Visning av honnrposter for holrun
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: holrun logger 02. april 2011, 13:54
    Vekta i dag:

    89,4 kg

    Ned 400 gram siden sist! Er greit med tanke på helga som var, hehe.
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 02. april 2011, 22:54
    2  Generelt / Åpent forum / Sv: Feriested, anbefalinger? 09. februar 2009, 19:03
    Neida, var konge der syns jeg. Blir jo selvfølgelig hva du gjør det til selv! Trivdes iallefall jeg, muligheter for skikkelig festing om det er ønskelig, og muligheter for å slappe av om du foretrekker det. Visst du skulle dra, dra i juli da tunfisk-sesongen er i gang Wink
    Honnr gitt av : Mr Melk, 09. februar 2009, 19:07
    3  Generelt / Åpent forum / Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden" 10. april 2008, 11:51
    Den forsvant proposjonalt med innvandringen..... Grin

    .. biggrin

    Sier meg enig  Huh

    "How come you don't like April?" skjønner det godt jeg så fette støgg som hu var! Grin
    Honnr gitt av : proteingutn, 10. april 2008, 12:51
    4  Generelt / Åpent forum / Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden" 09. april 2008, 22:19
    Hvor har det blitt av den gode gamle gentlemans agreement? Der det var 1 mot 1 osv? what
    Honnr gitt av : proteingutn, 10. april 2008, 00:06
    5  Generelt / Åpent forum / Sv: "Voldsvideoen som sjokkerer verden" 09. april 2008, 22:19
    Hvor har det blitt av den gode gamle gentlemans agreement? Der det var 1 mot 1 osv? what
    Honnr gitt av : Fatamorgana, 09. april 2008, 22:33
    6  Trening / Skader og Smerter / Sv: Trene opp foten etter overtråkk 03. mars 2008, 01:32
    Hei!

    Har selv tråkket over flere ganger på begge føtter selv. Det jeg har gjort (blitt fortalt av fysioterapeut) er trening på balansebrett i 10 uker. Hvor du står 10 minutter på foten morgen og kveld, altså 20 minutter dagen. I starten må du bare konsentrere deg om å holde deg på brettet med den ene foten som er skadet, etterhvert som du får trent opp balansen kan du bgynne å gjøre andre ting i tillegg til å balansere på brettet. For eks: sprette en ball, lese avisa osv osv. Dessuten anbefales gåing i ulendt terreng (men samtidlig mykt terreng) som for eks i skogen. Slik har iallefall jeg gjort det og har vel likeså bra balanse og sterke ankler, om ikke sterkere nå enn før overtråkkene Smiley Håper dette hjalp noe Smiley
    Honnr gitt av : Treneral, 03. mars 2008, 18:53
    Sider:
  • 1
  • Spis mer av denne matvaregruppen for å bygge muskler.
    Speltlomper er i vinden som bare det.
    For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

    Energiboost med morgentrening

    Trening14.11.2019374

    11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
    Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.