Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 72
  • 1  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Proteinpulver som blandes i vann på: 11. april 2009, 18:55
    Sikker på at du ikke reagerer på whey-protein også?
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Problematisk kostholdsituasjon på: 11. april 2009, 18:36
    Enig med Jupac her. Ingen grunn til å frykte karbohydrater, forutsatt at de kommer fra riktige kilder og til riktig tidspunkt.

    http://www.bodyrecomposition.com/research-review/ketogenic-low-carbohydrate-diets-have-no-metabolic-advantage-over-nonketogenic-low-carbohydrate-diets-research-review.html

    3  Trening / Skader og Smerter / Sv: Sliten i låra? drikk kaffe før trening. på: 08. april 2009, 13:06
    http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84203.msg1203798#msg1203798
    4  Generelt / Studier og Forskninger / Sv: Lindrende kaffe før trening på: 05. april 2009, 12:15
    Hvilket ubehag er det egentlig snakk om? Melkesyre? Pump? Potensielle skader?
    5  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Karbonadedeig på: 03. april 2009, 17:21
    Ja.
    6  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Superfood fra BioTest på: 03. april 2009, 17:03
    Jeg har nå mottatt en boks, og kommer til å legge ut en fullstendig anmeldelse hvordan produktet hadde effekt på meg Tongue Starter nok etterpå, eller muligens imorgen. Kommer til å ta dette i en seperat tråd, men linker nok herfra Cheesy

    Er en grønnsaksblanding, ikke dianabol .. Tongue
    7  Generelt / Loggbok Online / Sv: Mr. Skade med Norsk rekord i knebøy. Film på side 36. på: 02. april 2009, 15:16
    Vebjørn Sand slo Rørbakken? Var dette før eller etter prohormonene?




     Grin
    8  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Å telle kalorier er bortkastet på: 27. mars 2009, 13:32
    Er det ikke på tide at denne forfatteren som til stadighet kopierer Eirik Sandvik og Børge Fagerli/Myorevolutions artikler, lager noe eget?
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Karbohydrater og frukt? på: 26. mars 2009, 20:48
    Jeg har skrevet en "avhandling" omtrent i en annen tråd i ernæringsforumet hvis du er interessert.
    Men høyt inntak har, som det har vist seg i seinere forskning, mange fordeler, spesielt i forhold til kreftforebygging. Du kan fint spise opp til 200µg om dagen. Selv spiser jeg mellom 50 og 75 om dagen, som er det som anbefalingene mener er toksiske nivåer. Disse anbefalingene er imidlertid basert på totalt håpløse studier i fra 1984. Det finnes ingen forskning som viser at nivåer på 250µg er toksiskt for mennesker, men derimot har mange andre viktige funksjoner.

    Snakket med Christian Drevon om dette og han mente at dagens anbefalinger er ca 10 ganger for lave.

    Det skal jeg lese - takk for godt svar! Får ta tranen min, skjønner jeg.
    10  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Karbohydrater og frukt? på: 26. mars 2009, 20:39
    Studerer ernæring, men kan ikke så mye. Har bare holdt på med jævla d-vitamin oppgave i et halvt år nå, så har glemt nesten alt annet Smiley

    Apropos D-vitamin: Hvor mye er det forsvarlig å få i seg daglig over lengre tid? Er høyt inntak noen fordel?
    11  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Ser dette greit ut på deff? på: 25. mars 2009, 16:47
    Blir fort 3000 kcal om dagen medregnet shake og tran, så det er mulig det blir litt i meste laget. Uansett bedre å begynne for høyt enn for lavt, så det er bare å kjøre på Smiley
    12  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Opptrening etter avbrekk på: 20. februar 2009, 14:31
    Om muskelmassen er 'daff'?

    Nei, belag deg på et par-tre uker med trening før du er på gammelt nivå ..
    13  Generelt / Saker fra media / Sv: Low Carb Talibans på: 03. februar 2009, 20:54
    Det trekkes paralleller mellom lavkarb-fanatikere og religiøse. Begge leire er overbevist om at tilnærmingen deres er det eneste riktige, til tross for at det mangler vitenskapelig bevis. Smiley
    14  Generelt / Studier og Forskninger / Sv: Interessant om leucin. på: 03. februar 2009, 20:48
    Ja, denne diskusjonen kom du godt ut av, DCStroyer! Cheesy
    15  Trening / Styrkeløft / Sv: Mendy's forsøk på 500 kg. i benkpress på: 31. januar 2009, 12:58
    Hvor mye har Kennelly raw?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 72
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!