Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 1794
  • 1795
  • 26911  Trening / HST / Re:HST, av Børge A. Fagerli på: 18. september 2003, 22:11
    Er en aldri så liten ting jeg lurer på her, også mhp på bruk av krating. La oss si at man går på kreatin i 6 uker, får så å gå to uke av. Dersom man trener disse "lett" med mange reps, for så å start "tungt" igjen og da på kraetin, vil dette være en optimal måte å gjøre det på??
    26912  Kosthold / Kosttilskudd / Vitaminer og mineraler, hva trenger jeg? på: 18. september 2003, 09:00
    Hva trenger jeg egentlig av vitamin og mineral tilskudd, og i hvilke størelser ? Normalt dagskosthold innholder 400 gr. kjøtt/fisk, 4 brødskiver med ok pålegg, 2-3 dl. ris/pasta, 3-4 små beger naturell youghurt, 2-3 proteinshaker, 2 bananer etter trening, annen salat til middag.

    Dette summerer i grove trekk basis kosthold, og spørsmålet er da : hvilke og hvor mye av vitamin/mineral tilskudd trenger jeg ?

    Jeg veier ca. 85 kilo, med et mål om at 5-8 kilo av dette skal vekk! Er det andre forslag  til kosthold, er jeg takknemlig for det.
    26913  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Delt skulderprogam... Lurt ? på: 12. september 2003, 07:55
    Bruker lang tid på dette ? Nei, egentlig ikke. Jeg er en stor tilhenger av intensitet. Se f.eks dag 1. Bryst 12 set, ca. 25 min. Triceps ca. 9 set, ca. 15 - 20 min, og 5-6 set skulder : ca. 15 min. Totalt blir dette ca. 1 time ? Det er vel ikke spesielt lang tid skulle jeg tro. Intensitet har alltid vært nøkkelen for meg, og har god fremgang med det. Andre tanker om det ?
    26914  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Delt skulderprogam... Lurt ? på: 11. september 2003, 21:31
    Jeg vurderer å splitte opp skulderprogrammet mitt, til å drene de forskjellige delene på forskjellige dager. Er det lurt? Fordeling blir da :

    1) Bryst, triceps, skulder fremre & mitre del
    2) Ben og mage
    3) Rygg, biceps og skulder bakre del
    4) Fri

    og så på han igjen...


    Er dette en god fordeling ??

    26915  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Caloribehov på: 08. september 2003, 18:00
    Alle her inne snakker om at man må være i kaloripluss og kaloriminus. Å finne sitt daglige kaloriinntak er jo ikke vrient, men å finne kaloribehov; hvordan gjøres dette ? Dette må da være avhengig av så mangt. Er vel ikke meningen at man kun skal sjekke om man legger på seg eller ikke ?
    26916  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Støl som f... på: 07. september 2003, 19:23
    Jo greit nok det, men hva er best. Trene seg støl og stiv og kjøre musklen hver 5-6 dag, eller mindre utmattelse hver gang for å trene musklen 2 g pr. uke?

    Jeg er på ingen måte sikker.
    26917  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Støl som f... på: 07. september 2003, 18:49
    Jeg sliter noe voldsomt med stølhet. I og for seg greit nok, vitner om at jeg tar meg ordentlig ut, men det sitter i 4 - 6 dager !!! Bør jeg vente med å trene muskelgruppen igjen før stølheten er helt borte, eller er det bare å bite tennene sammen?

    Finnes det noe kosttilskudd som kan hjelpe meg. Bruker pr. i dag kun protein tilskudd.
    26918  Kosthold / Kosttilskudd / Sverige ---- Hjelp !!! på: 07. september 2003, 12:14
    Alle snakker om å kjøpe ting i Sverige, les Svinesund. Men hvor i all verden finner dere aktuelle butikker ?
    26919  Kosthold / Kosthold og Ernæring / CLA - Noen erfaringer ??? på: 04. september 2003, 20:35
    Er det noen som har gode, eller dårlige erfaringer med bruk av CLA? Jeg vurderer å begynne, men har aldri truffet noen som har hverken godt eller stygt å si om dette prouktet ?? Hva er erfaringene ?
    26920  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Set og reps... Optimale programm på: 02. september 2003, 23:30
    Skal man da trene det man føler for hver gang ??
    26921  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Set og reps... Optimale programm på: 02. september 2003, 23:23
    hvor mange set og reps er optimalt pr. muskelgruppe. Og hvilken splitt er den mest optimale. Har noen noe erfaring de vil dele med meg Huh?
    26922  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Kardio v.s. masse på: 02. september 2003, 13:23
    Hvor "ødeleggende" er egentlig kardio. Jeg trener vekter 5 dager i uka, men sykler ca. 30 min. hver gang. Er dette en fordel eller en bakdel ?
    26923  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Slank først eller ??? på: 31. august 2003, 13:23
    Jeg trente mye tidligere, men har hatt et opphold på nesten 3 år. På denne tiden har jeg da lagt på meg noe, som jeg på sikt naturligvis vil ha vekk. Vi snakker om 10 kg tenker jeg. Men bør jeg slanke vekk dette først i kombi med vekter, eller vil dette bli borte av seg selv over en periode på ca. 6 måneder. Jeg er veldig dedikert til riktig kosthold nå som jeg har startet treningen igjen. Men altså: hva gjør jeg?? Masse og slanking er jo som kjent vanskelig??
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 1794
  • 1795
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.