Visning av honnrposter for Schteen
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / SV: Torgeirs treningsdagbok 22. oktober 2006, 01:09
    Heisann. Mat er utrolig viktig dersom du skal få utbytte av treinga. Du burde prøve og  spise hver tredje time, og spis noe proteinrikt til hvert måltid. Hvis du skal opp i vekt må du spise ca 35kcal per kg kroppsvekt (per dag), og opp mot 3 gram proteiner per kg kroppvekt. Kjøp deg en matvekt, matvaretabellen, samt bøker om kosthold. Det hjelper desverre lite å trene som en gud dersom kostholdet er mangelfullt   :Smiley
    Honnr gitt av : stallion, 23. oktober 2006, 00:46
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!