Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 123
  • 124
  • 1846  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Date - tips? på: 07. februar 2008, 20:49
    kommer metalmann og sier jenter er galne snart? xD

    er enig i at det siste hun sa var rimelig far in the twilightzone.


    mitt tips: Quuen- somebody to love
    1847  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Hvorfor går jeg ikke ned??? på: 07. februar 2008, 17:34
    husket du å spy opp igjen etter du spiste poteten?

    mange som glemmer det.
    1848  Trening / Forum for ungdom / Sv: Trening for maks styrke to ganger i uka? på: 05. februar 2008, 18:37
    veien å gå blir vell å slutte i fotball.



    ASAP!


    ellers ser programmet veldig greit ut. mye bra øvelser.
    om du kan trene styrke 2 ganger og 5 fotballøkter i uka finner du jo fort ut selv.
    1849  Trening / Forum for nybegynnere / Har stagnert i Benkpress. på: 26. juli 2007, 23:45
    Er 17 år og ligger på 95kg som maks. Der har jeg ligger veldig lenge, og fremgangen virker ikke som om den kommer med det første.

    Det jeg lurte på var om dere hadde ett program eller spesielle øvelser som virker bra inn på benkpressen, ( utenom benkpress selvfølgelig, det trener jeg hver gang )

    På forhånd takk.
    1850  Kosthold / Kosttilskudd / Protein, bullshit eller ikke? på: 01. oktober 2006, 21:23
    vet at det sikkert er snakket side ut, og side inn om dette emnet, men måtte spørre siden jeg opplevde noe rart her om dagen.

    har trent ett halvt år på treningssenter nå.
    etter å ha kjørt egenprodusert jalla opplegg bestemte jeg og kameraten min oss for å snakke med en av de annsatte for å få ett litt proffere program.
    Da programmet var i boks, og vi skulle til å sette igang kom vi innpå temaet proteiner. Innstruktøren mente at vi selvfølgelig skulle kjøpe pulver, ( av dem) for å få maks resultat av treningen.

    Etter det fikk vi litt noia. siden vi trente annenhver dag 2 timer, ville det vært kjipt å ikke få maks utbytte.

    Vi stakk inn hit og fant raskt en liste i en annen tråd over de 10 billigste pulverene, og kjøpte 5kg hver.

    Dagen etter det hadde annkommet var vi gira på å trene igjen, nå med fullt utbytte.

    Men vi ble litt forundret over at det på "bøtta" stod at vi skulle ta dette til frokost, lunsj og middag. Det vi hadde hørt fra før av, var at man skulle drikke det rett etter trening. Vi bestemte oss derfor for å spørre den såkalte ernæringsfysiologen på treningssenteret hvor vi trener, om hvor mye, og når vi skulle drikke vidundermiddelet. etter mye om og men sa hun til slutt at det ikke var vits å bruke proteintilskudd, men at hun ikke skulle si det høyt fordi senteret tjente penger på å selge det til lettlurte fjols som oss.
    Vi følte oss lurt, dumme og skuffa!

    Så nå vender vi oss mot dere. den utømmelige kilden av kunnskap til alt som har med trening å gjøre.

    Er protein tilskudd bull eller ikke?

    mvh
    Erik
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 123
  • 124
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!