Visning av honnrposter for Ryū
Sider:
  • 1
  • ...
  • 40
  • 41
  • 601  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Overtrening eller bra vekst med mitt program? 05. mai 2010, 15:24
    u want big arms u should squat
    Honnr gitt av : Cube, 05. mai 2010, 17:43
    602  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: 4 dagers fullkropp 01. mai 2010, 14:49
    du kan jo ikke trene hver muskelgruppe på påfølgende dager.HVIS du skl trene dette programmet burde du trene det annenhver dag.
    Honnr gitt av : kristian927, 01. mai 2010, 15:16
    603  Generelt / Loggbok Online / Sv: Kimern logg 30. april 2010, 00:56
    Okei..da gjør jeg det:) Takk

    Hyggelig;)
    Honnr gitt av : kimern1991, 30. april 2010, 01:01
    604  Generelt / Åpent forum / Sv: Klimabløffen 14. mars 2010, 18:25
    It’s the greatest scam in history


    hva med kristendommen? islam? tv shop? SV?
    Honnr gitt av : Mummelmann, 07. april 2010, 21:02
    605  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hjelp ang. treningsprogram 31. mars 2010, 21:04
    Var det ironi eller ?  Tongue

    Ja skjønner, Så da kjører jeg magen 4 ganger i uka  Smiley
    Magemusklene tåler vel en del juling  Grin

    nei ikke ironi. jeg mente du skulle flytte magetreningen til brys,skulder,triceps-dagen så du får flere øvelser på den dagen;)
    Honnr gitt av : Snowboy, 31. mars 2010, 21:13
    606  Trening / Forum for ungdom / Sv: Noen som kan hjelpe 31. mars 2010, 00:22
    før trening-etter trening Wink
    Honnr gitt av : Snowboy, 31. mars 2010, 00:27
    607  Trening / Kampsport og Selvforsvar / Sv: har du noen gang brukt kampsport som selvforsvar? 26. mars 2010, 20:04
    jeg gikk imellom en kompis og 6-8 stykker. guarden hjalp veldig når jeg lå på bakken og ble sparka og slått Tongue kunne gått verre.
    Honnr gitt av : Stoneheart, 30. mars 2010, 01:12
    608  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: wow! blodtype og proteinopptak! 26. mars 2010, 13:41
    http://www.lommelegen.no/513622/blodtyper

    "I tillegg er det slik at ved enkelte sykdommer, som for eksempel AML, KLL etc kan man ”miste” AB0-antigener, slik at en pasient som i utgangspunktet har vært blodtype A, på grunn av sykdommen har mistet sitt antigen og derfor ”blitt” 0."

    her står det at man etter "sykdom" kan gå fra eks. A til 0 blodtype Tongue
    Honnr gitt av : Carnivore, 26. mars 2010, 20:08
    609  Trening / Forum for ungdom / Sv: Skråbenk ? 26. mars 2010, 15:49
    Takktakk for svar.
    Manualer funket fjell! Ingen smerter i det heletatt, så holder meg til de en stund i allefall. Men skal selvfølgelig prøve de andre tipsene også!

    Btw, hvis noen har tid. Hvordan utfører man den øvelsen der man ligger på benken (tilsvarende som i vanlig benk) og fører manualene ut til siden (mot bakken), og hva heter denne?  what Huh


    nok engang, TAKK Smiley

    flies. samme utgangsstilling som i benkpress men armene skal være strake(en liten knekk i albuen anbefales).
    Honnr gitt av : Jessc3, 26. mars 2010, 18:53
    610  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp til oppsett av treningsprogram og vektøkning! 26. mars 2010, 14:24
    Ryp er jo det universielle svaret her da. så har man 5x5 stronglift.

    melk er bra for å gå opp i vekt. drikk masse melk. du kan også få deg en gainer som big mass, eller muscle juice som du tar rett etter trening.

    Honnr gitt av : andysmuck, 26. mars 2010, 17:32
    611  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trenger hjelp til program :) 21. mars 2010, 14:02
    Skal eg makse herno og kor lenge anbefaler du dette programmet:)?

    Angåande lateral raise, så eg fått senebetendelse av det, men det er ein stund siden.
    Er det noe spesielt eg bør tenke på når det komerm til det?

    begynn "lett", legg på mer hver trening. enten reps eller kg. ganske likt ryps grunnprogram egentlig;)ta en deload uke når du trenger det, eller hver 5-8 uke. du kan bruke dette programmet til evig tid hvis du får fremgang;)
    Honnr gitt av : andysmuck, 22. mars 2010, 11:15
    612  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp med program :) 17. mars 2010, 16:01
    da er det jo bare å trene hjemme:

    floorpress
    foroverbøyd roing
    utfall
    bicurl
    mage.

    Jeg trener også mage på alle øktene også Smiley
    Varierer mellom crunches på gulv, planke, situps på skråbenk og sånn beinhev man kan gjøre i flere av dips/chins-stativene Smiley

    Er det greit å variere med mage sånn, eller bør jeg holde meg til bare f.eks planke? Huh

    greit å variere, men hadde holdt meg unna situps. det legger mye stress på korsryggen din.
    Honnr gitt av : madsaa, 21. mars 2010, 21:10
    613  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp med program :) 16. mars 2010, 16:40
    du kan trene som vanlig på mandag og onsdag. på fredagen kan du trene fremoverbøyd roing, floorpress, stående/sittende skulderpress, sidehev, shrugs, utfall, planke, osv. hadde hjulpet hvis du hadde lagt ut hva du trener fra før, av forskjellige øvelser på de forskjellige dagene Wink
    Honnr gitt av : madsaa, 21. mars 2010, 21:09
    614  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Begynne me kroppsbygging 21. mars 2010, 00:07
    Vel, BB = Split.

    dette er helt feil. denne misforståelsen er en av hovedgrunnene til at folk ikke får resultater. sammen med ett dårlig kosthold. sannheten er at de fleste profesjonelle utøvere (før AS kom i 60 åra), trente fullkropps-eller noe i nærheten av en 2 splitt i sine begynnende år. dette fordi det er den desidert raskeste måten å legge på seg masse for de aller fleste av oss. split er å foretrekke når: 1. man har opparbeidet seg den massen man vil ha, kan oppnå, og man er ute etter å forbedre visse muskelgrupper. 2. man trener noe a la spesialiseringsprogrammer der man konsentrerer seg om en muskelgruppe om gangen, man trener med høy frekvens, og vedlikeholder resten av kroppen. 3. man er av de få som har bedre utbytte av lav frekvens, grunnet treg restitusjonstid av forskjellige grunner, man er grusomt naturlig sterk, eller tykk(har med disse fordi tykke mennesker nesten alltid bygger raskere en slanke, høyst sannsynlig på grunn av høyt kalorioverskudd og styrke). 4. man bruker "hjelpemidler". det er få unntak fra dette. er fullt klar over at det finnes suksesshistorier med kroppssplitter, men det er ingenting imot fiaskohistoriene. en kan ha suksess med en kroppsplit, men en kan ha enda større suksess med ett fullkroppsprogram. BB=bygging, ikke finpuss. splitprogrammer vil jeg heller kvalifisere som arkitektprogrammer enn byggeprogrammer Smiley
    Honnr gitt av : underattack, 21. mars 2010, 00:09
    615  Arkiv / The Best Of Treningsforum / Sv: Hvorfor gidde å trene 20. mars 2010, 19:56
    fordi jeg slipper å ansette flyttebyrå når jeg evt. skal flytte, eller bilen stopper på motorveien, og jeg må ut å dytte, eller om jeg skal bygge hytte, eller bare være til nytte Wink
    Honnr gitt av : Junkfood-mannen, 20. mars 2010, 20:25
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 40
  • 41
  • Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
    Da kan denne metoden være noe for deg.