Visning av honnrposter for Ryū
Sider:
  • 1
  • ...
  • 40
  • 41
  • 601  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hvordan påvirker dette meg? (erfaren hjelp) 07. mai 2010, 00:24
    ingen type trening gjør at du stopper å vokse. jeg har derimot hørt at seriøs overtrening kan hemme veksten.
    Honnr gitt av : endresaa, 07. mai 2010, 00:28
    602  Trening / Forum for ungdom / Sv: Fleip eller Fakta???? 05. mai 2010, 23:32
    1. Har hørt at viss du trener Biceps og Triceps på samme dag, så vekser di innover mot hverandre, og at armen blir helt rar etter trening..? nei

    2. Dusj varmt og rett etter trening er bra... (Hva har dusjen å si i en treningsperiode egentlig??) det blir vel samme prinsipp som å ta en lett jogg. får igang blodomløpet.

    3. Proteinpulver hjelper ikke/hjelper? det hjelper hvis den generelle kosten ikke er optimal, noe den sjelden er.

    4. Strikk/tau rundt handleddene når du løfter Markløft er bare tull, og man bør ikke bruke det ( slike man bruker for å slippe å glippe stanga) for da blir man ikke sterkere i armene, og da blir vist ikke øvelsen optimal... som oftest ja, men med reimer kan også funke, spesielt på høyrep, da det blir enklere å holde teknikken på plass.

    5. med 5 repitisjoner trener man styrke ( Blir sterke og øker kilo på manualene) med 8-12 reps. trener man Volum ( Blir ikke fult så sterk, trener mer for å få stor å fin kropp) jo lavere, jo mer styrke og CNS stimulering. jo høyere(opp til rundt 12-20) jo mer bare volum. dette er veldig individuelt, og alle burde finne sin egen reprange. med erfaring såklart.

    6. Med Situps trener man Nedre/Øvre mage? hele. med situps kan man også skade korsryggen. planke er bedre.

    7. I benkpress puster du slik: Puste inn på vei ned og ut når du er komt halveis opp / Puste inn i start posisjon, ut og inn når du er tilbake i startposisjon / Puste dypt inn, løfte så mangen repitisjoner du klarer helt til du ikke har mer oksygen, hvor du stopper opp og puster dypt inn igjen ?? ikke tenk på det, la det komme av seg selv.

    Honnr gitt av : bjoern777, 06. mai 2010, 18:16
    603  Trening / Forum for ungdom / Sv: Fleip eller Fakta???? 05. mai 2010, 23:32
    1. Har hørt at viss du trener Biceps og Triceps på samme dag, så vekser di innover mot hverandre, og at armen blir helt rar etter trening..? nei

    2. Dusj varmt og rett etter trening er bra... (Hva har dusjen å si i en treningsperiode egentlig??) det blir vel samme prinsipp som å ta en lett jogg. får igang blodomløpet.

    3. Proteinpulver hjelper ikke/hjelper? det hjelper hvis den generelle kosten ikke er optimal, noe den sjelden er.

    4. Strikk/tau rundt handleddene når du løfter Markløft er bare tull, og man bør ikke bruke det ( slike man bruker for å slippe å glippe stanga) for da blir man ikke sterkere i armene, og da blir vist ikke øvelsen optimal... som oftest ja, men med reimer kan også funke, spesielt på høyrep, da det blir enklere å holde teknikken på plass.

    5. med 5 repitisjoner trener man styrke ( Blir sterke og øker kilo på manualene) med 8-12 reps. trener man Volum ( Blir ikke fult så sterk, trener mer for å få stor å fin kropp) jo lavere, jo mer styrke og CNS stimulering. jo høyere(opp til rundt 12-20) jo mer bare volum. dette er veldig individuelt, og alle burde finne sin egen reprange. med erfaring såklart.

    6. Med Situps trener man Nedre/Øvre mage? hele. med situps kan man også skade korsryggen. planke er bedre.

    7. I benkpress puster du slik: Puste inn på vei ned og ut når du er komt halveis opp / Puste inn i start posisjon, ut og inn når du er tilbake i startposisjon / Puste dypt inn, løfte så mangen repitisjoner du klarer helt til du ikke har mer oksygen, hvor du stopper opp og puster dypt inn igjen ?? ikke tenk på det, la det komme av seg selv.

    Honnr gitt av : Loffen08, 06. mai 2010, 09:40
    604  Trening / Forum for ungdom / Sv: Fleip eller Fakta???? 05. mai 2010, 23:32
    1. Har hørt at viss du trener Biceps og Triceps på samme dag, så vekser di innover mot hverandre, og at armen blir helt rar etter trening..? nei

    2. Dusj varmt og rett etter trening er bra... (Hva har dusjen å si i en treningsperiode egentlig??) det blir vel samme prinsipp som å ta en lett jogg. får igang blodomløpet.

    3. Proteinpulver hjelper ikke/hjelper? det hjelper hvis den generelle kosten ikke er optimal, noe den sjelden er.

    4. Strikk/tau rundt handleddene når du løfter Markløft er bare tull, og man bør ikke bruke det ( slike man bruker for å slippe å glippe stanga) for da blir man ikke sterkere i armene, og da blir vist ikke øvelsen optimal... som oftest ja, men med reimer kan også funke, spesielt på høyrep, da det blir enklere å holde teknikken på plass.

    5. med 5 repitisjoner trener man styrke ( Blir sterke og øker kilo på manualene) med 8-12 reps. trener man Volum ( Blir ikke fult så sterk, trener mer for å få stor å fin kropp) jo lavere, jo mer styrke og CNS stimulering. jo høyere(opp til rundt 12-20) jo mer bare volum. dette er veldig individuelt, og alle burde finne sin egen reprange. med erfaring såklart.

    6. Med Situps trener man Nedre/Øvre mage? hele. med situps kan man også skade korsryggen. planke er bedre.

    7. I benkpress puster du slik: Puste inn på vei ned og ut når du er komt halveis opp / Puste inn i start posisjon, ut og inn når du er tilbake i startposisjon / Puste dypt inn, løfte så mangen repitisjoner du klarer helt til du ikke har mer oksygen, hvor du stopper opp og puster dypt inn igjen ?? ikke tenk på det, la det komme av seg selv.

    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 05. mai 2010, 23:35
    605  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Overtrening eller bra vekst med mitt program? 05. mai 2010, 15:24
    u want big arms u should squat
    Honnr gitt av : Cube, 05. mai 2010, 17:43
    606  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: 4 dagers fullkropp 01. mai 2010, 14:49
    du kan jo ikke trene hver muskelgruppe på påfølgende dager.HVIS du skl trene dette programmet burde du trene det annenhver dag.
    Honnr gitt av : kristian927, 01. mai 2010, 15:16
    607  Generelt / Loggbok Online / Sv: Kimern logg 30. april 2010, 00:56
    Okei..da gjør jeg det:) Takk

    Hyggelig;)
    Honnr gitt av : kimern1991, 30. april 2010, 01:01
    608  Generelt / Åpent forum / Sv: Klimabløffen 14. mars 2010, 18:25
    It’s the greatest scam in history


    hva med kristendommen? islam? tv shop? SV?
    Honnr gitt av : Mummelmann, 07. april 2010, 21:02
    609  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hjelp ang. treningsprogram 31. mars 2010, 21:04
    Var det ironi eller ?  Tongue

    Ja skjønner, Så da kjører jeg magen 4 ganger i uka  Smiley
    Magemusklene tåler vel en del juling  Grin

    nei ikke ironi. jeg mente du skulle flytte magetreningen til brys,skulder,triceps-dagen så du får flere øvelser på den dagen;)
    Honnr gitt av : Snowboy, 31. mars 2010, 21:13
    610  Trening / Forum for ungdom / Sv: Noen som kan hjelpe 31. mars 2010, 00:22
    før trening-etter trening Wink
    Honnr gitt av : Snowboy, 31. mars 2010, 00:27
    611  Trening / Kampsport og Selvforsvar / Sv: har du noen gang brukt kampsport som selvforsvar? 26. mars 2010, 20:04
    jeg gikk imellom en kompis og 6-8 stykker. guarden hjalp veldig når jeg lå på bakken og ble sparka og slått Tongue kunne gått verre.
    Honnr gitt av : Stoneheart, 30. mars 2010, 01:12
    612  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: wow! blodtype og proteinopptak! 26. mars 2010, 13:41
    http://www.lommelegen.no/513622/blodtyper

    "I tillegg er det slik at ved enkelte sykdommer, som for eksempel AML, KLL etc kan man ”miste” AB0-antigener, slik at en pasient som i utgangspunktet har vært blodtype A, på grunn av sykdommen har mistet sitt antigen og derfor ”blitt” 0."

    her står det at man etter "sykdom" kan gå fra eks. A til 0 blodtype Tongue
    Honnr gitt av : Carnivore, 26. mars 2010, 20:08
    613  Trening / Forum for ungdom / Sv: Skråbenk ? 26. mars 2010, 15:49
    Takktakk for svar.
    Manualer funket fjell! Ingen smerter i det heletatt, så holder meg til de en stund i allefall. Men skal selvfølgelig prøve de andre tipsene også!

    Btw, hvis noen har tid. Hvordan utfører man den øvelsen der man ligger på benken (tilsvarende som i vanlig benk) og fører manualene ut til siden (mot bakken), og hva heter denne?  what Huh


    nok engang, TAKK Smiley

    flies. samme utgangsstilling som i benkpress men armene skal være strake(en liten knekk i albuen anbefales).
    Honnr gitt av : Jessc3, 26. mars 2010, 18:53
    614  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp til oppsett av treningsprogram og vektøkning! 26. mars 2010, 14:24
    Ryp er jo det universielle svaret her da. så har man 5x5 stronglift.

    melk er bra for å gå opp i vekt. drikk masse melk. du kan også få deg en gainer som big mass, eller muscle juice som du tar rett etter trening.

    Honnr gitt av : andysmuck, 26. mars 2010, 17:32
    615  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trenger hjelp til program :) 21. mars 2010, 14:02
    Skal eg makse herno og kor lenge anbefaler du dette programmet:)?

    Angåande lateral raise, så eg fått senebetendelse av det, men det er ein stund siden.
    Er det noe spesielt eg bør tenke på når det komerm til det?

    begynn "lett", legg på mer hver trening. enten reps eller kg. ganske likt ryps grunnprogram egentlig;)ta en deload uke når du trenger det, eller hver 5-8 uke. du kan bruke dette programmet til evig tid hvis du får fremgang;)
    Honnr gitt av : andysmuck, 22. mars 2010, 11:15
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 40
  • 41
  • Slik lager du sunnere taco

    Kosthold18.10.2019448

    Så mange kilokalorier kan du spare i sunn taco.
    Hva med snickersgrøt eller ovnsbakt dessertgrøt?
    Peanøttsmør er populært både til grøt, brødskiva og middag. Lag din egen!
    Hva slags oljer bør du velge? Vi avslører de beste kildene.

    Høstens spennende matnyheter

    Trening14.10.20194

    En rekke nye matvarer er på vei ut i butikkene i disse dager.