Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 46  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 10.12 Spørsmål 1 på: 10. desember 2011, 14:05
    3:1
    47  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: [Utrent] Vondt i hodet, på grensa til svimmel etter trening. på: 29. september 2011, 00:00
    Å drikke mer enn 1,5 liter under trening er for de fleste unødvendig, med mindre du har en veldig lang trening. Sjelden jeg drikker mer enn 0,7 liter på trening, pluss noen desiliter i garderoben etterpå. Drikker maks 1,5 liter på ekstra harde dager med (veldig) mye svette på trening.

    Selvsagt er det verdt et forsøk å drikke mer, ingen er lik og noen trenger usedvanlig mye væske.

    Edit: med maks 1,5 liter mener jeg under selve treninga..
    48  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: [Utrent] Vondt i hodet, på grensa til svimmel etter trening. på: 27. september 2011, 21:30
    Godt å høre at det hjalp med vann. Drikker selv rundt 5 kopper kaffe hver dag, og legger merke til at på dager der jeg drikker mindre kaffe er jeg mindre tørst!

    Startet på igjen med kreatin monohydrat for litt under 2 uker siden etter lengre opphold, har vært ufattelig tørst etter oppstarten så har f.eks tatt med vannflaska til senga og drikker en par glass vann når jeg går forbi springen. MEN det har gitt resultater, i dag lekte jeg med vektene på treninga og måtte både øke vektene og repitisjonene mer enn planlagt. Skal sies at jeg er svakere enn for 6 måneder siden pga slapp trening, men er sikker på at godt med mat og mye vann har hjulpet på Smiley

    Lykke til videre med treninga, drikk litt mer vann ellers på dagen også!

    Kenneth
    49  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: [Utrent] Vondt i hodet, på grensa til svimmel etter trening. på: 24. september 2011, 11:58
    Om du svetter en del under trening kan det være at det at du ikke drikker nok vann rett og slett. Vet ikke hvor mye vann du drikker mens du trener og ellers om dagen men sørg vertfall for å få i deg nok væske. God pekepinn er farge på urinen, skal være lys og relativt luktfri.

    Du har også gått ned 2 kg på to uker(som er veldig raskt), om du spiser veldig lite karbohydrater opplever noen at de får hodepine.

    Vedvarer hodepinen over lengre periode ville jeg tatt kontakt med fastlegen, bare for å være sikker Smiley
    50  Trening / Styrkeløft / Sv: aldri nok trening.. på: 11. juli 2010, 01:16
    Hehe fristet til å kun skrive: spis mer så ordner alt seg. Du skriver svært kort hvordan opplegg du kjører så vanskelig å gi bedre tips. Du burde vertfall legge på deg litt fett også, mye lettere å legge på seg muskler når du har energioverskudd, altså når du blir feitere..

    Synes 4 brystøkter i uka høres mye ut også, ville tatt maks 3 selv ellers får jeg bare overload og stagnerer slik du har gjort.

    Less is more!
    51  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Biceps trening med kun kabler? på: 02. januar 2010, 05:09
    Regner med det ikke er lastinline, men lillebroren som spør?
    Om du hører med lastinline har han sikkert noen gode råd å komme med ift trening. Mange velger å ikke kjøre egne øvelser kun for biceps siden det er en liten muskel som får mye juling fra nedtrekk/chins og roing +flere øvelser. Ekstra isolasjonsøvelser vil da ikke nødvendigvis gi større fremgang men KAN være negativt. Forøvrig smak og behag om du vil kjøre med hantel, stang eller kabel.

    Står masse om lignende spørsmål om du bare vil lese litt rundt på treningsforum. Noe jeg oppfordrer deg til, da lærer du nok mye du ikke visste du trengte å vite som kan komme meget godt med i treningen!
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.