelmasse-%C3%B8kt-eksplosivitet-arbeidskapasitet-og-innhentnings-evne/
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Conanespens logg, Espen treffer Ronnie C side5 update s 6 på: 12. februar 2011, 12:10
    Mye har skjedd har skjedd siden sist, og tenkte jeg skulle dele den viktigste delen med dere:

    Jeg har startet nettstedet treningsvitenskap.com og er veldig fornøyd med responsen jeg har fått her. Siden er veldig fersk (1mnd gammel) men jeg jobber konstant for å oppdatere med artikler. Nettstedet tar for seg prestasjonfremmende trening, skadeforebyggende trening, styrkeprofiler, avslappnings metoder, ernærings artikler og en serie kalt treningskrydder som gir deg nyttige strategier for at fremgangen ikke skal stoppe opp. De mest leste innleggene er:

    Hvordan øke maksimalt i muskel masse uten å overbelaste nervesystemet:

    http://treningsvitenskap.com/2010/12/28/aktiver-nervesystemet-ditt-for-%C3%B8kt-muskelmasse-%C3%B8kt-eksplosivitet-arbeidskapasitet-og-innhentnings-evne/


    Hvorfor trene dype knebøy: lær deg hva som skjer med underkroppen når vi knebøyer:

    http://treningsvitenskap.com/2011/02/08/hvorfor-trene-dype-kneb%C3%B8y/


    Styrkeprofilen til talentet Viljar Tangstad:

    http://treningsvitenskap.com/2011/02/11/viljar-tangstad/



    Håper dere liker siden


    11  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Hva spiser du akkurat nå? Foodporntråden på: 04. februar 2011, 23:33
    Laks, tomat og salat med pepper blanding... NAMN
    12  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Ok 3 splitt? Trenger litt hjelp.. på: 14. januar 2011, 16:43
    Hvis du bare skal trene hver kroppsdel en gang i uken ville jeg brukt splitten som er skrevet om her og fordelt den utover uken så du bare trener hver muskel en gang i uken:

    http://treningsvitenskap.com/2010/12/28/aktiver-nervesystemet-ditt-for-%C3%B8kt-muskelmasse-%C3%B8kt-eksplosivitet-arbeidskapasitet-og-innhentnings-evne/

    Jeg ville også lagt inn en nevral oppladnings økt hvor du går gjennom kroppen veldig lett dagen før du begynner på en ny rund og dermed skaffer du deg overskudd, lader opp nervesystemet ditt til neste økt og får touchet alle musklene en gang til i uken uten å bryte de ned:

    http://treningsvitenskap.com/2010/12/21/aktiver-nervesystemet-ditt-for-%C3%B8kt-muskelmasse-%C3%B8kt-eksplosivitet-arbeidskapasitet-og-innhentnings-evne-2/
    13  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Sticky: Oppskrift på tunfisk på: 14. januar 2011, 13:44
    Min verson er den jeg alltid har fulgt. Ei stor flaske vann, 1-2 bokser tuna og en gaffel. Først må du åpne boksene........

    Så en bit tuna, så en stor slurk vann, så svelg.

    Og gjennta i det uendelige.
    14  Trening / Skader og Smerter / Sv: Vondt på utsiden av kneet. på: 14. januar 2011, 13:24
    Det som ofte skjer med denne type smerter er at utsiden av låret: Vasteues lateralis blir for sterk iforhold til innsiden av låret: Vasteus medialis. Du kan da tenke deg at disse har en dra kraft på kneskålen og dermed vil den sterkeste muskelen vinne og siden denne da er på utsiden av låret vil kneskålen bli dratt ditover og skape smerter. Her er et par ting du kan og bør gjøre:

    1: SKaff deg en foam roller/ skumrulle eller bruk den de har på gymmen og gjør den følgende øvelsen for å forbedre elastisiteten på ilitibial båndet som går fra hofta og ned forbi kneet ditt. Rull spesielt på områder som er ømme da disse trenger ekstra behandling. Dette løser opp stramme punkter og vil dermed skape mindre dra kraft til siden samtidig som kvaliteten på vevet forbedres.

    http://www.youtube.com/watch?v=Yi7AQi40bUY#noexternalembed

    2: Styrk Medialisen din ved å ta kroppsknebøy med en ball mellom beina dine. Dette gjør at du må klemme lårene sammen så ballen ikke detter ned og dermed aktiverer du medialisen din og denne vil styrkes og vokse. Dermed vil muskel forholdet mellom utsiden og innsiden forbedres.

    http://www.youtube.com/watch?v=Gkllf8DghkQ#noexternalembed


    3: Tøy rompa di så godt du kan da en stram rompe vil medføre at ilitibial båndet ditt blir kortere og føttene dine blir vridd utover. Dette vil lede til ytterligere svekkinger av medialisen din og dermed vil problemet vokse.

    Gjør disse øvelsene og jeg kan love deg forbedring.
    Håper dette er til hjelp og si ifra hvordan det går og om jeg kan hjelpe deg med noe annet.
    15  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Støtte øvelser wendlers 531 på: 14. januar 2011, 13:12
    Vil tro det blir litt mye med tre dager med enten veldig tung nedtrekk eller pullups/chins etter hverandre. Men dette finner du ut da selvfølgelig. En grei regel på rygg er å alternere dra øvelser som i sittende roing, stang roing eller en glemt øvelse som powercleans med nedtrekk/opptrekk øvelser som nedtrekk, pullups/chins. SÅ feks: dag 1. stang roing. dag 2. pullups. dag 3 powercleans. dag 4. chins.

    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 52
  • Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
    Se video.

    Kakene som bygger muskler

    Kosthold26.01.20211427

    Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

    5 øvelser med strikk

    Trening25.01.2021434

    Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.