Visning av honnrposter for Kim-s
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Baliba's logg - 210kg FAIL - s.199 Dips +90kg s.200 06. oktober 2011, 21:16
    Då kunne du og ghetto booty ass'en din spurt han vennelig om å rydda på plass vektene igjen, syns eg.. tror(vet) eg hadde blitt gal om ein retard gjekk å saboterte viktige økter for meg :p Men tippe uansett du har 150kg lett snart

    Har du någen bra øvelser til dette?  Cheesy

    Se her og her
    Honnr gitt av : zenurai, 06. oktober 2011, 23:31
    2  Generelt / Åpent forum / Sv: PT på AFPT 19. september 2009, 18:03
    Litt off-topic: Er det mulig å bygge videre på bacheloren i ernæringsfysiologi fra AMH ved for eksempel UIO eller UIB, Jupac?
    Ikke i Oslo, men jeg forstod det slik at det var muligheter i Bergen. Dette var noe de jobbet med og håpet å få i orden så fort som mulig, hvis jeg forstod dem riktig.
    Honnr gitt av : Jupac, 21. september 2009, 14:28
    3  Generelt / Åpent forum / Sv: PT på AFPT 19. september 2009, 16:07
    Så vidt jeg vet betaler du det i 2 omganger, hvis det hjelper noe. Mulig de har andre alternativer også.
    Honnr gitt av : Jupac, 19. september 2009, 16:13
    4  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Teknikk knebøy reisning 19. september 2009, 00:46
    http://www.youtube.com/watch?v=kawBY5p29fQ#noexternalembed + andre relaterte klipp
    Honnr gitt av : miss betty, 19. september 2009, 13:12
    5  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Knebøy vs Beinpress 26. april 2009, 22:12
    "And, again, for people with certain types of mechanics (usually very long femurs), back squatting can be a very non-productive exercise for strength or size.  They’ll end up so bent over that their low back will give out long before their legs get a training stimulus or they’ll wreck their knees because the only way to remain upright is to push the knees so far forwards that the shear is massive" fra Lyle McDonald siden som ble linket til tidligere.

    Ryggen skal ikke være vertikal, så det argumentet fungerer dårlig. Noen vil nok ha problemer med å utføre knebøy med god teknikk de første gangene, men det har nok mest med hvilke vaner vi har tilegnet oss i den moderne tid. Stillesitting og relativt lavt aktivitetsnivå gjør deg ikke fleksibel, og mange har ikke vært i en knebøy-stilling siden de gikk i bleier. Tren, terp teknikk, bøy & tøy og jeg tror de fleste kan utføre en korrekt knebøy med grei teknikk. Hva folk mener fungerer best for dem får være en annen sak Smiley
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 26. april 2009, 22:40
    6  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Er det noen vits å utføre den eksentriske fasen ved markløft? 25. oktober 2008, 12:16
    for det første, skal du delta i nokon form for konkurranse så er det påkrevd at ein setter stanga rolig ned igjen i den eksentriske fasen. For det andre så vil mange treningssenter ha minst mulig av tunge vekter slengt i bakken. Og for det tredje så er eksentrisk trening også veldig bra for å øauke i maks styrke. Som regel er ein sterkast i denne fasen, og kan utvikle mange prosent meir kraft/styrke i denne fasen av løftet som igjen kan påvirke den konsentriske fasen.
    Du må ikke senke stanga rolig ned, men det er et krav at du holder i stanga hele veien fra gulvet til gulvet igjen.
    Honnr gitt av : Mr Melk, 25. oktober 2008, 16:15
    7  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Sykkel 28. mai 2008, 19:49
    Snu sykkelen opp-ned og sjekk om hjula triller uten motstand.
    Honnr gitt av : endresaa, 29. mai 2008, 00:17
    8  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Bra deffe plan? 26. mai 2007, 01:31
    Fun light - "Den uten sukker"
    Honnr gitt av : rootsy, 08. juni 2007, 13:05
    9  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Sv: Champions League - Finalen 24. mai 2007, 01:20
    Det ble blåst av etter 2min og 51sek, og det var lagt til 3min. Det ble også gjort et bytte under disse skarve minuttene, og dommeren kunne fint ha latt tiden gå litt til. Ballen var også på Milan sin bane-halvdel, men om det kunne blitt noe ut av det blir ren spekulering. Synd var det, men vi kommer sterkere tilbake.
    Honnr gitt av : Ole Ø., 24. mai 2007, 01:26
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!